Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

polakker og store gedder.

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: polakker og store gedder.
    Sendt: 18 Mar 2012 kl. 22:36
Citat: jhh

Er selv kontrollør og ser ret tit de der nævnte nationaliteter med sække af små gedder, og diverse brasen og skaller - har sågar smidt et par tyvfiskere og deres rådne yngel væk,


Håber ikke du repræsentativ for de danske kontrollører.

Det vil være skidt hvis alle havde det synspunkt at uskyldige børn er "rådden yngel" - i det hele taget er det et menneskesyn, der lugter langt væk af Pia K og det, der er værre Sick
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 22:50
Citat: Creekking

Er der nogen lov mod at hjemtage store gedder? Nej vel. Måske skal vi indse, at alt det der C&R hykleri, er noget pis vi har indført her til land, blandt andre, for at pudse glorien - selv om det vi i virkeligheden gør, er at lege med liv for sportens skyld. Jeg ved ikke, hvem der er mest f**ked up - os eller de polakkerne, der synes det er fedt at spise deres fangst!
Kunne du ikke lige sætte dig ind i tingene inden du trykker på besvar??? - C&R udøves for at have en så stor bestand som muligt intet andet og alt lystfiskeri er leg med liv for fornøjelsens skyld, det er ikke noget, som er forbeholdt C&R.
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 23:15
Jan.

Du er måske typen der fortæller alle dine hotspots til de folk fra østeuropa??

Vi er mange der ikke gider de folk mere, derfor kommer der selvfølgelig meget had ud i sådan en tråd her, og det viser jo bare at det er et STORT problem på landsplan!!

Jeg er glad for at disse såkaldte fiskere, ikke er meget for at tage punge frem og betale noget mere for deres rovfiskeri, som de gør, tænk en skade de kunne gøre i vores åer, hvor det koster et medslemsskab, eller et dagkort!!!

De er pisse ligeglade med os og vores fiskevande, og det er jo ikke få mennesker fra østeuropa der har denne massive tendens til at klappe alt der har gæller, undermålere osv Dead

Jeg ved godt der selvfølgeligt også der er danskere, der opføre sig på samme måde, specielt garnfiskerne der også er pisse ligeglade hvordan de kommer til at fange flest fisk, men i forhold til hvor mange % af de disse folk fra øst europa der ingen skrubler har, er sku LANGT højere end %-delen af danskerne!!!Folk der ikke kan se det, trænger sku til at få pudset brillerne..

Kald mig bare racist, fordi jeg har et mindre had til disse mennesker, men jeg sover nu godt nok af den grund!!






Redigeret af danny rasmussen - 18 Mar 2012 kl. 23:16
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 23:24
jan persson mon ikke du skulle være blevet på seminariet og have ladet fiskestangen blive der.
så hygger vi andre i vores natur.
og pia k ? muligt du er i seng med hende !
ser du jeg stemmer anderledes, og så meget anderledes at du nok ville tro det ikke var sandt.
men ser du man kan også være så rød man går ind for fri indvandring ! men man må klare sig selv ellers må man forlade os igen !!!


Redigeret af jhh - 18 Mar 2012 kl. 23:27
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 23:38
Citat: Jan Persson

Du tror og postulerer og fordrejer på samme niveau som den store mester NRE - men du ved meget lidt. 

Jeg må bare konstatere, at du Jan Persson er dette foras aller største støjsender, du tror at du har den eneste rigtige mening om alting, og du forpester alle debatter med dine dumsmarte og bedrevidende kommentarer.

Du skulle ta' at flytte dine aktiviteter over på DSf's fora, for derovre savner de virkelig sådan en som dig, der kan skrive noget sludder om alting.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 00:38
Hej Danny
 
Nu ved jeg ikke om du er mand eller kvinde, men ud fra dine racistiske skriverier går jeg ud fra at du er en meget meget dum mands-person.
 
Jeg undres over så meget du ved om hvor slemme de omtalte personer er, du fisker jo ikke selv i ferskvand/ søer moser med mere.
Og den enkelte gang du farer vild ved et putte putte vand, kan da ikke give dig så meget indsigt om disse personer og deres opførelse ved vandet.
 
Er det rygter eller er du bare en dum racist.
 
Til alle de andre der har ondt i røven over folk der spiser fisk de fleste ikke vil æde.
Hvordan kan disse usle personer fange så mange fisk, når ingen andre kan, hvis man skal tro på det nonsens om alle nul-turerne der bliver skrevet så meget om.
 
Et stort antal såkaldte lystfiskere farer jorden rundt for at tilfredsstille deres hobby, fange så mange fisk som muligt og på kortest tid, for derefter at smide/udsætte fiskene igen hvis det da ikke er i lande hvor de kan tage dem med hjem til glæde for hele deres store familie, eller som vi læser om så tit at det er træls, i vinter var der en enkelt båd på sundet der fangede 500 torsk på en 1/2 dags tur, var der nogle der fik ondt i røven, jeg har ikke læst noget om hvor mange frysere der skal til 500 torsk. Hvor mange fangst rapporter har vi ikke været vidne til hvor en enkelt udstiller sig selv med 5-6 ørred, og det er op til flere gange man ser de samme personer optræde, for slet ikke at tale om alle de fisk vi ser fotos af i diverse håndvaske eller badeværelse gulve.
 
Kære lystfiskere skam jer, i aner intet om hvor fattige kår de fleste kommer fra, og det er virkelige fattige landsbyer de fleste kommer fra, og mange bliver udnyttet så det skriger til himlen, og mange som jer bliver sgu ikke engang vrede over at det foregår i vore såkaldte rige samfund.
 
Ole T 
  
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 00:54
Citat: Niels Riis Ebbesen

Citat: Jan Persson

Du tror og postulerer og fordrejer på samme niveau som den store mester NRE - men du ved meget lidt. 

Jeg må bare konstatere, at du Jan Persson er dette foras aller største støjsender, du tror at du har den eneste rigtige mening om alting, og du forpester alle debatter med dine dumsmarte og bedrevidende kommentarer.

Du skulle ta' at flytte dine aktiviteter over på DSf's fora, for derovre savner de virkelig sådan en som dig, der kan skrive noget sludder om alting.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Troede ikke dagen ville oprinde, men er helt enig med NRE her, det er utroligt så konfliktsøgende, opråbende du egentlig er Jan. 

Man skal altså ikke negligere div øst europæeres hærgen i de danske vande, de har selv for længst fisket rigtig meget af deres eget land i sænk, og en kommentar som " vi er ligeglade vi skal alligevel hjem snart igen " er en sætning der ryger mange gange ud af munden på en polsk mad fisker.


Folk der begynder og debatere med at danskere tager til norgen etc, og fisker laks osv er jo helt væk her, det er obv på ingen måde det samme, de øst europæiske fiskere er i den grad noget forfærdeligt noget og have ved en sø, for de T Ø M M E R den altså, og udover det efterlader de 9/10 gange et gigantisk svineri. 



Morten
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 00:54
Jeg kommer skam rigeligt ud tranholm, men måske du også skulle det, for du aner vist ikke en skid om hvad der foregår rundt omkring, ved vores fiskevande, men læs du hele tråden igennem, så kan det være du forstår at der faktisk er mange andre som også har oplevet disse mennsker, rundt omkring i landet, men puha nej vi må endelig ikke diskutere, andre folks adfærd, som kommer fra andre lande, da vi så alle er rasicter, men det gør ikke noget at diskutere andre danskers adfærd!!

Jeg ved lige præcis hvad de folk kommer fra, men er det stadig i orden at de fisker på den måde som de gør Tranholm??

Fortæl mig Tranholm, hvordan jeg finder tolerance til disse mennesker, og nej det gælder ikke kun folk fra østeuropa, men også danske "lyst"fiskere, men fortæl mig venligst hvordan det kan lade sig gøre??

Tror du virkelig bare jeg sidder hjemme 24/7 og kommer med disse udtalelser fordi jeg ikke kan lide disse mennesker, danskere som ikke danskere, der dyrker den form for fiskeri som bliver diskuteret i denne tråd, nej du, jeg har været vidne til det så mange gange, at jeg regerer i denne tråd!!

Tranholm, er man også rasict, når man også har et mindre had til danskere der ikke er en skid bedre??

Måske du skulle åbne dine øjne tranholm, for hvordan har du fået ind i dit hoved, at det er alle madfiskerne vi diskutere i denne tråd??

Kald du mig bare racist trandholm, det har jeg det helt fint med, så længe jeg kan udtrykke min mening omkring disse mennesker, som har en helt anden holdning til at være ligeglad med "tømme" en sø, gokke fisk under målet etc..

Jeg vil ikke betegne mig selv racist tranholm, da jeg ikke hader alle mennesker fra udlandet, langt fra!! Jeg kunne følge din anklage om at jeg er en dum racist, hvis jeg udtalte mig om at disse mennesker fra øst europa, er alle perkere, og de alle skulle smides ud af landet, danmark  for danskere etc, men jo jeg hader disse mennesker som dyrkere den form for fiskeri, der er beskrevet i tråden, danskere som ikke danskere, så kan du venligst ikke uddybe, hvorfor du opfatter mig som racist?

Åbn dine øjne tranholm, og læs tråden igennem, så du kan forstå folks frustrationer!


Redigeret af danny rasmussen - 19 Mar 2012 kl. 01:09
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 01:34
Hej Danny
 
Ifølge din profil fisker du ikke meget nogle af de steder der omtales i denne tråd.
Hvor har du din viden fra, hvor de forskellige udlændinge kommer fra og deres fattige kår.
Om jeg er racist over for danske lystfiskere, næppe da jeg selv deltager i hele festen, også det at rejse verden rundt.
 
Men, jeg har også masser af eks. på danske lystfiskere der opfører sig meget meget grimt.
 
Hvor mange moser er der ikke sat ulovlige fiske ud som karper med mere. hvor mange tror du tyvfisker i de to moser jeg har fiskeretten i, og ja det er danskere.
Hvor mange dumme fangstrapporter har vi ikke været vidne til i det sidste årti.
Hvor stort et svineri har vi ikke været vidne til hvert år når hornfisken er ankommet.
Hvor mange grimme fotos har vi ikke set af fangster der har ligget på rad og række, som en anden kongelig jagt.
Ja, jeg kunne blive ved, jeg siger ikke at alle udlændinge opfører sig pænt ved fiskevandet, men vi har sgu ikke noget at være stolt af selv.
 
Og ja, jeg ved lidt om øst-europæer da vi har 42 ansatte fra 4 forskellige øst-lande, og for ikke at få en dum snik snak, så er de alle ansat efter danske overenskomster samt gode akkorder, og de 7-8 stykker fisker og har lovligt fisketegn samt nogle enkelte er medlemmer af lokale klubber, samt at de fleste har været hos os i 5-6 år.
 
Ole T   
  
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 01:57
Ole jeg har rendt ind i dem utallige gange ved havnen i randers, gudenåen, ved søerne i viborg, på molen i grenå, ja mange steder.

Som jeg skriver, så er jeg godt klar over at det ikke gælder dem alle, ville da ønske at %-delen var så lille, at vi kunne fokusere på noget andet.

Der vil altid være nogle som har den mentalitet, skam også masser af danskere, men nu var det ikke mig som startede denne tråd, jeg giver bare min mening tilkende, om folk kan lide det eller ej!!!

Hvis jeg skulle skrive om alle de gange hvor jeg har haft "fat" i disse udlændinge når de har gokket havørreder under målet i Randers havn, gokket aborre under målet ligeledes i Randers havn, så bliver jeg aldrig færdig(overdrivelse fremmer forståelsen)

Jeg har skam mødt danskere ved Mariager fjord, som tager undermålere med hjem, men jeg har også mødt folk fra østeuropa der har gjort det samme!

Jeg er ikke forblændet på kun hvad udlændinge gør forkert ved vores fiskevande, men nu var det jo det tråden handler om.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 06:35
 
Jan Persson
en enkelt svinebonde gør mere skade på de danske fiskebestande og miljø end samtlige østeuropæere til sammen,
At du Jan Persson tolker det du selv skriver som "de danske fiskebestande" som enkeltarten Gedden,og  "samtlige østeuropærer" som Polske lystfiskere, siger mere om dit formåen end så meget andet.
Men din udlægning af din egen tekst, viser endnu engang at du bare er her for at strø dine mavesureudgydelser ud over sitet. At di samtidig skriver du har været på rejse bag jerntæppet, viser endnu engang hvor du egentligt hører hjemme og du skulle da bare være blevet der og hylde dine VENNER.
 
Og NEJ Jan har ikke gået på seminariet, men er bare en skidesur SKRANKEPAVE.
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 08:02
Citat: Taonga

 
Jan Persson
en enkelt svinebonde gør mere skade på de danske fiskebestande og miljø end samtlige østeuropæere til sammen,
At du Jan Persson tolker det du selv skriver som "de danske fiskebestande" som enkeltarten Gedden,og  "samtlige østeuropærer" som Polske lystfiskere, siger mere om dit formåen end så meget andet.
Men din udlægning af din egen tekst, viser endnu engang at du bare er her for at strø dine mavesureudgydelser ud over sitet. At di samtidig skriver du har været på rejse bag jerntæppet, viser endnu engang hvor du egentligt hører hjemme og du skulle da bare være blevet der og hylde dine VENNER.
 
Og NEJ Jan har ikke gået på seminariet, men er bare en skidesur SKRANKEPAVE.


LOL - godt at se, at du har taget min tidligere bemærkning omkring mavesyre til efterretning.  At du så forsøger at kopiere den giver ligesom ikke rigtig den samme effekt LOL

Sjovt som det nu også er et problem at jeg har været i østeuropa - både før og efter murens fald - var det ikke dig selv, der startede med at henvise til alle dine egne ture til diverse brunkulsbyer, men det er nok noget andet Clap.

Per, jeg har sgu lidt ondt af dig - du er en mavesur, gammel mand, der trænger til at komme lidt ud, så start din Puck og fyld mælkekassen med en kande kaffe og kør en tur i det dejlige vejr Star
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 08:50
jeg bliver snart meget træt af at læse de emner her i forum, hvis der er noget jeg var int. i at læse bliver det sku altid ødelagt længere nede af om hvem der har den største P.. syntes det er pisse ærgeligt! er udemærket godt klar over at folk ikke har samme holding, man kunne jo tænke sig lidt om og holde lidt igen.
der skal self også være plads til en diskussion engang i mellem men ikke hver gang drenge.
K&B Håber i alle får flex på klingen i ugens dejlige vejr!
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 09:17
Citat: tranholm

Og ja, jeg ved lidt om øst-europæer da vi har 42 ansatte fra 4 forskellige øst-lande, og for ikke at få en dum snik snak, så er de alle ansat efter danske overenskomster samt gode akkorder, og de 7-8 stykker fisker og har lovligt fisketegn samt nogle enkelte er medlemmer af lokale klubber, samt at de fleste har været hos os i 5-6 år. 

Hmm... du bor jo ude ved Buresø, så du kan her i de kommende måneder gå dig nogle ture rundt om søen, og der vil du helt sikkert træffe folk som fisker ulovligt fra bredden, og når du henvender dig til dem, så forstår de ikke dansk, og svarer dig i et slavisk klingende sprog.

Du kan også ta' over til Bastrup Sø, der bor en masse østeuropæiske håndværkere i campingvogne på Udinegårdens campingplads, og deres tyvfiskeri er et så stort problem, at Fiskeringen har fået oversat noget informationsmateriale til polsk og litauisk, og har sat dem op flere steder på campingpladsen.

Ved Farum Sø og Søndersø bliver der også tyvfisket, og selv om der er frit bredfiskeri ved Farum Sø, så kan de ikke nøjes med det, de fisker endda fra foreningsbroen ved bådudlejningen, og fra gummibåde.


Med venlig hilsen
niels Riis Ebbesen




Redigeret af Niels Riis Ebbesen - 19 Mar 2012 kl. 09:19
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 11:23
Gokkekulturelle.


Redigeret af jhh - 22 Mar 2012 kl. 23:47
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 11:29
Citat: Niels Riis Ebbesen

Citat: tranholm

Og ja, jeg ved lidt om øst-europæer da vi har 42 ansatte fra 4 forskellige øst-lande, og for ikke at få en dum snik snak, så er de alle ansat efter danske overenskomster samt gode akkorder, og de 7-8 stykker fisker og har lovligt fisketegn samt nogle enkelte er medlemmer af lokale klubber, samt at de fleste har været hos os i 5-6 år. 

Hmm... du bor jo ude ved Buresø, så du kan her i de kommende måneder gå dig nogle ture rundt om søen, og der vil du helt sikkert træffe folk som fisker ulovligt fra bredden, og når du henvender dig til dem, så forstår de ikke dansk, og svarer dig i et slavisk klingende sprog.

Du kan også ta' over til Bastrup Sø, der bor en masse østeuropæiske håndværkere i campingvogne på Udinegårdens campingplads, og deres tyvfiskeri er et så stort problem, at Fiskeringen har fået oversat noget informationsmateriale til polsk og litauisk, og har sat dem op flere steder på campingpladsen.

Ved Farum Sø og Søndersø bliver der også tyvfisket, og selv om der er frit bredfiskeri ved Farum Sø, så kan de ikke nøjes med det, de fisker endda fra foreningsbroen ved bådudlejningen, og fra gummibåde.


Med venlig hilsen
niels Riis Ebbesen


 
Hej NRE
 
For god ordens skyld, der bor næsten ingen udlændinge på campingpladsen, måske begrundet i det forhold, at det er en fastlæggerplads med mange jyske håndværkere.
Vi havde hovedhuset på Mølleåens golfklub i 2-3 år og som ligger tæt på bastrup
sø, her var der et par mand der fiskede, men det blev stoppet efter vi fortalte dem at det ikke var nok at have et fisketegn, men at de også skulle være tilknyttet en klub/forening.
Vedr: Buresøen, mig bekendt kan man ikke gå rundt om Buresøen, i bunden af Skovvej og Klokkekildevej er der et badeområde, og derfra ind i skoven er der til at komme til, men resten af Buresøen er det meget svært at komme til søen. Hvis du kører ud af overdrevet er det meste privat og de værner som høge over de få stier til søen, det samme gælder ude ved Krogelund.
 
Men jeg vil meget gerne se det materiale fiskeringen har, det må kunne bruges af andre hvor der er problemer.
 
Ole T 
Til top
Morten Bach Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mortenxxx

Tilmeldt:: 10 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mortenxxx Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 11:38
Det er til at brække sig over at når nogle indrager folkeslag i deres beretning af en given situation. Så er der altid en eller anden idiot der skal nævne noget om racisme etc.
At folkeslag er et tabu er efter min mening helt uhørt.

Nu er da bare sådan at østeuropæere generelt hjemtager deres fangster i sø og mose og det påvirker sku vores lokale vande. 
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 11:48
Citat: Mortenxxx

Det er til at brække sig over at når nogle indrager folkeslag i deres beretning af en given situation. Så er der altid en eller anden idiot der skal nævne noget om racisme etc.
At folkeslag er et tabu er efter min mening helt uhørt.

Nu er da bare sådan at østeuropæere generelt hjemtager deres fangster i sø og mose og det påvirker sku vores lokale vande. 
 
 
HØRT HØRT........
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 12:16
Hvad laver du til dagligt persson ? spørger Chefen....det er da meget nemt at gætte....skattemand og skrankepave.
Jan Persson har det som NRE, Steen Kehler, de er umulige at tale til, så der er  ikke så meget andet at sige til det.
Per H
 
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 12:30
Citat: Taonga

Hvad laver du til dagligt persson ? spørger Chefen....det er da meget nemt at gætte....skattemand og skrankepave.
Jan Persson har det som NRE, Steen Kehler, de er umulige at tale til, så der er  ikke så meget andet at sige til det.
Per H
 
 
Hvor ved du fra at han er "skrankepave" ?
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 15:45
@Peter

Han ved generelt meget lidt - men holder utroligt meget af at "trolle" forum for indlæg fra 2-3 personer og så svine dem personligt til. Tag en søgning på hans forum indlæg og få syn for sagen.

Generelt må man sige, at den indre svinehund lever i bedste velgående og trives her på forum, hvilket får mig til at tænke på denne lille historie:

En gammel indianer fortalte sine børnebørn: I ethvert menneskes liv er der en frygtelig kamp. En kamp mellem 2 ulve.

Den ene ulv rummer frygt, vrede, misundelse, grådighed, arrogance, selvmedlidenhed, nag og bedrag.

Den anden ulv rummer glæde, kærlighed, ydmyghed,tillid,gavnmildhed, sandhed og medfølelse.

Nu spørger et af børnebørnene selvfølgelig: Bedstefar, hvilken ulv vinder—

Den gamle bedstefar ser sit barnebarn i øjnene og siger: “Den du fodrer”.


Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 16:01
Jan Persson
Trolle fora og forplumre tråde ?
 
Mig bekendt og sikkert også andre, så er bagmanden bag første indlæg i denne tråd dig !
 
Forhold dig nu til pOlakkere og deres gokkekultur !!!!
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 16:46
Citat: Jan Persson

@Peter

Han ved generelt meget lidt - men holder utroligt meget af at "trolle" forum for indlæg fra 2-3 personer og så svine dem personligt til. Tag en søgning på hans forum indlæg og få syn for sagen.

Generelt må man sige, at den indre svinehund lever i bedste velgående og trives her på forum, hvilket får mig til at tænke på denne lille historie:

En gammel indianer fortalte sine børnebørn: I ethvert menneskes liv er der en frygtelig kamp. En kamp mellem 2 ulve.

Den ene ulv rummer frygt, vrede, misundelse, grådighed, arrogance, selvmedlidenhed, nag og bedrag.

Den anden ulv rummer glæde, kærlighed, ydmyghed,tillid,gavnmildhed, sandhed og medfølelse.

Nu spørger et af børnebørnene selvfølgelig: Bedstefar, hvilken ulv vinder—

Den gamle bedstefar ser sit barnebarn i øjnene og siger: “Den du fodrer”.




Herligt med så vise ord.

Her jo en klar parallel til det som skete da Eva tog en bid af æblet, slangen vandt og Satan fik sin vilje, og lige siden har disse to kæmpet en ulige kamp.

Nu er det ikke fordi at jeg er religiøs, men der er alligevel mange ting i de gamle skrifter vi kan bruge, og snart vil vi blive tvunget til at revurdere vore værdier da den indre svinehund alt for længe er blevet propfodret med kæmpestore lunser.

Og ja...vi er et produkt af vores liv, vores billede af verden er forskellig, derfor er vi forskellige, og fordømmelsen af de fremmede er billedet af den første ulv, den grådige og selvviske ulv som ikke under andre noget og i sit begær efter velstand gerne ser andre sulte mens den selv æder sig ihjel.

Ude i det store Stillehav, fjernt fra civilisationen, lever øboer i oprigtig kærlighed til livet, fællesskabet og en indbyrdes tillid til hinanden, det er fattige mennesker men alligevel føler de sig rige og er langt mere tilfredse og lykkelige end os andre der i vores materielle overflod og mangel på fælles værdier bekriger hinanden.

Nu vil nogle helt sikkert tænke...”sikke noget pladder romantisk og urealistisk sludder”....kom dog op til overfladen og erkend virkeligheden.


Sådan tænker de også ude på Tonga øerne, men de har også kun fodret den ene ulv.


Mvh

Jim.


Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 17:24
vi mangler jan persson med et indlæg om pOlakkernes gokke kultur
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 17:29
Hvad er meníngen med at tirre hinanden.. Kan godt se det er svært at trykke den høflige tone ud igennem tasterne foran
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 17:31
Nåh det er bare "Chefen" som er i gang med at fordre den ene ulv. Wink

Mvh
Jim.
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 17:36
Jim he he men det er sku da svært forståeligt han skriver 25 indlæg uden at vil forholde sig til pOlakkernes gokkekultur.
så syntes jeg da det for trådens ophav er på sin plads at bede manden om et indlæg om indholdet.
og ikke alle andres meninger og indlæg :-)
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 17:49

Hej Chef.


Okay sagen tog en drejning da en mente at det var relevant for tråden om der var tale om Polakker, egentligt ikke så mærkeligt.

Her det sgu ret væsentligt at skelne mellem racisme, og om denne befolkning er overrepræsenteret, hvis det var dette vedkommende mente, så det ikke særligt elegant formuleret.

Jeg tror godt at jeg på Jans vegne tør påstå at han ikke er tilhænger af denne ”gokke-kultur”, eller rettere sagt, jeg ved at han ikke er, så i virkeligheden er i jo enige.

Hvorfor så denne spektakel ? Wink


Mvh

Jim.

Til top
Rene Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rene Andersen Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rene Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 18:31
nu skal ikke forvente svar fra persson nu da han kun bruger sin offentlig arbejdstider til svine andre til og det gør man med betalte pauser så i hans økoligiske fritid på landet uden indvandrer svare han ikkeApprove
Til top
martin leding jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nitramxx Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nitramxx Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 18:41
Citat: Jan Persson

Så må man jo i de lokale fiskeforeninger, der bestyrer vandene indføre restriktioner på fangsten og holde opsyn med at reglerne bliver overholdt.

I hvert fald hjælper det ikke noget at oprette hadefulde indlæg mod bestemte grupper her på forum.

God start for 1. indlæg - du skal nok blive populær Clown

det du har skrevet ind til videre har da helle ikke just gjord dig populær...Clap

Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 18:54
nu skal ikke forvente svar fra persson nu da han kun bruger sin offentlig arbejdstider til svine andre til og det gør man med betalte pauser så i hans økoligiske fritid på landet uden indvandrer svare han ikkeApprove

Helt korrekt Rene Andersen......

Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 19:00
Citat: jhh

Jan Persson
Trolle fora og forplumre tråde ?
 
Mig bekendt og sikkert også andre, så er bagmanden bag første indlæg i denne tråd dig !
 
 
Forhold dig nu til pOlakkere og deres gokkekultur !!!!
            ------------- 
 
Jeg har lagt mærke til hvordan du skriver, er det et udtryk for samme barnlighed som dit profil navn, samt at have et skod i kyssetøjet.
 
Ole T
 
 
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 19:00
Vi tager den lige en gang til - der er stadig et par stykker, der fodrer den forkerte ulv.

Denne gang på engelsk - beklager hvis det er for svært

An old Grandfather said to his grandson, who came to him with anger at a friend who had done him an injustice, "Let me tell you a story.

I too, at times, have felt a great hate for those that have taken so much, with no sorrow for what they do.

But hate wears you down, and does not hurt your enemy. It is like taking poison and wishing your enemy would die. I have struggled with these feelings many times." He continued, "It is as if there are two wolves inside me. One is good and does no harm. He lives in harmony with all around him, and does not take offense when no offense was intended. He will only fight when it is right to do so, and in the right way.

But the other wolf, ah! He is full of anger. The littlest thing will set him into a fit of temper. He fights everyone, all the time, for no reason. He cannot think because his anger and hate are so great. It is helpless anger,for his anger will change nothing.

Sometimes, it is hard to live with these two wolves inside me, for both of them try to dominate my spirit."

The boy looked intently into his Grandfather's eyes and asked, "Which one wins, Grandfather?"

The Grandfather smiled and quietly said, "The one I feed."


Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 19:30
det er da rart du har lagt mærke til mig ole.

men jan persson, du glider af på alt alle skriver.
kom nu ind på banen og giv et indspark med hvad vi kan gøre for at bremse de gokkekulturelle...
jeg mener som bekendt forbud på fiskeriterritoriet og foreningsvande ud over x antal dage årligt.
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 19:58
Citat: Jan Persson

Så må man jo i de lokale fiskeforeninger, der bestyrer vandene indføre restriktioner på fangsten og holde opsyn med at reglerne bliver overholdt.

I hvert fald hjælper det ikke noget at oprette hadefulde indlæg mod bestemte grupper her på forum.




2. indlæg i tråden.

Er det for meget forlangt at læse, hvad der allerede er skrevet ?

Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 20:06
der er ikke noget hadefuldt i tråden om de gokkekulturelle.
men som du foreslår skal der restriktioner til hmmmmm.
hvad er virkemidlerne ? der er jo ikke sådan man kan stange en bon ud med lov i hånd og skat som inddriver hvis den ikke bliver betalt.
sådan som visse andre dele af samfundet kan.
så ideen virner ikke hvis ikke der kommer noget lov og mere magt til opsynsmændene ;-)
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 20:12
Så du mener altså ikke, at der er noget hadefuldt i at kalde børn for "rådne yngel" som du tidligere har brilleret med?

I øvrigt har jeg svært ved at se at mine forslag skulle være mere vanskelige at indføre end dem du selv foreslår - men sådan er der jo så meget.

I øvrigt må jeg give Ole T ret. Det er som at diskutere med et barn.

Citat: jhh

jeg mener som bekendt forbud på fiskeriterritoriet og foreningsvande ud over x antal dage årligt.
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 20:32
intet hadefuldt i at kalde visse børn rådent yngel og det står jeg ved som jeg har skrevet det......!

altså regler som vi indfører evt. skulle de være besværlige ? andre lande kærer det sådan :-)

de gokkekulturelle griner sku da deres røv i laser når de er gået og finder en anden sø de kan gokke løs i 
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 20:38
Citat: Taonga

nu skal ikke forvente svar fra persson nu da han kun bruger sin offentlig arbejdstider til svine andre til og det gør man med betalte pauser så i hans økoligiske fritid på landet uden indvandrer svare han ikkeApprove

Helt korrekt Rene Andersen......

 
Kender du Jan personligt siden du ved han er en skrankepave ? Kender I hans arbejdstider siden I ved at han kun skriver i arbejdstiden ?
 
Imponerende indsigt......
 
Det står iøvrigt enhver frit for, via sin fagforening, at forsøge at forhandle en overenskomst hjem der sikrer arbejdsgiverbetalte pauser.
Det har de offentlige ansatte - til gengæld skal de konstant lægge ører til den slags pladder fra folk som ikke gider sætte sig ind i tingene.


Redigeret af P.M. - 19 Mar 2012 kl. 20:43
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René Jespersen77

Tilmeldt:: 20 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René Jespersen77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 20:51
Hvor arbejder du som kontrollør? Hvis man må spørge?
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René Jespersen77

Tilmeldt:: 20 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René Jespersen77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 20:54
Og det er dig jeg spørger, Jesper..
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 21:09

jaaaaa



Redigeret af jhh - 22 Mar 2012 kl. 23:49
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 21:41
He he - ja tju hej hvor det kører LOL

2 ulve. Den ene med alle de positive menneskelige egenskaber - den anden med de negative ditto.

Glem nu ikke at historien bør indeholde, at ingen af ulvene kan leve, uden noget fra den anden = JING OG JANG - samt at hver del kan ændres fortløbende.

Når diskussionen går på polakkers negative indflydelse på "vores" danske natur, skal måske nævnes, at vi har "omkring" 58000 øst europæere i danmark i øjeblikket. Hvis bare et par promilledele (1000 dele) blev registreret som runderende å - sø - tyveknægte - vil dette sætte en naturlig frustration og øgende aggressiv tilstedeværelse i diverse forum samt fysisk ved div. berørte fiskepladser.

Politiet har sagt, at deres statistik er, at der er 3 gange så mange kriminelle østeuropæere proportionelt som i forhold til danskere!!!. Dette kan så ikke indeholde de førnævnte fiske sø tømmere - men samtidig er der så også en del danske fiskebanditter, der ikke er med i statistikken.

Så er det vist her, at jeg skal skrive, at jeg absolut ikke er racist, og kommer godt ud af det, med alle uden danskere jeg kender - hvis de vel at mærke opfører sig ordentligt efter MINE danske kodeks - kompromis skal der naturligvis være masser af pga. kulturforskellene so no problemo Wink
Mvh. - Kim -


Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 21:52
Citat: jhh

ingen steder ;-)

kontrollerer jan persson her i tråden hæh.

derudover - her hvor jeg kommer fra er det sådan.
når man ser en lv pl eller de klingende stavelser der, så tænker vi pr. automatik.
hvad skal der nu stjæles og hvor skal der gokkes !


Jeg får helt ærligt lidt ondt af dig Jesper, det er faktisk pinligt at overvære den måde du gør dig selv til grin på Confused.  Du kan ikke engang huske dine egne historier længere.

Citat: jhh



Er selv kontrollør og ser ret tit de der nævnte nationaliteter med sække af små gedder, og diverse brasen og skaller - har sågar smidt et par tyvfiskere og deres rådne yngel væk,


Citat: Rene Jespersen


Hvor arbejder du som kontrollør? Hvis man må spørge?


Citat: jhh


ingen steder ;-)





Redigeret af Jan Persson - 19 Mar 2012 kl. 21:55
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 22:45
jan persson du lære det nok en dag :-) du om nogen må jo kende til problemerne med pOlakkerne
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 22:47
Citat: tranholm


Vedr: Buresøen, mig bekendt kan man ikke gå rundt om Buresøen, i bunden af Skovvej og Klokkekildevej er der et badeområde, og derfra ind i skoven er der til at komme til, men resten af Buresøen er det meget svært at komme til søen. Hvis du kører ud af overdrevet er det meste privat og de værner som høge over de få stier til søen, det samme gælder ude ved Krogelund.
 
Men jeg vil meget gerne se det materiale fiskeringen har, det må kunne bruges af andre hvor der er problemer. 

Jeg har nogle meget nære venner, som har hus lige ned til Buresø i vestenden, og i hele sommerhalvåret bliver der bl.a. tyvfisket fra deres bådebro, og der er ellers tydelig skiltning langs søen, som oplyser, at lystfiskeri er forbudt.

Du kan prøve at kontakte Fiskeringen, jeg vil gå ud fra, at der er nogen som stadig ligger inde med den pågældende tekst. Jeg tror du skal starte med facilitetschefen - http://www.fiskeringen.dk/cms/Kontakt/KontakttilFiskeringen.aspx

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 22:54
Ja det er utroligt som trådene kører. Når først det er blevet personligt, er der intet andet der trænger ind. Det vil jo faktisk sige, at man er nødt til, bevidst at angribe diverse personer., for at blive hørt.

Er dette så i orden?. At give div. personer en god gang "bøllebank" eller følge op på deres personforfølgelse af andre "ærlige" debattører?.
Mvh. - Kim -
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 22:54

Hvis der bliver fisket fra deres bådebro og du siger at det er nære venner, så er det vel derfor at de aldrig er hjemme.

Nej undskyld altså...kunne ikke lade være. LOL


Mvh

Jim.

Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 22:55
Citat: Mortenxxx

Det er til at brække sig over at når nogle indrager folkeslag i deres beretning af en given situation. Så er der altid en eller anden idiot der skal nævne noget om racisme etc.
At folkeslag er et tabu er efter min mening helt uhørt. 

Det er en standard reaktion, hver gang man kritisere indvandrer og fremmedarbejder, så bliver der straks råbt racisme, og det er uanset hvor berettiget og velbegrundet kritikken er.

Jeg kan tydeligt huske dengang mine børn gik i folkeskolen, der var der nogle børn af anden etnisk afstamning i deres klasser, og de kunne te sig og lave ballade uden at lærerne turde gribe ind, og på forældremøder kom det helt klart frem, at lærerne var bange for, at de skulle blive beskyldt for racisme.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen


Redigeret af Niels Riis Ebbesen - 19 Mar 2012 kl. 23:07
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 23:08
Hej Niels Wink
Ja det er jo meget godt, at man har set tyvfiskere omkring et godt søspot!.

Men hvad ville du sige, hvis en kendt politiker havde været fremme i "pressen" angående "sort" arbejde på hans bopæl - og du vidste 100% at han løj?.

Ville du reklamere med det hele, eller ville du holde bøtte i "fredens/overlevens tegn???.

Mvh. - Kim -
Til top
 Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down