Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stor sø i Jylland

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stor sø i Jylland
    Sendt: 18 Dec 2015 kl. 10:41
Hej Alle.
Er der nogen der kender til en stor sø i Østjylland/midtjylland, der kan rumme ca. 40-50 lystfiskere fra bredden? Grunden til mit spørgsmål er at, Københavns Døves Sportsfiskerklub skal står for et internationalt arrangement, hvor døve fra mere end 10 lande skal deltage i en konkurrence i anledningen af deres 50 års jubilæum. Der skal findes to søer, den ene (Bygholm Sø) er på plads, men det ville glæde dem meget, hvis der var en bruger på dette forum, der kunne være behjælpelig med information eller andet, til sø nummer to. Jeg skal understrege at jeg ikke personligt har noget med arrangementet at gøre, men bare er Københavns Døves Sportsfiskerklub behjælpelige med dette, da jeg kender mange af dem personligt, og har mange af dem som fiskevenner. Er der nogen der kan hjælpe med info, så mail meget gerne til Jørgen Nielsen på rt@brnet.dk På forhånd tak. mvh Carsten Faber
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesperA2

Tilmeldt:: 23 Mar 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperA2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2015 kl. 16:42
Prøv at kontakte formanden for Silkeborg fiskeriforening..
Der er der adgang til en hulens masse søer i forskellige størrelser. Jeg skal ikke lige kunne sige, om de er interresseret i sådan et arrangement, men du/i kan da prøve ad..
Han er normalt ganske flink 😊
Til top
Dan Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dan Ras

Tilmeldt:: 30 Apr 2015
Geografisk: ja
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dan Ras Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2015 kl. 17:58
Hej Carsten,hvad med Viborg Søndersø,derhar vi holdt Dm i mede flere gange. Hilsen Dan.
Til top
Finn Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Finn P. Avatar

Tilmeldt:: 24 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Finn P. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2015 kl. 11:49
På Als har vi også en fin stor sø, Nordborg Sø http://www.sportsfiskerforeningen-nordborg.dk/Nordborg%20Soe%20folder.pdf
På hele sydsiden og knap den halve nordside er der sti, hvorfra man let kommer til gode fiskepladser.
Hilsen Finn
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2015 kl. 09:28
Tak til alle for ideerne, jeg fik ikke skrevet, at det skulle være gedder og aborre der skulle fiskes efter, men vi ser om vi kan få noget til at fungere. Fortsatte input er stadig mere end velkomne, Tak alle og god jul ;)
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2015 kl. 09:55
Vil foreslå Tange sø. Kontakt Bjerringbro sportsfiskerforening der har kortsalg til søen. Her er de fangstmuligheder du efterspørger.
Så kan i "Kjøvenhavnere" jo lige efterprøve naturen herovre, inden i får bundproppen rykket op og søen tømt :-)   he he he .......
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dytti Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dytti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2015 kl. 13:30
Jeg kender ikke nogen store gedde søer i Jylland. Men her på Fyn har vi da Ibjergvejns P&T.
Kæmpe sø hvor nogen af de største gedder er taget.
Der er mulighed for at søsætte egne gummibåde, kajakker osv.
(og så er det uforskammet billigt, og i storslået natur :-)
Til top
Torben Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
redtag

Tilmeldt:: 17 Apr 2005
Geografisk: Vejle amt
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér redtag Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2015 kl. 22:55
hej det er
Torben der spørg til den sø du taler om, og hvor ligger den omtalte sø henne på fyn.
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dytti Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dytti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2015 kl. 08:21
Hejsa
Ibjergvejens Put&Take ligger på Ibjergvejen 5 i Årslev (midtfyn).
Der er 2-3 store ørredsøer, og en kæmpe geddesø.

Jeg har tidligere skrevet en lille anmeldelse af søen her: http://dytti.dk/index.php/socialt/forum-siden/anmeld-so/18-ibjergvejens-put-take

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down