Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UT-tundele i DK?

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluemand

Tilmeldt:: 28 Sep 2010
Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluemand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: UT-tundele i DK?
    Sendt: 22 Dec 2014 kl. 11:13
Hej Forum
 
Har et spørgsmål, som jeg håber, en eller anden kan svare på. Jeg ville spørge, om nogen ved, om man kan købe dele, fra firmaet UT, her i DK, til at forbedre sit multihjul. Har set, at man kan købe delene i Sverige, men hvad med DK? Smile
 
Vh. knæk og bræk og glædelig jul
 
Henrik J
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2014 kl. 11:19
Hej Henrik
Jesper i sportsdress på Bornholm ligger inde med noget!
Vh
Henrik
Til top
Søren Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hasselbach Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2014
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hasselbach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2014 kl. 17:23
Hejsa med jer,
Ja jeg er også interreseret i at vide hvor i danmark man kan købe Ulf Tingstrøms optimerings/tuningsdele til Amb.
Jeg ved at Sportsfiskeboden i syd Sverige har alle UT Reels dele og kan købes via nettet.

Mvh.
Søren
Til top
Henrik Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluemand

Tilmeldt:: 28 Sep 2010
Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluemand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2014 kl. 22:15
Hej

Tak for svarene indtil videre. Big smile
Til top
Simon Rømer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Haslefisker Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2010
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Haslefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Dec 2014 kl. 22:34
Jesper fra Sport Dres I Rønne sælger som regel ikke løsdele.
Man skal sende hjulet til ham og så ordner han det eller købe et nyt hjul hos ham som han så ordner som aftalt.
Men prøv at ringe til ham 56910370
Mvh. Simon
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down