Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kysing næs

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kysing næs
    Sendt: 26 Jul 2012 kl. 18:14
Hej

Nu har jeg fisket meget på kysing strand/kysing næs jeg har kun haft nultur så ville lige høre om i har erfaring med at fiske der. Hvad er godt at fiske med der jeg fiskeri med spin, men også lidt flue jeg er bare dårligt til det(er næsten lige begyndt)

Så vis der er nogle der ved hvad for noget endegrej/fluer der er gode der eller har tips til hvordan man skal fiske der så sig til:)
Til top
René Lodsgaard Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
RLS Avatar

Tilmeldt:: 05 Mar 2004
Geografisk: Horsens Fjord & Omegn Og Bygholm sø.
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RLS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2012 kl. 23:01
Ude på selve næsset er der et rev, fra revet og 100m til venstre er det efter min overbevisning bedst :) men nu er det jo sommer og havørrederne er svære når det er så varmt som det er for tiden :) så ud ved solopgang vil være min anbefaling og så nogen reje imitationer eller tobisfluer enten på fluestangen eller efter bombarda, så skal de nok komme :) min kammerat fik en på 5,5kg derude i foråret så de er der :)
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2012 kl. 13:08
Ok det skal prøves. Skal bombarda være flydende eller synkende? Og hvor langt forfang bruger du efter bombardaen?

Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2012 kl. 17:21
Hej Anders.
Jeg fisker af og til med bombarda, mest når jeg synes det blæser for meget til fluestangen, eller når jeg tror fiskene går lidt længere ude end man kan nå med fluestangen, det er nok den mest effektive fiskemetode ved kysten. Jeg bruger mest intermediate 15gr. og ca. 2.5-3m forfang.
Jeg har førhen fanget godt med fisk omkring Kysingnæs, men det er et pat år siden jeg har prøvet sidst, du må godt bringe en rapport her når du har fanget nogetWink
Se linket herunder.
 
Vh.  IJ
Til top
Anders Kronvang Gade Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ak.gade

Tilmeldt:: 29 Mar 2012
Geografisk: Odder
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ak.gade Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2012 kl. 09:50
Okay mange tak

Skal nok bringe en fangst rapport:)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down