Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop hi tec godt eller skidt?

 Besvar Besvar
Forfatter
bjørn s. andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bsa120

Tilmeldt:: 01 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bsa120 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop hi tec godt eller skidt?
    Sendt: 18 Jan 2010 kl. 20:46
Hej Har set mig lidt lun på et Loop hi-tec hjul.

Er der nogle som har praktiske erfaringer med dette hjul?

Har læst lidt blandede anmeldelser.
fx.
1.for meget finmekanik
2.super lækkert hjul med dejlige egenskaber.

Hvad mener I ?

På forhånd tak.
Bjørn
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2010 kl. 22:52
Har den sort/blå med bemse på hele gavlen. De hjul hænger altså ikke på træerne.
Efter min smag det ubetinget flotteste hjul. Jeg sælger aldrig mit hjul.
Bremsen er gennerel for stram i de 6 bremse trin. Det kræver det store skibs certifikat selv at skille det af. Gjorde det en gang. Ikke godt.
Har du pengene så køb det endeligt. Det er så flot så flot. Hvis det derimod er for at få et perfekt hjul, skal du holde dig fra det.
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
HH.Loops

Tilmeldt:: 18 Jan 2010
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HH.Loops Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2010 kl. 06:36
Hej Bjørn,

Som ejer af flere HiTec hjul kan jeg kun tilslutte mig KB's indlæg.
Efter min menind det flotteste hjul der er lavet og ja nu starter der måske en tråd mere for at bestemme om det nu i virkeligheden er sådan, men bare min mening.
Hjulet har jo mange år på bagen og er derfor på ingen måde up to date hvad angår bremsen og denne er da også hjulets svage punkt.
Har det ligesom KB, kan godt se gennem fingre med bremsen, men skiller mig heller ikke af med mine.
Det er i mine øjne brugskunst når det er bedst.

Så op med læderet og bliv den heldige ejer af at af disse hjul det er en sand fornøjelse at have monteret på stangen.
Vær opmærksom på, at prisen nok vil synes relativ høj for et hjul med så mange år på bagen.
Husk på ´´det er bare penge´´!

Hans H.
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2010 kl. 22:41
Hvis du vil have et hjul til hylden (y) Rent fiskemæssigt findes der meget, der er meget bedre. Har skildt og samlet mit hjul ad flere gange. Det giver hygge til de laaaange vinteraftner. Meget følsom over for sand og vand. Solgte mit til en samler:-)
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
maehlisen

Tilmeldt:: 03 Dec 2008
Geografisk: ebeltoft og omegn
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maehlisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2010 kl. 23:03
helt igennem et lækkert hjul!! har jeg har mønterne havde jeg selv anskaffet mig et!! men de hænger sku ikke på træerne! bare loop begynder at lave dem igen!!
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
HH.Loops

Tilmeldt:: 18 Jan 2010
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HH.Loops Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 09:22
Halløjsa Lars,

´´Hun´´ (HiTec 3) har det godt hos mig og bliver luftet et par gange om året.

En sand fryd at have monteret på stangen.

Hans H.
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2010 kl. 11:42
Så længe du passer godt på hende, er hun også sød ved dig;-) Ren lir
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down