Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Nyheder"

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: "Nyheder"
    Sendt: 03 Apr 2015 kl. 22:03
Er der nogen, der kan forklare mig, hvad den nyhed vi er blevet spammet med i aften om et gå hjem møde med konsumfiskeri sidst i april har med " Danmarks Sportsfisker forbund proklamerer"  at gøre?
Nu har jeg læst på konsumfisk hjemmesiden og kan ikke se nogen steder at Danmarks sportsfisker forbund skulle være mødearrangør ? ?

Hvorfor skriver Svend Erik Holm som har oprettet nyheden mange gange så dette ?

Mig ikke forstå ?? Question Kan nogen gennemskue det ? Jeg kan ikke... 

Mvh Ole


Redigeret af Ole K. - 03 Apr 2015 kl. 22:12
Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2015 kl. 09:04
De nyheder er intet andet end en børnehave: "Se mig, se mig, SE MIG NU!!!" - og har været det længe.
En skam.
"Man behøver ikke være landmand for at lukke lort ud hele tiden"
Til top
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2015 kl. 11:28
Ja de nyheder er ved at være til grin. Man kan undre sig over at ejer af sitet ikke vil have det skal virke bare lidt seriøst.
Til top
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2015 kl. 11:29
Evt finde et par kompetente admins.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2015 kl. 14:10
Ja der er slapstick i den retning, det er den/de samme trolls der hele tiden spamer.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2015 kl. 14:18
Svend Erik Holm AKA Vardrup er syg oven i bøtten og burde indlægges
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2015 kl. 15:10
Citat: Tommy1980

Evt finde et par kompetente admins.


Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2015 kl. 19:32
Der er jo lidt "fri dressur" over det felt - og en tosse eller 2 kan vælge at overloade det med den samme nyhed i mangetal... Eller bare fylde ud hele tiden, med ligegyldigheder og links til meget smalle egne interesser/sites.
Desværre også tit tilsat en politisk agenda, så nyhedsfeltet kommer til at afspejle en politisk holdning, som ikke nødvendigvis afspejler brugernes, og ihvertfald er negativ og ensporet.
Man kan sige det er ytringsfrihed, man kan også kalde det at manipulere.. Ihvertfald ser vi sjældent en foreningsnyhed stå mere end et par minutter, før noget "banebrydende" skal flytte den HELT ud af nyhedsfeltet.
Helt galt går det, hvis en eller anden som har udtalt/skrevet noget markant om - skal vi sige en hvis herre - , så er INGEN nyhed for lille eller irrelevant, til at skulle overdøve/overskrive dette.
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2015 kl. 20:04
så længe der ingen moderatorer er på sitet til at fjerne spam som det vel må kaldes når en "nyhed" bliver sat ind nok gange til den ene ting udfylder hele nyhedsforsiden er der jo intet at gøre det samme gælder alle de andre steder vi har spurgt efter ændringer, infos eller andet

så for mit vedkommende har jeg givet op i forhold til dem og det er kun medbrugere af forumet jeg regner for nogen støtte, men jer sætter jeg tilgengæld stor pris på :-)
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
steen-jac Avatar

Tilmeldt:: 09 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 138
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steen-jac Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2015 kl. 20:04
Jeg er i mage år kommet her på 123nu.dk for at læse nyheder, og jo flere nyheder der er, des bedre er min oplevelse af denne hjemmeside.

Jeg kigger også efter gode tilbud på auktionerne og markedspladsen, og når jeg skal bruge noget nyt grej, så er der jo en fin liste over on-line butikker, som jeg sammenligne priser hos.

Og så har jeg helt klart den holdning, at det er aldeles uinteressant med de nyhedder, som gang på gang reklamerer for de samme fiskerejser, og en put and take sø…
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2015 kl. 21:58
Søreme om han ikke var der igen ;-) ;-) ;-)
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2015 kl. 22:36
Ja ja - "steen-jac", efter som du jo selv med stor sandsynlighed er synderen mht. spam på nyhedssiden, så er det næppe nogen overraskelse NRE Dead
Tænk før du skriver....
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2015 kl. 11:51
Jan Persson ;
Aj, det tror du vel ikke ???
Man er vel stolt af sine egne holdninger og argumenterWink

Som annoncør (ja jeg ejer Simons P&T) har jeg naturligvis delt mine tanker om sitets udvikling med indehaveren  - ellers var man da fuldstændig idiot.
DERFOR er mine erhversmæssige indlæg placereret i det felt - hvor alle kan se at det er købt og betalt annoncering ..
Det giver også "steen-jac" en direkte mulighed for at skille skidt for snot, så han ikke narres til at læse reklamer eller politiske nyheder, kamufleret som "breaking news".


Redigeret af simon agerholm2 - 05 Apr 2015 kl. 11:57
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down