Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvad kan man fange på wobler

 Besvar Besvar
Forfatter
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hvad kan man fange på wobler
    Sendt: 08 Mar 2012 kl. 00:47
Har kan gedden lære lidt :-)










































































Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Allan Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allanm

Tilmeldt:: 08 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allanm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 01:58
Karusser er nogle farlige nogen, jeg overvejer også at anskaffe mig en lip-grip hvis jeg igen en dag skulle få sådan en karl på krogen. Ind til videre har jeg altid følt mig nødsaget til at klippe linen for at undgå nærkontakt.
 
Men ja, man kan undre sig over hvor glubske "fredfisk" nogengange er. Huggede den rent på den jerkbaiten, eller blev den lige som skallen fejlkroget?
 
Embarrassed
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 23:15
Smager sådan en karusse godt? 

Men ja godt og se du får brugt lip grippen, de har et ordentligt tandsæt sådan nogen banditter.
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 23:21
Aner det ikke:-) jeg tog den i ryggen med min wobler.

Jeg tog den med min lip grip da jeg ikke kunne nå den ude i vandet og så blev den sat ud igen :-)
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 23:29
Nåår. okay :) der lå bare en pæn pøl " blod" på kloakdækslet så det kunne godt være den fik dolken jo. 


Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 23:33
Nej det er ikke fisken som bløder, det er mig Clap var fordi jeg kom galt afsted med min finger ved at udkast. Wobleren satte sig fast i en lille gren så linen kørte lige min finger i stykker.Thumbs Down. Så den har det ikke så godt.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down