Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opti coast #7

 Besvar Besvar
Forfatter
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Opti coast #7
    Sendt: 27 Jun 2011 kl. 14:47
Hej er der nogen der kan fortælle mig lidt om aktionen på denne stang og garantien hvis der er nogenWink
 
Jeg går og tænker på at købe sådan en, da den kan fås til en rigtig god pris. hvis der er nogen i nærheden af odense der ligger inde med en de er villige til at lade mig prøve. er jeg meget intereseret..
 
Frank
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jun 2011 kl. 15:09
der er sådan en søge funktion lidt over dit indlæg, prøv at søg på: loop Opti coast Wink
mht. garanti så er det ved som på alle andre loop ting?
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jun 2011 kl. 16:21
Stangen er rimelig hurtig, og en smule topped i aktionen.

Om du kan lide håndgrebet, beror på en smagssag.

Modellen med rubberkorg håndtag er usædvanlig tung !! bunddelen alene vejer det mere som en hel stang (i den dyrere ende)

Stangøjerne og lakeringen er i generelt dårlig kvalitet, forvent uanset aftørring/skyldning du får problemer ,med rust der sniger sig ned under lakken ved beviklingerne(har fået byttet et par stykker på den konto)

Stangen er 9,6 fod,, og for mig oplevet tung at kaste med ,, måske pga den ektra 0,6 fod i forhold til en typisk kyst stang..
Stang øjerne er/virker mindre en på tilsvarende saltvandsstænger, fra andre mærker,, og er irreterende at bruge med en wf line
Opticoast#6 og opticoast#& er af Loop oplyst til at have forskellig aktion ???
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jun 2011 kl. 20:27

Tak for indput. 

jeg har googlet for meget rundtEmbarrassed

Den stang jeg søger input omkring er MULTI POWER, IKKE opti coast. SorryEmbarrassed

Jeg lukker tråden her og opretter en ny med den rigtige overskrift.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down