Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny fiskejakke maks. 1600 kr?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ny fiskejakke maks. 1600 kr?
    Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:30
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:30
Hvor ser du at Motane jakken også en fiberjakke?  :)
Når du har snakket så varmt for Haglöfs, vil du vel mene, at jeg skal vælge sådan en?  :)
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:31
Jeg kan nok godt tænke mig en Haglöfs,da jeg ved, at de har en fantastisk pasform :)
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:36
Som jeg skrev tidligere, så er jeg farvet af at jeg har Haglöfs jakker!
Jeg har ikke haft andre, da jeg er superglad for de produkter jeg har fra Haglöfs.

Jeg skrev også at du nok ikke skal være bange for at købe andre mærker, men at jeg nok ville holde mig til det de har ved friluftslageret, netop da de tester det og selv står inde for det. Mit indtryk er også at man få noget mere for pengene ved Haglöfs, montane og mountain hardwear end fx peak og north face. De bruger bedre membraner til samme penge fx. Derudover så udvikler de hele tiden.

Jeg kunne godt finde på at købe en montane eller mountain H, da jeg har haft dem i hånden og da det er tydeligt at kvaliteten er i top
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:37
Ja pasformen er genial på deres jakker. 
Det er de også på de andre de har ;)
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:40
Det ender nok med en Haglöfs skaljakke, tror jeg.   :)
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:41
Så er det bare på jagt
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:43
Vent evt til der kommer udsalg ;)
De plejer at sætte nogle af deres varer godt ned

De jakker jeg har 
4000 -> 2500
1600 -> 800
1300 -> 700
2300 -> 1300
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:44
102 indlæg på dette emne, det sgu imponerende
som folk hjælper hinanden, engang imellem
vh.Tommy
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:47
Hvilke modeller har du?  :)
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:48
Tommy --> Det er rart at kunne hjælpe hinanden?   Det er en rar følelse  :)
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:53
jeps tænkte det samme med antallet af indlæg :)
Men det er jo weekend så der er tid til at stene lidt ved pcen.

Har Cuda, Creva, barrier hood, reptile 2 og nogle fleece og et par granite pants
Cudaen regner jeg med at sælge, da de andre dækker behovene


Redigeret af S.G - 02 Jan 2011 kl. 20:54
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:54
Jamen hvem tvinger dig til at svare S.G.? ;)
 
Jeg smutter bare igen så.... Jeg takker for hjælpen  :)
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:56
Det var nu ikke ment sådan. ;) hvis ikke jeg ville bruge tid på tråden gjorde jeg det jo ikke... ;)

Jeg regner også med at sælge de granite pants da jeg stort set kun bruger Carhartt cargo pants når jeg er i naturen.. Men kan da være de kommer til at blive brugt igen, de er meget gode når det blæser
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:57
Hvad er det for nogle ting du nævner nu?
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 20:59
De ting jeg bruger, dvs de jakker du spurgte til. Granite er bukser fra Haglöfs, bruger dem ikke så meget.. Bruger nogle andre bukser fra Carhartt som er yderst slidstærke, men ej vand og vindtætte
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 21:02
Jeg har nogle rigtig fine fiskebukser som er vand- og vindtætte. samt åndbare.  :)
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 21:06
Har haft lidt forskelligt også, men jeg ender altid i mine carhartt, som jeg så også bruger til dagligdagsbrug. Er vejret helt slemt, så kommer de åndbare waders udenpå
Til top
Ole Sander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Sander

Tilmeldt:: 25 Dec 2010
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Sander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2011 kl. 21:07
OKay, men det er lige en jakke jeg skal have i denne omgang... og gerne en lækker Haglöfs skaljakke til en fornuftig pris  ;)
Til top
 Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down