Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af sæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesperkbh

Tilmeldt:: 25 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesperkbh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Valg af sæt
    Sendt: 26 Jun 2013 kl. 18:57
Jeg er næsten ny lystfiskerbutik og har brug for et sæt i den billigere ende. Det skal primært bruges fra kysten på Sjælland, og skal kunne tåle at blive transporteret. Jeg har idag haft en Ron Thompson tyran 9 fod i hånden og synes det virkede som et godt bud. Er der nogle gode råd til valg af hjul til den ?

Jeg har også kigget på et sæt med shimano forcemaster og et exage hjul, bør jeg vælge det istedet?

Jeg er åben for andre gode bud
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jun 2013 kl. 20:45

Gå aldrig ned i pris på grej du for havd du betaler for, køb kvalitet forstarten alt andet vel være dumt Wink søg på nette efter stangsæt. alt under 1000kr er intet vær i længden. Knæk & Bræk

Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesperkbh

Tilmeldt:: 25 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesperkbh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jun 2013 kl. 20:47
Tak for svaret. Prisen for begge de sæt jeg nævner er netop omkring 1000 kr
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jun 2013 kl. 10:55
Jeg var hoppet på forcemaster og exage. Men husk nu at danne dig en idé om hvilket endegrej (vægt og type) du vil bruge inden du vælger stang.


Redigeret af Rs-madsen - 27 Jun 2013 kl. 10:56
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down