Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til hvilken klasse

 Besvar Besvar
Forfatter
Heino Poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
theone Avatar

Tilmeldt:: 08 Feb 2006
Geografisk: billund
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér theone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hjælp til hvilken klasse
    Sendt: 25 Sep 2011 kl. 16:26
Hejsa

jeg kunne godt bruge noget hjælp fra alle jer der ved noget om det, hvilken klasse hjul og stang evt line. skal jeg købe når jeg gerne vil til at fiske i put and take og åer..

håber i vil hjælpe en nybegynder på vej
Til top
Dennis Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dmj Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dmj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2011 kl. 17:16
Det kommer nok mest an på hvad du mener når du siger å fiskeri, er det laksefiskeri eller tørflue?
Til top
Heino Poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
theone Avatar

Tilmeldt:: 08 Feb 2006
Geografisk: billund
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér theone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2011 kl. 17:18
den å jeg har adgang til at det regnbueørrede der iden. men det bliver nok mest put and take tror jeg..
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2011 kl. 17:19
Til de formål du nævner, vil jeg anbefale dig et sæt i klasse 4, 5 eller 6! Klasse 4 eller 5 er sjovest at fange fisk på, men 6 er mere allround og kan også bruges på kysten, hvis du skulle få lyst til at prøve det...
Til top
Heino Poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
theone Avatar

Tilmeldt:: 08 Feb 2006
Geografisk: billund
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér theone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2011 kl. 17:23
okay så tror jeg vil gå efter en 6er. så er der lidt spillerum. og der er både for hjulet og stang ikke..
Til top
Heino Poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
theone Avatar

Tilmeldt:: 08 Feb 2006
Geografisk: billund
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér theone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2011 kl. 19:18
Hvilken line er god til en begynder, har hørt at Scierra skulle lave nogle de er gode og nemme forbegynder...
Til top
oliver bugge hunt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
oliverbugge

Tilmeldt:: 22 Okt 2010
Geografisk: beder
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oliverbugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Sep 2011 kl. 12:20
hej vil forslå at du køber en klasse 6, det gjorde jeg som min første fluestang for mange år siden. Det var jeg super glad får!!. line vil jeg anbefalde dig rio eller scientific angler 
Til top
Heino Poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
theone Avatar

Tilmeldt:: 08 Feb 2006
Geografisk: billund
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér theone Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Sep 2011 kl. 15:50
har set zpey laver nogle starter sæt for det hele er i. har læst flere steder her på siden og det lyder til zpey er ok mærke..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down