Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sasta CC6 vadejakke lynlås kaput

 Besvar Besvar
Forfatter
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sasta CC6 vadejakke lynlås kaput
    Sendt: 11 Jan 2012 kl. 23:29
skulle ud og fiske og gjorde bare som jeg plejer, men da jeg skal lukke min jakke endte jeg med lukke delen til min lynlås i hånden.

nu har jeg en Vildt fed CC6 vadejakke som ikke kan lukke lidt ufedt i bølger eller når man vader dybt.

What to do ? har kigget lidt på syninger og ligner ikke noget en skrædder bare lige sprætter op og smider en ny lynlås på..

andre som har oplevet dette med CC 6 ? 

Hjælp !! Cry

what to do ? smide en fed jakke ud fordi den ikke kan lukke men eller intet fejler ??
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2012 kl. 00:18

Der er vel en grund til at man er 3-4 år i lære til skrædder. De kan trylle en del men om det kan betale sig er nok et andet spørgsmål.

Til top
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2012 kl. 00:23
kan se en ny koster 2kilo

må vel prøve at skrive til en skrædder og høre om han kan give et overslag !

Snøøøøft !! var sgu gået hen og blevet helt glad for den lille jakke 
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2012 kl. 00:27
Lad os høre resultatet.
Til top
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2012 kl. 00:36
will do 
skriver til dem nu men ender nok med at de skal se på den tænker jeg.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down