Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

g-loomis gl3 fluestang.

 Besvar Besvar
Forfatter
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: g-loomis gl3 fluestang.
    Sendt: 15 Jul 2014 kl. 18:13
hej jeg søger efter en g-loomis gl3 fluestang.
jeg har lige prøvet en loomis gl3 på 12,6 fod. klasse 7-8.
syns det var en super stang. så vil jeg høre om der er
en der ved om de blev lavet i 11 fod eller 11,6 fod.
mvh paw holst.
Til top
Peter Falkenberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laksen15

Tilmeldt:: 20 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksen15 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2014 kl. 19:36
Hej Paw
Som trofast "Loominianer"Wink er der mig bekendt ikke nogen i GL3 på 11'
Hvis det skal være er der jo i GLX lidt forskelligt i 11' ellers en ældre sag i Trilogy serien på 11' # 8/9 3 delt på omkring 140-142 gram. Den havde vist et langtrukkent cigarhåndtag hvis jeg husker rigtigt, men den er mindst 10 år tilbage.
Håber det hjælper lidt.

Mvh
Peter
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2014 kl. 21:14
hej peter.
ja så kan jeg bedere forstå jeg ikke kan google nogle. ved du hvilken længder de er lavet i. har fundet gl3 i 8 og 9 og 14 fod. og så den min ven har på 12,6 fod.
mvh paw
Til top
Jørgen Rohde Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trutta Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2006
Geografisk: Horsens / Vejle fjorde & østjyllands kyster
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trutta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2014 kl. 22:47
Hej Paw Smile  
Du kan i hvert fald også få GL3 i 15' - Men er noget i tvivl om modellerne i de lettere 2hånds klasser.
Mvh.
Jørgen Rohde 
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2014 kl. 22:59
hej jørgen.
ja jeg har set en på 15 fod. nu kan jeg ikke huske vor gl gl3 model den er. for jeg kan ikke rigtig google den.
Til top
Peter Falkenberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laksen15

Tilmeldt:: 20 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksen15 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jul 2014 kl. 10:09
Hej Paw
GL3 kunne fåes i de her tohåndsmodeller.
12'6". # 7/8
12'6". # 8/9
12'6". # 9/10
14'.   # 8/9
14'.   # 9/10
15'.   #10/11
I enhånds var de længste 9'9" mener jeg.

Mvh
Peter
Til top
Jørgen Rohde Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trutta Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2006
Geografisk: Horsens / Vejle fjorde & østjyllands kyster
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trutta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jul 2014 kl. 18:16
Hej igen Paw. Smile
GL3 er efterhånden ved at være en halvgammel sag, men kan efter min mening stadig matche de helt nye stænger - Mener at efterfølgeren til GL3 var G.Loomis  GLX Classic, så et slag på tasken med hensyn til alderen på GL3 serien vil være, et sted fra sidst i 90erne.
Men der sidder garanteret nogle velvidende G.Loomis folk derude som har det korrekte svar.? Thumbs Up
 
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jul 2014 kl. 18:31
hej jørgen. så må jeg finde en glx clasic. :) du skal ha tak for info. Thumbs Up
mvh paw
Til top
Laurids Bruun Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kvindemin

Tilmeldt:: 06 Jul 2010
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kvindemin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2014 kl. 15:30

Min Loomis feber startede med netop en GL3 12,6 7/8, en rigtig fin stang som jeg senere faktisk byttede til en stinger samme klasse. Stingeren har jeg endnu, men Cry hvor har jeg fortrudt jeg solgte GL3 eren. Nu har jeg så fået fat i et fin eksemplar, samme klasse i GLX (den gamle sorte) det er vildSmile og stingeren er reserve nu. Jeg har haft ORVIS T&T og lidt andet enhånds men nu er jeg beriget et par Classicèr til åen og kysten, og det er dem jeg bruger nu.
Jeg elsker følelsen af at gå og fiske med sådanne (gamle) modeller. Kommer de rigtige tilbud en dag, skal jeg ha dobbelt up 
Men 9"  #5-6 og 12,6" #7/8 er ikke de nemmeste stænger at få fat i.
Held og lykke med din søgenWink

Hilsen
Laurids
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2014 kl. 15:42
hej laurids.
jeg syns også det er en fin stang. gl3. jeg har lige købt en g-loomis glx classic 11,6 fod
kl 8. som jeg skal hente på onsdag. den glæder jeg mig meget til at prøve. 
mvh paw
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down