Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning 2,5mm. kugeøjne.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1739
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Efterlysning 2,5mm. kugeøjne.
    Sendt: 19 Maj 2011 kl. 22:44
Jeg efterlyser et sted at købe ø2,5mm. kuglekæde i ruller, som det idag er muligt, at købe ø3,2mm. kuglekæder i forbindelse med VVS.
 
Jeg er interesseret i forkromet udgaver.
 
Jeg har søgt på Google, men det ofte kuglekæde til halskæder, og så er prisen alt for høj.
 
ø2,5 kuglekæder bruges ofte til nøgleholder og i potmones + i nogle til rullegardiner / persienner, ja så kender vi dem også fra tøjring af kuglepenne, og andet.
 
Jeg kan ikke finde et sted, hvor de kan købes i metermål, er der nogle venlige sjæle, der kunne give mig et praj om, hvor jeg kan købe mig til ø2,5mm. kuglekæder.
 
Jeg har hidtil fået kuglekæder i rester, fra fremstillings industrien, såsom persienner - lukkespjæld til VVS osv., men den kilde er desværre tørret ud.
 
Jeg bruger ø2,5mm. kuglekæde til nogle bestemte kystfluer, og udseendet på de mønstre, er kun ok med ø,2,5 mm. kugleøjne.
 
Skulle der være et link eller forhandler, eller et mindre lager, så lag mig hører.
 
På forhånd tak.
Mvh
P.K.
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2011 kl. 22:50
bauhause måske
k&b
christian t.
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2011 kl. 01:21
Til top
karsten jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
nyegaard

Tilmeldt:: 12 Sep 2008
Geografisk: aalborg ø
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nyegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2011 kl. 01:59
Hejsa P.K
 
var lige inde på ebay og kigger
fandt denne
omkring 200kr for 100m 2.4mm
fragten gratis hvis du kan vente 21 dage 
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1739
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2011 kl. 13:09
Hej Carsten.
 
Tak for linket, det lyder til at være et rigtig godt tilbud.
 
Jeg har ikke handlet på Ebay før, men er medlem, så må jeg lige se, at få mine kort klargjort, så jeg kan handle.
 
Mvh
P.K.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down