Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Fluestang

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mr-Faber

Tilmeldt:: 11 Aug 2009
Geografisk: Vestegnen
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mr-Faber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ny Fluestang
    Sendt: 26 Nov 2009 kl. 14:39
Jeg søger en lækker fluestang til kysten i den lidt billigere ende..

Har prøvet:
TFO Ticr-X #6
Hardy Demon #6
Scierra HMS Scandinavian Saltwater #6/7

Synes tfo'en virker super lækker til prisen, men en lille smule tung i forhold til de andre.. noget andet jeg ska ud og prøve før jeg beslutter mig?

Jeg fisker i øjeblikket med en Edge HPC #6 med et Scierra mwf v2 skydehoved på 15,5g.. det fungere ok, men synes stangen er tung i spidsen og slår et par gange når man skyder line..

VH Brian.
Til top
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 14:44
ja syntes du skal prøve en Guideline LPXe-RS 9 #6 den er en rigtig fed stang
Til top
Rikke Vestergaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vestergaard Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2001
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 14:47
Hej Brian.

Kan kun anbefale Hardy Demon, og så fås den endda for en god pris på - se linket HER

Hilsen Rikke
Til top
Brian Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mr-Faber

Tilmeldt:: 11 Aug 2009
Geografisk: Vestegnen
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mr-Faber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 14:51
jeg har faktisk kastet med stangen for lidt over et år siden, men med SA. Expert Distance line, det kunne jeg ik rigtig få til at fungere, men vil da prøve den med et skydehoved og se om det skal være den..
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 15:00
[QUOTE] Rikke Vestergaard skrev: Hej Brian.

Kan kun anbefale Hardy Demon, og så fås den endda for en god pris på - se linket HER

Hilsen Rikke
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 15:04
steen f. nielsen skrev: < Rikke Vestergaard skrev: Hej Brian.

Kan kun anbefale Hardy Demon, og så fås den endda for en god pris på - se linket HER

Hilsen Rikke
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2009 kl. 15:09
hej ved ikke hvad der sker!!!! sorry. det var kun en indskydelse om at du , Rikke. havde fundet en mandags fiskemakker! mvh. steen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down