Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bib fleece

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Egede Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Abu-garcia86 Avatar

Tilmeldt:: 13 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Abu-garcia86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bib fleece
    Sendt: 19 Dec 2012 kl. 08:33
Så lige der var auktion på bib fleece - den valgte model kan fås på tilbud i sportsdress(s-m) til 200,- ellers findes der et glimrende tilbud her:

http://www.taimen.com/da/dk/product/taimen-river-fleece-bib_5218/92525

Pålidelige sælgere og hurtig service og fragt. Bare lige en oplysning til folketWink
Kim Egede
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2012 kl. 09:00
Taimen ja det koster så 25€ i fragt og den er ikke halv så varm som de kende mærker !! har selv en der fra
Henndersons er mega små fra str m og ned efter hvorfor tror du de er så billige i de valgte størrelser !! fra sportsdress...
Til top
Kim Egede Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Abu-garcia86 Avatar

Tilmeldt:: 13 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Abu-garcia86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2012 kl. 09:38
Det er da afhængigt af hvilken forsendelse du vælger? Tja nu kan du jo heller ikke forlange meget når prisen er så lang, men det er netop billigt nok hvis du ellers køber noget ved siden, fx waders.

Jo jo det er jeg klar over, derfor skrev jeg også blot som oplysning ikkeLOL
Kim Egede
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2012 kl. 09:51
Hej Alle.
 
Vi har i Hvidovre Sport Hendersson Bibén til 199,-
og pt er den lager i alle str.
 
 
Mvh
Carsten Faber
Til top
Kim Egede Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Abu-garcia86 Avatar

Tilmeldt:: 13 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Abu-garcia86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2012 kl. 09:52
Super information og i alle størrelser !!Wink
Kim Egede
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2012 kl. 13:49
Super.. sådan en stod jeg da lige og manglede.!
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2012 kl. 19:17
Citat: Conger

Hej Alle.
 
Vi har i Hvidovre Sport Hendersson Bibén til 199,-
og pt er den lager i alle str.
 
 
Mvh
Carsten Faber


Hvorfor har i kun børnestørelser, jeg er en voksen mand på 3xl.Tongue

Mvh.
Eigil
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2012 kl. 23:14
Så heller en Gingo Fleece Overall 
fra Geoff Anderson så for man noget for julepengene Wink
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2012 kl. 23:27
Hej Eigil.

Beklager, men de føres desværre ikke større fra grossistens sideUnhappy

Mvh

Carsten 
Til top
Kim Egede Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Abu-garcia86 Avatar

Tilmeldt:: 13 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Abu-garcia86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2012 kl. 07:28
Citat: Mallow

Så heller en Gingo Fleece Overall 
fra Geoff Anderson så for man noget for julepengene Wink


Jo jo det gør man da - men i forhold til prisen, ikke rigtig! Confused


Kim Egede
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2012 kl. 20:28
999 kr er da billigt efter min vurdering Wink
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2012 kl. 21:06
Citat: Conger

Hej Alle.
 
Vi har i Hvidovre Sport Hendersson Bibén til 199,-
og pt er den lager i alle str.
 
 
Mvh
Carsten Faber
Personligt vil jeg så heller have den fra Taimen, da den har stropper under fødderne som hjælper til når man skal have det næste lag på, og vil forsætte med at varme på det nederste stykke af din ben.
 
Og den er ganske varm at have på
 
Den du henviser til har en tendens til at krybe op af benene, og derved er du blottet ned omkring anklerne.
 
Til top
CobraenP10 Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cobraenP10

Tilmeldt:: 31 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cobraenP10 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2012 kl. 07:52
Tak for tippet til jer.

Jeg manglede sådan en og til 200kr er der jo ingen undskyldning. :-)
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2012 kl. 04:09
Citat: Fluefisker

Citat: Conger

Hej Alle.
 
Vi har i Hvidovre Sport Hendersson Bibén til 199,-
og pt er den lager i alle str.
 
 
Mvh
Carsten Faber
Personligt vil jeg så heller have den fra Taimen, da den har stropper under fødderne som hjælper til når man skal have det næste lag på, og vil forsætte med at varme på det nederste stykke af din ben.
 
Og den er ganske varm at have på
 
Den du henviser til har en tendens til at krybe op af benene, og derved er du blottet ned omkring anklerne.
 
 
Det Gingo Fleece Overall ogsåSmile 
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2012 kl. 20:53
Citat: Fluefisker

Citat: Conger

Hej Alle.
 
Vi har i Hvidovre Sport Hendersson Bibén til 199,-
og pt er den lager i alle str.
 
 
Mvh
Carsten Faber
Personligt vil jeg så heller have den fra Taimen, da den har stropper under fødderne som hjælper til når man skal have det næste lag på, og vil forsætte med at varme på det nederste stykke af din ben.
 
Og den er ganske varm at have på
 
Den du henviser til har en tendens til at krybe op af benene, og derved er du blottet ned omkring anklerne.
 
 
 
Nål & tråd og to stykker elastisk stof så har du to stropper alt kan laves vis man bare gider Wink
Til top
Kim Egede Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Abu-garcia86 Avatar

Tilmeldt:: 13 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Abu-garcia86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2012 kl. 22:02
Citat: Mallow

Citat: Fluefisker

Citat: Conger

Hej Alle.
 
Vi har i Hvidovre Sport Hendersson Bibén til 199,-
og pt er den lager i alle str.
 
 
Mvh
Carsten Faber
Personligt vil jeg så heller have den fra Taimen, da den har stropper under fødderne som hjælper til når man skal have det næste lag på, og vil forsætte med at varme på det nederste stykke af din ben.
 
Og den er ganske varm at have på
 
Den du henviser til har en tendens til at krybe op af benene, og derved er du blottet ned omkring anklerne.
 
 
 
Nål & tråd og to stykker elastisk stof så har du to stropper alt kan laves vis man bare gider Wink


Selvfølgelig men da ikke til den prisShocked
Kim Egede
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2012 kl. 00:00
jeg er helt klart fortaler for Geof andersons  "ginko" fleece...  det er det bedste stykke inderbeklædning jeg har prøvet
ja det er dyrt... men der er også tale om et kvalitets produkt der er designet i DK og produceret i EU... dvs ingen underbetalte eller børnearbejder der... desuden er Geof Andersons ting lavet under hensyntagen til milijøet på mange måde... alt sammen noge tjeg godt vil betale nogle ekstra kr for!!

Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2012 kl. 00:09
Citat: mikkell

jeg er helt klart fortaler for Geof andersons  "ginko" fleece...  det er det bedste stykke inderbeklædning jeg har prøvet
ja det er dyrt... men der er også tale om et kvalitets produkt der er designet i DK og produceret i EU... dvs ingen underbetalte eller børnearbejder der... desuden er Geof Andersons ting lavet under hensyntagen til milijøet på mange måde... alt sammen noge tjeg godt vil betale nogle ekstra kr for!!

Er 100% enig, lidt dyrt, men klart alle pengene vær og det er man ikke i tvivl om når først man har prøvet demSmile
der er stor forskel på kvalliten af flece produkter.
lidt det samme som indereste lag, har man først prøvet smartwool er man ikke i tvivl, selvom det er dyrtSmile
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2012 kl. 09:43
Citat: Barberen

Citat: mikkell

jeg er helt klart fortaler for Geof andersons  "ginko" fleece...  det er det bedste stykke inderbeklædning jeg har prøvet
ja det er dyrt... men der er også tale om et kvalitets produkt der er designet i DK og produceret i EU... dvs ingen underbetalte eller børnearbejder der... desuden er Geof Andersons ting lavet under hensyntagen til milijøet på mange måde... alt sammen noge tjeg godt vil betale nogle ekstra kr for!!

Er 100% enig, lidt dyrt, men klart alle pengene vær og det er man ikke i tvivl om når først man har prøvet demSmile
der er stor forskel på kvalliten af flece produkter.
lidt det samme som indereste lag, har man først prøvet smartwool er man ikke i tvivl, selvom det er dyrtSmile
 
Nemlig Rene gå aldrig på kompromis med tøjet eller udstyret
heller give 999 kr ind 199kr haha. Kvaliteten er beder når prisen er dyr på nær
vis man køber hos bo&jan så er alt dyrt  Wink
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2012 kl. 10:48
Hej Alle.
Vi har også GA Gingoén i butikken og webshoppen. (Hvidovre Sport)
Og ingen tvivl, det er et super produkt, men som flere også rigtigt skriver,
så er det også til en anden pris.
Ga Gingoén findes dog også op i en XXXL.
 
Mvh og god jul til alle.
Carsten Faber
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2012 kl. 11:24
Gingoen har fulgt mig i tykt og tyndt de sidste 3-4 år og er virkeligt blevet brugt, både på job og fiskeri, den holder og den er alle pengene værd, prisen dengang 1499 men set over de antal år jeg har brugt den ja så er det vel billigt nok! KØB DEN FØR DIN NABOTongue
Go jul til alle
K&B


Redigeret af Rasmuslaustsen - 23 Dec 2012 kl. 11:25
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2012 kl. 12:20
godt tilbud vis man er str XL http://gpsystem.dk/toej-til-aktiv-fritid-15/geoff-anderson-16/fleece-produkter-21/gingo-overall-257.html Wink

Redigeret af Mallow - 23 Dec 2012 kl. 12:20
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2012 kl. 16:59
Nu vil jeg så osse´ lige gi´ et bud!.. På et par skjønne fleece bibs, og de er dejlige varme  Big smile ......."Guideline Bibs" med strop under foden! Thumbs Up
 
Leif P
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2012 kl. 15:28
Hej!
 
Når vi taler om kropsisolering kommer vi vist ikke udenom de faktiske ting, der dur ude i naturen.
 
Vi har først og fremmest brug for en "beklædning" der kan suge sveden fra huden. Hertil er der F.eks. skiundertøj samt Merino uld, der desværre er ret så bebret i prisen. Herefter har vi så brug for et isolerende lag, der kan holde kulden på afstand ude fra waderne/wadejakken!. Her findes så div. former for materialer såsom det jeg kalder gamle flasker (Fleece) samt filtbukser/trøje. Det inderste er nok det vigtigste sæt, da sveden skal fra huden, da man ellers kan fryse med meget isolerende tøj på. Når det inderste sæt er i orden, er det nemmere, at "lægge" det/de yderste lag på Big smile
 
Mvh. - Kim -
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2012 kl. 22:09
Uld + fleece + skald det duerSmile
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 00:28
Citat: kikophil

Hej!
 
Når vi taler om kropsisolering kommer vi vist ikke udenom de faktiske ting, der dur ude i naturen.
 
Vi har først og fremmest brug for en "beklædning" der kan suge sveden fra huden. Hertil er der F.eks. skiundertøj samt Merino uld, der desværre er ret så bebret i prisen. Herefter har vi så brug for et isolerende lag, der kan holde kulden på afstand ude fra waderne/wadejakken!. Her findes så div. former for materialer såsom det jeg kalder gamle flasker (Fleece) samt filtbukser/trøje. Det inderste er nok det vigtigste sæt, da sveden skal fra huden, da man ellers kan fryse med meget isolerende tøj på. Når det inderste sæt er i orden, er det nemmere, at "lægge" det/de yderste lag på Big smile
 
Mvh. - Kim -
 
det er mellemste lag er også vigtigt, det skal jo kunne opsuge sveden og kune holde sig tørt, så hvis det mellemste lag ikke er i orden, bliver det bare vådt og klamt og det inderste lag fungere ikke som det skal, for kan til sidst ikke komme af med sveden.
så det mellemste lag er lige så vigtigt som det indersteSmile
og som der er blevet skrevet, uld, fleece og så det yderste lagSmile
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 00:36
Citat: Barberen

Citat: kikophil

Hej!
 
Når vi taler om kropsisolering kommer vi vist ikke udenom de faktiske ting, der dur ude i naturen.
 
Vi har først og fremmest brug for en "beklædning" der kan suge sveden fra huden. Hertil er der F.eks. skiundertøj samt Merino uld, der desværre er ret så bebret i prisen. Herefter har vi så brug for et isolerende lag, der kan holde kulden på afstand ude fra waderne/wadejakken!. Her findes så div. former for materialer såsom det jeg kalder gamle flasker (Fleece) samt filtbukser/trøje. Det inderste er nok det vigtigste sæt, da sveden skal fra huden, da man ellers kan fryse med meget isolerende tøj på. Når det inderste sæt er i orden, er det nemmere, at "lægge" det/de yderste lag på Big smile
 
Mvh. - Kim -
 
det er mellemste lag er også vigtigt, det skal jo kunne opsuge sveden og kune holde sig tørt, så hvis det mellemste lag ikke er i orden, bliver det bare vådt og klamt og det inderste lag fungere ikke som det skal, for kan til sidst ikke komme af med sveden.
så det mellemste lag er lige så vigtigt som det indersteSmile
og som der er blevet skrevet, uld, fleece og så det yderste lagSmile
 
Mjaaa Man snyder kun sig selv ved at købe de billige vare kvaliteten er også der efter, som jeg siger gå aldrig på kompromis med tøj & udstyr..
Du for hvad du betaler for
så heller bruge 999 kr ind 199 kr Big smile


Redigeret af Mallow - 25 Dec 2012 kl. 00:37
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 00:48
Citat: Mallow

Citat: Barberen

Citat: kikophil

Hej!
 
Når vi taler om kropsisolering kommer vi vist ikke udenom de faktiske ting, der dur ude i naturen.
 
Vi har først og fremmest brug for en "beklædning" der kan suge sveden fra huden. Hertil er der F.eks. skiundertøj samt Merino uld, der desværre er ret så bebret i prisen. Herefter har vi så brug for et isolerende lag, der kan holde kulden på afstand ude fra waderne/wadejakken!. Her findes så div. former for materialer såsom det jeg kalder gamle flasker (Fleece) samt filtbukser/trøje. Det inderste er nok det vigtigste sæt, da sveden skal fra huden, da man ellers kan fryse med meget isolerende tøj på. Når det inderste sæt er i orden, er det nemmere, at "lægge" det/de yderste lag på Big smile
 
Mvh. - Kim -
 
det er mellemste lag er også vigtigt, det skal jo kunne opsuge sveden og kune holde sig tørt, så hvis det mellemste lag ikke er i orden, bliver det bare vådt og klamt og det inderste lag fungere ikke som det skal, for kan til sidst ikke komme af med sveden.
så det mellemste lag er lige så vigtigt som det indersteSmile
og som der er blevet skrevet, uld, fleece og så det yderste lagSmile
 
Mjaaa Man snyder kun sig selv ved at købe de billige vare kvaliteten er også der efter, som jeg siger gå aldrig på kompromis med tøj & udstyr..
Du for hvad du betaler for
så heller bruge 999 kr ind 199 kr Big smile
 
Min ven, hvorfor har du så stadig ikke fået købt dig en Gingo Fleece Overall ???? Smile
Og smartwool undertøj ???? Smile
Men det har du til næste gang vi ses ????
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 18:23
He he he Big smile
 
#Renè - Hvorfor jeg ikke har de nævnte remedier? - ha ha - du skulle lige se min ønskeseddel over ting der "bare skal trækkes i land"
 
Renè - rent faktisk er 2 lag nok - hvis man knalder sparegrisen og køber et sæt merinoholddaheltkæfthvorfårjegdetvarmtfåreuld he he. Herefter det tykke og ikke særligt sammentrykkelige filtundertøj (bedst mod kulden). Skal man så alligevel have ekstra "tøjfedt" på kroppen, vil fleece helt sikkert være et godt valg.
 
Jeg kender ikke smartwools egenskaber, men det er da muligt, at det kan gå ind i den samlede "brøkstreg", og muligvis også erstatte nogle af de allerede kendte (og dyre) materialer.
 
Vi må jo sige hurra til de nye og billigere materialer der hele tiden dukker op på markedet, således at vi "alle" kan nyde godt af dette. Der burde være en hjemmeside, der netop pointerede disse nye materialers fornyende tilgang, og i særdeleshed anmærkede disse materialers muligheder indenfor andre områder.
 
Vi taler om arbejdspladser i danmark. Kan vi fremvise helt nye områder for helt nye materialer, så kan vi komme ind på rette spor igen!.
 
Mvh. - Kim -
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 22:48


Polartec anvendes af mange og Simms lavede for år tilbage en bib i samme 4-way stretch materiale. Den udgik da den var for dyr. Har i øvrigt selv den version fra Simms endnu men det er da fint at der nu kan købes en bib i samme materiale.

Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 22:58
Citat: Barberen

Citat: Mallow

Citat: Barberen

Citat: kikophil

Hej!
 
Når vi taler om kropsisolering kommer vi vist ikke udenom de faktiske ting, der dur ude i naturen.
 
Vi har først og fremmest brug for en "beklædning" der kan suge sveden fra huden. Hertil er der F.eks. skiundertøj samt Merino uld, der desværre er ret så bebret i prisen. Herefter har vi så brug for et isolerende lag, der kan holde kulden på afstand ude fra waderne/wadejakken!. Her findes så div. former for materialer såsom det jeg kalder gamle flasker (Fleece) samt filtbukser/trøje. Det inderste er nok det vigtigste sæt, da sveden skal fra huden, da man ellers kan fryse med meget isolerende tøj på. Når det inderste sæt er i orden, er det nemmere, at "lægge" det/de yderste lag på Big smile
 
Mvh. - Kim -
 
det er mellemste lag er også vigtigt, det skal jo kunne opsuge sveden og kune holde sig tørt, så hvis det mellemste lag ikke er i orden, bliver det bare vådt og klamt og det inderste lag fungere ikke som det skal, for kan til sidst ikke komme af med sveden.
så det mellemste lag er lige så vigtigt som det indersteSmile
og som der er blevet skrevet, uld, fleece og så det yderste lagSmile
 
Mjaaa Man snyder kun sig selv ved at købe de billige vare kvaliteten er også der efter, som jeg siger gå aldrig på kompromis med tøj & udstyr..
Du for hvad du betaler for
så heller bruge 999 kr ind 199 kr Big smile
 
Min ven, hvorfor har du så stadig ikke fået købt dig en Gingo Fleece Overall ???? Smile
Og smartwool undertøj ???? Smile
Men det har du til næste gang vi ses ????

Den er på vej Tongue prisen er jo til at tag af føle på Wink
Men har da marino uld base layer dov ikke fra smartwool 

Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2012 kl. 13:02
Citat: kikophil

He he he Big smile
 
#Renè - Hvorfor jeg ikke har de nævnte remedier? - ha ha - du skulle lige se min ønskeseddel over ting der "bare skal trækkes i land"
 
Renè - rent faktisk er 2 lag nok - hvis man knalder sparegrisen og køber et sæt merinoholddaheltkæfthvorfårjegdetvarmtfåreuld he he. Herefter det tykke og ikke særligt sammentrykkelige filtundertøj (bedst mod kulden). Skal man så alligevel have ekstra "tøjfedt" på kroppen, vil fleece helt sikkert være et godt valg.
 
Jeg kender ikke smartwools egenskaber, men det er da muligt, at det kan gå ind i den samlede "brøkstreg", og muligvis også erstatte nogle af de allerede kendte (og dyre) materialer.
 
Vi må jo sige hurra til de nye og billigere materialer der hele tiden dukker op på markedet, således at vi "alle" kan nyde godt af dette. Der burde være en hjemmeside, der netop pointerede disse nye materialers fornyende tilgang, og i særdeleshed anmærkede disse materialers muligheder indenfor andre områder.
 
Vi taler om arbejdspladser i danmark. Kan vi fremvise helt nye områder for helt nye materialer, så kan vi komme ind på rette spor igen!.
 
Mvh. - Kim -
 
Hej kim, det var mallow jeg skrev den til Smile efter han skrev den her.
 
Mjaaa Man snyder kun sig selv ved at købe de billige vare kvaliteten er også der efter, som jeg siger gå aldrig på kompromis med tøj & udstyr..
Du for hvad du betaler for
så heller bruge 999 kr ind 199 kr Big smile
 
 
svar
 
Min ven, hvorfor har du så stadig ikke fået købt dig en Gingo Fleece Overall ???? Smile
Og smartwool undertøj ???? Smile
Men det har du til næste gang vi ses ????
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 21:17
 Thumbs Up
 
Måske skulle man prøve, at vikle sig ind i al den bobleplast julegaverne var pakket ind i. Med fare for at lyde som en gryde med popcorn når man går, for ikke at tale om, hvordan det kommer til, at lyde når man sætter sig ned, så må det da isolere meget godt? LOL
 
Rigtig godt nytår til alle HeartBig smile
 - Kim -
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 21:34
Der er vel også visse flyde egenskaber ved bobleplast, som kunne udnyttes som en form for redningsvest Tongue
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 21:45
 LOL
For ikke at tale om, at kunne gå på vandet. Så var det farvel til fiskeringe og pontonbåde he he
Til top
Kim Egede Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Abu-garcia86 Avatar

Tilmeldt:: 13 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Abu-garcia86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2012 kl. 15:20
Så er fleecen købt, og ja det blev den billige model !! Jeg satser på at skulle teste den i løbet af de næste 2 dage Wink
Kim Egede
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2012 kl. 15:22
Så fandt jeg lige et alternativ til gingo her http://www.globalflyfisherman.com/index.php?main_page=index&cPath=25

Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2012 kl. 16:35
Til de som har brug for en stor str inderbeklædning har jeg en brugt Simms XXL dragt uden ærmer til overs som derfor kan købes kontakt mig på PM
Den kan ses her http://www.simmsfishing.com/site/guide_fleece_bib.html

Redigeret af Søder - 28 Dec 2012 kl. 16:47
/Søder
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down