Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNRE vs DSF

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Peter Fischer Mikkelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Fischer

Tilmeldt:: 26 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 261
Direkte Link til dette Indlæg Emne: NRE vs DSF
    Sendt: 23 Jan 2012 kl. 01:09
Andersen hvad har du gang i? Beder du folk om at løse alle de problemer som DSF enten ikke kan eller vil løse? Er det en måde at udstille dem som useriøse debattører på?

Det er da dig der er useriøs ved at stille alle disse spørgsmål. Du kunne i stedet spørge dig selv og andre: Hvorfor kan DSF ikke finde ud af løse bare et af disse spørgsmål? Det ville nok være mere sagligt i denne sammenhæng.
Til top
Peter Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lystfisker1 Avatar

Tilmeldt:: 19 Jan 2012
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 47
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 01:13
Peter. Dem der kritisere, må sgu da komme med konstruktige løsningsfoslag.Sådan er det.

Selv du må da kunne forstå dette. DSF har jo vist hvad de gerne ville, kritikerne vil noget andet, altså må de fortælle hvorfor og hvordan de vil ændre det., Det er et helt legitimt spørgsmål til dem der kritisere, Giv mig ret i dette.
Til top
Peter Fischer Mikkelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Fischer

Tilmeldt:: 26 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 261
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 01:16
Hvis du gav dem chancen for at komme med noget konstruktivt, ville de sikkert også gøre det. Men at skulle forsvare sig konstant overfor mere eller mindre seriøse angreb tager jo sin tid.

Hvad kan du udover at kristisere en mand for at kristisere? Har du nogle konstruktive forslag?
Til top
Peter Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lystfisker1 Avatar

Tilmeldt:: 19 Jan 2012
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 47
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 01:20
Peter, hør nu lige her. Ham der brokhovedet Niels Riss har skrevet mere end 200 indlæg om dette emne UDEN, at komme med et eneste konstruktivt forslag. Så kan du da ikke skrive , at han skal have en chance ? Come on og være bare lidt seriøs ...

Redigeret af lystfisker1 - 23 Jan 2012 kl. 01:21
Til top
Peter Fischer Mikkelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Fischer

Tilmeldt:: 26 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 261
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 01:28
Ved du hvad Peter Andersen. Jeg skal ikke kunne sige om Niels Riis skal kunne komme med et konstruktivt forslag for hvert 50., 100. eller 200. indlæg. Som jeg nævnte tidligere har mange af hans indlæg været ren forsvar overfor useriøse kritikere af hans virke.

Hvis du vil være lidt mere specifik i dine angreb på ham og hans meningsfæller, kunne man også godt tage dig alvorligt. Men at hænge en mand ud fordi han ikke kommer med tilstrækkelig mange konstruktive løsninger på en forbandet situation, der truer med at splitte al sammenhold mellem danske sportsfiskere, er vel nok lige i overkanten.

Vær nu lige lidt seriøs….
Til top
Peter Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lystfisker1 Avatar

Tilmeldt:: 19 Jan 2012
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 47
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 01:35
Peter, helt ærligt.Mere end 200 indlæg fra samme mand, UDEN konstruktive ændringer, det er sgu da ikke noget du kan forsvare. ?

Han er igen og igen blevet spurgt om forslag, det har han ikke gidet at svare på.

Peter for pokker, manden er et brokhoved som ikke vil nogen noget godt. Ved godt at der altid er nogle som vil forsvare det menneske som bliver "trynnet", men dette tilfælde har vi tale om et vaskeægte tilfælde at en "internet trold" som kun er til for konflikten og ikke for løsninger...
Til top
Peter Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lystfisker1 Avatar

Tilmeldt:: 19 Jan 2012
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 47
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 01:38
Iøvrigt Peter, så er Niels Riss blevet taget i så ekstremt mange løgne og misinformationer, at han har pisset utalige seriøse folk af. Det e sgu svært at forstå at du gider at forsvare en løgner og et ukonstruktivt brokhoved.
Til top
Peter Fischer Mikkelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Fischer

Tilmeldt:: 26 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 261
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 01:59
Peter, kom med noget konkret i stedet for dine personangreb. Du og dine meningsfæller er jo meget værre end en mand der kommer med velargumenteret kritik.

NRE er saglig, omend ikke noget orakel. Den måde du og andre kritiserer ham på er total useriøs.

Jeg forsvarer ham ikke fordi han er Prügelknabe. Jeg forsvarer ham fordi I er nogle af de værste forum bøller, jeg har oplevet.

Over and out for tonight
Til top
Peter Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lystfisker1 Avatar

Tilmeldt:: 19 Jan 2012
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 47
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 02:05
Peter, come on. Du kan da seriøst ikke kalde en mand for velargumenteret og seriøs, når han gang på gang er blevet taget i kæmpe løgne og fordrejninger ?

Der er rimeligt, at dem der lyver og fortæller usandheder bliver forholdt disse usandheder. Kald det så "Prygelknabe" eller andet. Jeg kalder det blot en løgnhals. Forsvar ham blot, men det virker ikke særlig seriøst.
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 05:30
Citat: lystfisker1

Steen Kehler, hvodan kan du forsvare en mand som Niels Riss, som gentagende gange et taget i store løgne og fordrejninger. Hvis du fortsætter med dettte, bliver du også sat i samme bås. Det er sgu da ikke værdigt ?

Hvis jeg var dig, vile jeg finde en form for balance mellem det du syntes var rimeligt og rigtigt, og holde fast i det. Det giver langt støre respekt frem for at holde hånden ver en stor-løgner som Niles Riss.

Bare et godt råd.
Nu forsvarer jeg ikke NRE, men derimod, så synes jeg, at Jørgens personlige angreb på en navngiven person er at gå over stregen... Underligt at du ikke kan se forskellen, da jeg ellers synes, at mit sprogbrug er ganske tydeligt.

Redigeret af Steen Kehler - 23 Jan 2012 kl. 05:47
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 09:41
Steen Kehler
citat:
Hold da kæft!, - hop i havet med dig!.  
 
Du kunne lære meget af NRE, der trods manglende essens og dybde  i hans alt for mange ligegyldige indlæg om næsten alt,  altid benytter et høfligt sprogbrug i sine indlæg , altid i en pæn og sober tone.
 
/J
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 09:49
Hej
 
Jeg er enig med Peter Fischer Mikkelsen i, at man ikke skal hænge NRE ud for de mange indlæg. I stedet synes jeg man skal vise overbærenhed. Manden har vel et behov for at gøre det han gør.
 
Karsten
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 848
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 09:51
Citat: Jørgen S

Kære NRE

Da du efterhånden spamer alle DSF trådet til med en massiv mængde ligegyldige intetsigende indlæg, vil jeg hermed foreslå, at du skriver dine indlæg her!
Tænk sig, Din helt egen personlige NRE vs DSF tråd.... til´ glæde for dig og mange brugere af 123.
Du, lige som jeg bidrager ikke til yderligere fornuftige DSF indlæg.... derfor denne opfordring
 
Du kan jo tage udgangspunk i mit forhol til DSF...
 
Jeg elsker forbundet, har været medlem af 3 klubber, der alle har meldt sig ud inden for de sidst 10-12 år.... i dag er jeg ikke medlem af forbundet.
Er nu kun medlem af to klubber, der stadigvæk ikke er medlem af DSF
Hvorfor mon?
 
God fornøjelse på denne tråd
 
/J
 
 
 
Du kunne jo også lade være med at svareog læse i tråden hvis du syntes det er så irriterende,at så lave en tråd til om samme er mig helt uforstående,gør dette dig til en bedre person ???
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 10:36
Hej alle!
Der er jo en grund til at man tager sådan til gemæle over for Steen Kehler, der i mange og andre tråde har svinet folk til som ikke havde hans anskuelse af tingene. Her går han tydeligt over stregen med at bede folk om at hoppe i havet!!!!
Personligt kan folk kalde mig hvad de lyster, men i de tilfælde hvor Steen Kehler bl.a. har uddelt sin narrehat og bedt folk om at hoppe i havet, og andre underlødige ting er jeg nødt til at svare igen.
Den platte måde det er gjort på er for at bruge hans egne våben, da en mere sofistikeret måde at tage til genmæle på næppe er inden for hans forstands rækkevidde!.
Steen Kehler er har naturligvis sin ret til at ytre sig, men i de fleste tilfælde er det som NRE som totalt "Rasmus Modsat"...hvem husker ikke Steen Kehlers indlæg om C&R, der kørte helt af sporet og hvor han svinede folk til der havde en anden opfattelse.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 10:41
Er lidt negativ over denne tråd, synes i går for langt drenge. Dig Karsten, i et tidligere indlæg skrev du til en person at han skulle få sig en, hvad var det den hed. En stave kontrol eller lignende, du er da en røv uden mulighede for andet end at blive opgraderet til en stor røv. Man kan da ikke skrive noget sådan lort, hvad hvis manden nu er ordblind som jeg tror han er. Han har måske kæmpet med det hele sit liv uden at kunne løse det, så sidder du, dit fede læs lort og laver grin med ham, dybt uforskammet sigert jeg bare. Selv om manden ikke kan stave kan han måske lære det ved hjælp af forum og det kan jo være han havde bedre emner end dig på dagsorden.klamme svin
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 10:42
Kevin
Jeg kan som NRE ikke bidrage til yderligere fornuftige DSF indlæg i div. DSF tråde, så hvorfor forsætte med af skrive i de meget lange DSF tråde. NRE er med sine ufattelige mange meninger og indlæg desværre meget svær at komme uden om...
 
Derfor denne opfordring til NRE - om det gør mig til en bedre peson, bestemt ikke, hvilket heller ikke er formålet. jeg vil gerne have en løsning på et Forbund, til gavn for alle lystfiskere, hvilket det ikke er i dag og jeg vil gerne følge med i div. indlæg omkring løsningsforslag, men jeg magter ikke de mange gentagelser i trådene fra NRE og ville ønske der var en funktion der med et enkelt tryk, kunne frasortere alle NRE indlæg, men NRE skal på ingen måder udelukkes, fordi alle skal have lov til i en ordentlig og sober tone at skrive deres meninger, men lige som jeg har du og andere sikkert også nogle udvalgte skribenter man bare ikke gider læse mere fra, herunder for mit vedkommende er desværre NRE - da der intet nyt er under solen.
 
/J
 
 
 


Redigeret af Jørgen S - 23 Jan 2012 kl. 10:45
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 12:00
Citat: KøgeLars

Er lidt negativ over denne tråd, synes i går for langt drenge. Dig Karsten, i et tidligere indlæg skrev du til en person at han skulle få sig en, hvad var det den hed. En stave kontrol eller lignende, du er da en røv uden mulighede for andet end at blive opgraderet til en stor røv. Man kan da ikke skrive noget sådan lort, hvad hvis manden nu er ordblind som jeg tror han er. Han har måske kæmpet med det hele sit liv uden at kunne løse det, så sidder du, dit fede læs lort og laver grin med ham, dybt uforskammet sigert jeg bare. Selv om manden ikke kan stave kan han måske lære det ved hjælp af forum og det kan jo være han havde bedre emner end dig på dagsorden.klamme svin
Lars
Ja men dog Lars, nu synker du jo ned på Steen Kehler niveau med det sprogbrug. Cry Jeg er ikke uenig i din holdning, kun i sprogbruget.
 
/J
 


Redigeret af Jørgen S - 23 Jan 2012 kl. 17:48
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 12:05
ja, jørgen. havde en dårlig morgen og tænkte. Hvad fanden, hvorfor ikke svine ham når alle herinde gør det over for hinanden. Er på rette vej igen. Sorry Karsten, så har du også prøvet det.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 12:14
Ja Lars, rent sprogmæssigt og næsten altid høflig kan vi faktisk lære meget af NRE, at de utallige NRE indlæg så indholdsmæssigt intet nyt indeholder, men nærmest er en gentagelse på gentagelse, er en helt anden ting.
 
/J
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 15:19
Citat: KøgeLars

Er lidt negativ over denne tråd, synes i går for langt drenge. Dig Karsten, i et tidligere indlæg skrev du til en person at han skulle få sig en, hvad var det den hed. En stave kontrol eller lignende, du er da en røv uden mulighede for andet end at blive opgraderet til en stor røv. Man kan da ikke skrive noget sådan lort, hvad hvis manden nu er ordblind som jeg tror han er. Han har måske kæmpet med det hele sit liv uden at kunne løse det, så sidder du, dit fede læs lort og laver grin med ham, dybt uforskammet sigert jeg bare. Selv om manden ikke kan stave kan han måske lære det ved hjælp af forum og det kan jo være han havde bedre emner end dig på dagsorden.klamme svin
Hej Lars
 
Som du dog kan skrive det! Blot tager du fejl af mig og en anden, når du skriver det om en stavekontrol. Jeg har aldrig kritiseret nogen som staver dårligt. Tværtimod.
 
Karsten
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 18:45
Citat: Taonga

Hej alle!
Der er jo en grund til at man tager sådan til gemæle over for Steen Kehler, der i mange og andre tråde har svinet folk til som ikke havde hans anskuelse af tingene. Her går han tydeligt over stregen med at bede folk om at hoppe i havet!!!!
Personligt kan folk kalde mig hvad de lyster, men i de tilfælde hvor Steen Kehler bl.a. har uddelt sin narrehat og bedt folk om at hoppe i havet, og andre underlødige ting er jeg nødt til at svare igen.
Den platte måde det er gjort på er for at bruge hans egne våben, da en mere sofistikeret måde at tage til genmæle på næppe er inden for hans forstands rækkevidde!.
Steen Kehler er har naturligvis sin ret til at ytre sig, men i de fleste tilfælde er det som NRE som totalt "Rasmus Modsat"...hvem husker ikke Steen Kehlers indlæg om C&R, der kørte helt af sporet og hvor han svinede folk til der havde en anden opfattelse.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Nu glemmer du bare lige en meget vigtig ting Per; Det er ikke mig, som starter med personrettede kommentarer - når jeg har bedt dig eller andre om at hoppe i havet, så er det Jer, som er startet med personfnidder og jeg svarer blot igen på det niveau, som I fortjener.
 
Med hensyn til C&R, så svinede jeg kun folk til, som først havde svinet mig ... man kan jo se, hvor mange gange du er kommet med en uvedkommen personretttet kommentar uden at levere noget til det debatten drejer sig om ---> tag dig dog sammen!!!!!
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 20:03
Stennn Kehler
Du  påberåber dig retten til at tilsvine andre, såfremt du mener der er begået pesonfnidder mod anden mands hæder og ære? Ikke nødvendivis mod dig selv? Såfremt jeg har ret i denne antagelse, kan jeg kun sige en ting
 
Citat Steen Kehler:
Den her er til dig:
 
 /J


Redigeret af Jørgen S - 23 Jan 2012 kl. 21:33
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 21:22
Nu glemmer du bare lige en meget vigtig ting Per; Det er ikke mig, som starter med personrettede kommentarer
Steen KehlerOuch
 
Den 19. januar  2012 kl. 21.58 skrev du følgende, uden før, at have været inde over tråden.
 
Hold da kæft!, hvor er det bare totalt taberagtigt at starte denne tråd - hop i havet med dig!.
Denne provokerende, perfide og hjernedøde bemærkning.... er at tilsvine andre, og når man gør det får man tilbage af samme skuffe.
 
Så hvis du ikke mener det er at starte "svineriet" så opgiver jeg endnu engang at kommunikere med dig, hvilket jeg havde lovet mig selv for laaaaang tid siden. For du er simpelthen ikke værd at beskæftige dig med....hold du dig til dine skaller i mosen og bliv der, det ville klæde dig!
Med venlige hilsner
Per Hansen
 
 
 


Redigeret af Taonga - 23 Jan 2012 kl. 21:24
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 21:36
www.123hjemmeside.dk/diva
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 21:46
Citat: KøgeLars

www.123hjemmeside.dk/diva
Hej Lars
Dette input kræver en forklaring, jeg fatter ikke en dyt
 
/J
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 22:31
Nu er det sådan køgelars at Karsten Andersen ofte er nedladende og bedrevidende .Jeg husker en sag med en ung fyr der havde købt en isfugl i et lot fluebindings materialer, hvor han først agerede politimand derefter nedladende da man tilbød at købe isfuglen,som var asiatist og ikke fredet Da der så kom en der virkelig vidste hvad det var for en isfugl ,glemte idioten at give den unge mand en undskyldning lige som de andre selvbestaltede orakler og politimænd herinde de holdt bare op med at skrive der er nogle der kan eller kan de
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 23:26
Hej John
 
Din hukommelse lader vist meget tilbage at ønske. I forbindelse med den isfugl var det ikke mig som rakkede ned på den unge mand. Jeg skrev at han absolut ikke havde noget at være ked af og endvidere, at hvis han gik til politiet, som nogen opfordrede ham til, ville de sikkert blot trække lidt på smilebåndet og måske tage en lille snak om fluebinding.
Bedre held næste gang, men hold dig til kendsgerningerne og ikke til din svage hukommelse.
 
Karsten
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 02:22
Godt isen snart er smeltet, så i kan komme ud og fiske... det er da pinligt at læse denne tråd..
Vh.
Tommy Lund
tommylund66@gmail.com
20470538
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 05:59
Citat: Taonga

Nu glemmer du bare lige en meget vigtig ting Per; Det er ikke mig, som starter med personrettede kommentarer
Steen KehlerOuch
 
Den 19. januar  2012 kl. 21.58 skrev du følgende, uden før, at have været inde over tråden.
 
Hold da kæft!, hvor er det bare totalt taberagtigt at starte denne tråd - hop i havet med dig!.
Denne provokerende, perfide og hjernedøde bemærkning.... er at tilsvine andre, og når man gør det får man tilbage af samme skuffe.
 
Så hvis du ikke mener det er at starte "svineriet" så opgiver jeg endnu engang at kommunikere med dig, hvilket jeg havde lovet mig selv for laaaaang tid siden. For du er simpelthen ikke værd at beskæftige dig med....hold du dig til dine skaller i mosen og bliv der, det ville klæde dig!
Med venlige hilsner
Per Hansen
 
 
 
Det er Jørgen, der har startet svineriet, da han har startet en tråd, som alene har til formål at svine NRE til ---> det undre mig sgu lidt, at du ikke selv kan se det, men hvad fanden kan man forvente af dig.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 08:13
Jørgen Sørensen skrev:
 
Da du efterhånden spamer alle DSF trådet til med en massiv mængde ligegyldige intetsigende indlæg, vil jeg hermed foreslå, at du skriver dine indlæg her!
Tænk sig, Din helt egen personlige NRE vs DSF tråd.... til´ glæde for dig og mange brugere af 123.
Du, lige som jeg bidrager ikke til yderligere fornuftige DSF indlæg.... derfor denne opfordring
 
Det er ikke en tilsvining, men et forslag til at NRE fik sin egen DSF tråd hvor han kunne debaterer med ligesindet ang. DSF. Så slap vi for NRE's spamming af diverse tråde.
 
Så hvis du finder det som en tilsvining, er du fandme ret så sart!!!
Og så ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal kalde den der "hop i havet eller din narrehat, som du jo så gavmildt deler ud af.
 
Du skal absolut ikke forvente noget fra mig, det er du simpelthen ikke intelligent nok til!
Nyd solen Steen Kehler det tror jeg du trænger til, eller gak ud og køb en af disse kunstige sollamper, den ville kunne fjerne din vinterdepression og især give dig et gladereog "lysere" liv!
Med venlige hilsner
Per Hansen
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 08:17
Citat: TLL

Godt isen snart er smeltet, så i kan komme ud og fiske... det er da pinligt at læse denne tråd..
Hej Tommy
 
Så lad dog være med at læse den. Hvis du alligevel ikke kan lade være, så tag udgangspunkt i underholdningsværdien. Og så er der jo også en mulighed for at lære nye udtryk.
Iøvrigt har der ikke været is på i mit område. Smile
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 08:32
Citat: Steen Kehler

Citat: Taonga

Nu glemmer du bare lige en meget vigtig ting Per; Det er ikke mig, som starter med personrettede kommentarer
Steen KehlerOuch
 
Den 19. januar  2012 kl. 21.58 skrev du følgende, uden før, at have været inde over tråden.
 
Hold da kæft!, hvor er det bare totalt taberagtigt at starte denne tråd - hop i havet med dig!.
Denne provokerende, perfide og hjernedøde bemærkning.... er at tilsvine andre, og når man gør det får man tilbage af samme skuffe.
 
Så hvis du ikke mener det er at starte "svineriet" så opgiver jeg endnu engang at kommunikere med dig, hvilket jeg havde lovet mig selv for laaaaang tid siden. For du er simpelthen ikke værd at beskæftige dig med....hold du dig til dine skaller i mosen og bliv der, det ville klæde dig!
Med venlige hilsner
Per Hansen
 
 
 
Det er Jørgen, der har startet svineriet, da han har startet en tråd, som alene har til formål at svine NRE til ---> det undre mig sgu lidt, at du ikke selv kan se det, men hvad fanden kan man forvente af dig.
 
Steen Kehler
Forklar venlist hvordan en høflig henvendelse til NRE om ikke at spame samtlige DSF tråde til med sine gentagende enslydende intetsigende indlæg på nogen måder vedkommer dig? Sålede at du føler dig berettiget til dine ret så primitive kommentarer? For det er netop dig der starter med personrettede kommentarer mod min person.
 
Fra mig til dig så du kan få et nyt profilbillede, da det nok passer mere til dig
 
 /J


Redigeret af Jørgen S - 24 Jan 2012 kl. 08:36
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
King

Tilmeldt:: 04 Jun 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 225
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 08:47
Citat: Ørde

spidsfindigt at en tråd om NRE og DSF, kan udvikle sig til noget der har med retarderede og handicappede at gøre .. 
 

Sjovt, Retarderet er ellers det første ord der popper op på lystavlen når jeg læser et Niels Riis Ebbesen eller Steen Kehler indlæg.. LOLLOLLOL

Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 19:12
Citat: Jørgen S

 
Steen Kehler
Forklar venlist hvordan en høflig henvendelse til NRE om ikke at spame samtlige DSF tråde til med sine gentagende enslydende intetsigende indlæg på nogen måder vedkommer dig?
Det vedkommer sgu da netop alle bruger her på 123nu, når du opretter en tråd - hvis du var så høflig, som du på fejlagtigvis giver udtryk for, så havde du skrevet en privat besked til manden.
- Du bruger ordet "spam" om en anden mands indlæg, herudover, så kalder du hans indlæg for intetsigende  ---> Du opretter en tråd med din subjektive mening om en navngiven brugers indlæg på 123nu
Hvem fanden har gjort dig til smagsdommer??? Hvis du ikke selv kan se, at det er forkert og at det absolut ikke er høfligt men svinsk, så er der sgu noget galt med dig.
 
 
 
 
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 19:26
Til dig Carsten Andersen du er en klaphat af deminsioner din nedladenhed  kan du stoppe skråt op
Til top
CobraenP10 Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cobraenP10

Tilmeldt:: 31 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 25
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 19:41
sikke en tråd. . . Det er godt at vi lystfiskere er så tålmodige og overbærende mennesker. . .

Til top
CobraenP10 Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cobraenP10

Tilmeldt:: 31 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 25
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 19:44
sikke en tråd. . . Det er godt at vi lystfiskere er så tålmodig e og overbærende mennesker. . .

Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 19:57
Hvem fanden har gjort dig til smagsdommer??? Hvis du ikke selv kan se, at det er forkert og at det absolut ikke er høfligt men svinsk, så er der sgu noget galt med dig.
  Udtaler oraklet fra Ballerup igen om Jørgen Sørensen i en svinsk tone....det er utroligt at manden, det er han dog næppe, men en møgforkælet skallefisker, der savner noget i sin opdragelse som barn......alle andre end Steen Kehler sviner de andre til....ach so....søg læge, jeg har engang givet dig adressen på en klinik i ballerup der hjælper personer som dig, du får den lige her igen, da din valnød åbenbart ikke kan huske den

Psykiatrisk Center Ballerup

Der kan du søge hjælp...helt gratis.
Sov godt
Venlige hilsner
Per Hansen
 


Redigeret af Taonga - 24 Jan 2012 kl. 20:42
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 20:02
Luk dog den fjantede tråd -
Jørgen Sørensen
Den var virkelig morsom, men ikke ret længe Clap
mvh
kjeld
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 20:56
Hvorfor det Hr. Willerslev...det er sq da skide skægt...det her....mor dig lige som vi andre...
Venlige hilsner
Per Hansen
 
PS! nå nej....... du er jo med i klubben omkring SK OG NRE, så hyg jer deroppe på balkonen...i minder mig om de 2 sure knolde i MUPPET SHOW
Til top
Torben Abildgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
TOBY Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 40
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 22:32
Jeg vil anbefale at ignorere denne tråd og dens fokus. Jeg har set en gruppe - dk.fritid.lystfiskeri - dø på denne måde. Med netop NRE som hovedperson.
><///°> Torben
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2012 kl. 23:11
Citat: karsten4

Citat: TLL

Godt isen snart er smeltet, så i kan komme ud og fiske... det er da pinligt at læse denne tråd..
Hej Tommy
 
Så lad dog være med at læse den. Hvis du alligevel ikke kan lade være, så tag udgangspunkt i underholdningsværdien. Og så er der jo også en mulighed for at lære nye udtryk.
Iøvrigt har der ikke været is på i mit område. Smile
 
Mvh
 
Karsten

Ja hvor har du da ret Carsten. det kunne jeg jo bare..Wink men hvis der ikke engang er is på vandet!!! så har i squ bare for meget fritid...måske i skulle søge jer et job ??? LOL
Vh.
Tommy Lund
tommylund66@gmail.com
20470538
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2012 kl. 11:37
Hej Tommy
 
Selvfølgelig kunne du ikke lade være. Det kan jeg da godt forstå. Alene underholdningen, som Køgelars og John så fint medvirker til, er da en god grund til at læse denne tråd. Godt nok er deres indlæg præget af hukommelsesvanskeligheder, men måske er det hvad der skal til for at gøre det hele mere underholdende.Smile
Søge et arbejde skriver du. Nej tak, nu har jeg arbejdet i næsten 50 år og har nok i det jeg har nu.
Iøvrigt en flot fisk på dit profilbillede.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2012 kl. 11:52
Hej Karsten
Er helt enig i din holdning til underholdningsværdien hvori ikke kun Køgelars og John deltager i, er en latter værd i disse for vor land så stenge tider, også de evige forumsvogtere med deres hund og kat forhold, er i totterne på hinandenBig smile
Heller ikke jeg kunne drømme om at søge mere arbejde, har nok om ørene i forvejen.
Bare at læse - hvis man gider det, er de utrolig mange NRE indlag, er næste en ulønnet fuldtidsjob i sig selv
 
/J
 
 


Redigeret af Jørgen S - 25 Jan 2012 kl. 12:50
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2012 kl. 12:31
Dejligt med en tråd som NRE ikke deltager i! ;)
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jan 2012 kl. 13:51
Han er sq nok indlagt med "skrivekrampe".........
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down