Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

å på Fyn

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper84

Tilmeldt:: 08 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: å på Fyn
    Sendt: 10 Jun 2015 kl. 20:31
Hey folkens, skal til Kerteminde her i weekenden, og havde tænkt mig noget å fiskeri, evt efter bækørred, nogle der har nogle åer det vil røbe i nærheden?

Mvh Casper.
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2015 kl. 22:33
hej casper jeg ved ikke om der nogen å men jeg vil forslå vi intet melder sig så tag til gabet eller dalby bugten gabet behøver du ikke vader men det gør du i dalby jeg har fisket der i mange år og der rigtig godt lige nu vis du kan finde dem der rejer eller tubil er de galde for der i dalby kan du tit gå ind i tobis stimer midt på dagen i 1 m vand. venstre side med gabet er der ret dybt det første stykke ind der bør du blive inde når du når i i selve dalby kan du gå du men ha helt en med det et farligt sted at gå jeg er blevet overesket af tidevandet flere gange det skal siges det rigtig koldt når det sker ! højre side er et fantask sted men du nød til at bruge de bælter der er remmer du rigtig kan du gå hele vejen til en bade bro men det nødvendigt at det lavande ellers bliver du våd waders eller ej skulle du få brug for lidt hjælp kan du ring til mig så skriver du bare en pm så får du mit nr
Mvh.
Thomas klausen
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper84

Tilmeldt:: 08 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2015 kl. 06:12
Hej Thomas.. Okay, der har jeg aldrig været før, men så er det vel også efter havørred, hvad tid på dagen er bedst? Vel aften her hvor det er blevet varmere.
Har selv fisket meget ved risinge hoved, men ved ikke hvordan det står til lige nu..

Må prøve at kigge lidt på Dalby bugten så.. Hvis du har lyst tager jeg ud søndag, måske også lørdag i weekenden. 
Mvh Casper.


Redigeret af Casper84 - 11 Jun 2015 kl. 06:13
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2015 kl. 08:09
Risinge Hoved er også et udemærket bud ........ se evt. øvrige kystpladser i nærheden af Kerteminde.


Mht åer med mulighed for køb af dagkort, så er der stort set kun Odense å's kommunale stræk.


mvh
Allan
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper84

Tilmeldt:: 08 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2015 kl. 10:01
Hey Allan, ja, synes selv der plejer at være godt med fisk, har hvert fald fanget en del havørreder der efterhånden. 

Hvad med Vindinge å? Odense har jeg også været..
Kan ikke finde nogle steder om man må fiske i Kauslunde å ved Kerteminde..?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down