Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Russisk Ikon

 Besvar Besvar
Forfatter
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Russisk Ikon
    Sendt: 10 Jan 2014 kl. 18:40
k
Jeg købte Russisk Ikon på tvangsauktion på Ålholm Slot. Det skulle være fra 1500 tallet. Jeg troede selvfølgelig, jeg havde gjort et kup. Da jeg kom hjem og fik det hængt op på væggen, kunne jeg se der på højre ærme stod JBS.Cry
Min tiltro til andre mennesker fik et stort knæk. Der er vel ikke noget at sige til, at vi bliver kaldt en flok bondeknolde.LOL
Jeg ved ikke om i kan zoome ind og se det er rigtigt.Wink
mvh Lasse Hagebro

Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2014 kl. 20:04
Hej lasse
 
Ja, en noget spøjs oplevelse. Skide være med at vi bliver kaldt bonderøve, når bare vi har det godt. Og fat så mod, ved nærmere eftersyn kunne det da godt være en af dine forfædre.Smile Og så er pengene da givet godt ud.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2014 kl. 21:31
Hej Karsten
Du behøver ikke have ondt af mig.Cry Nu kan det være svært at læse teksten på dokumentet i højre øverste hjørne, men der står " Sankt Ulkoholger Leverskader og Værtshusholderes Skytshelgen". Jeg ved heller ikke, hvor Ålholm Slot ligger, men et eller andet sted skulle jeg jo have maleriet fra.Embarrassed Skal jeg være ærlig, byttede jeg mig vist til den for en tam allikeunge, der kunne tale. Blandt andet allikerisk. Men det ville måske ødelægge historien.Wink
mvh Lasse Hagebro


Redigeret af lasse hagebro - 11 Jan 2014 kl. 21:21
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 09:53
Pæn ramme

På kanten af det døde hav
Morten Andersen
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 10:25
Hej Morten
Jeg troede ellers, at du var kunstkender.Smile Ja, jeg ved godt, kulturen har trange kår her på Hagebroegnen. Det samme med videnskaben. Men vi klarer os alligevel.Wink
mvh Lasse Hagebro

Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 11:13
Trange kår !!

Har en Jysk erhvervsmand ikke lige - for ussel mammon, fragtet Holger til Skjern. Det minder i den grad om historien med Istedløven.

Vi skal nok (med tiden)få den tilbage til Helsingør.

På kanten af det døde hav
Morten Andersen
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 11:20
Hej Morten
Jeg har et godt tilbud til jer.LOL I kan købe mit maleri af Holger Danske og hænge det op på Rådhuset. Den er også meget billigere i transportWink. Men i får den ikke for en tam allike unge. Man er vel jyde og vil gerne tjene en skilling.Embarrassed
mvh Lasse Hagebro
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 12:05
Citat: lasse hagebro

Hej Morten

Jeg har et godt tilbud til jer.LOL I kan købe mit maleri af Holger Danske og hænge det op på Rådhuset. Den er også meget billigere i transportWink. Men i får den ikke for en tam allike unge. Man er vel jyde og vil gerne tjene en skilling.Embarrassed
mvh Lasse Hagebro


Morten du er oppe mod en rigtig jysk krejler - stærke kræfter - så byd ham en "Holger" kylling fra Brugsen !
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 13:54
Heinz

Jeg er bange for at Rammens pris gør, at vi må byde 2 Holger Kyllinger.

Måske de kan fås lidt billigere - såfremt sidste salgsdag er overskredet.
(Det tager de nok ikke så tungt på heden)

På kanten af det døde hav
Morten Andersen
Til top
Arne Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ajk

Tilmeldt:: 01 Okt 2010
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ajk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 14:41
Det er da ikke værre end det originale maleri jeg har derhjemme af Jomfru Maria med en blå pille på hendes natpude.....
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 14:43
Citat: ajk

Det er da ikke værre end det originale maleri jeg har derhjemme af Jomfru Maria med en blå pille på hendes natpude.....


Sikkert bare en stesolid - tænk hvad den arme kone skal igennem !
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 15:51
den blå pille Var det den, hun skulle holde imellem knæene eller var den der hed "Nix Pille"
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Carsten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstendamm Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 414
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carstendamm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 16:35
Citat: karsten4

Hej lasse
 

Ja, en noget spøjs oplevelse. Skide være med at vi bliver kaldt bonderøve, når bare vi har det godt. Og fat så mod, ved nærmere eftersyn kunne det da godt være en af dine forfædre.Smile Og så er pengene da givet godt ud.

 

Mvh

 

Karsten


Forfædre ?? Det ligner da profilbilledet hmmmmmmmmmmmmmmmm

Måske en fejlgydning ?

K&B
Carsten
Flytying is a school from which we never graduate
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 17:55
Køn har jeg aldrig været, men jeg går ikke rundt og sparker gamle damer over skinnebenene.Smile
Men, lidt med fisk har det da at gøre. Han kunne jo ligne en, der er kommer ud af et æg, der har ligget på glatte underlag. Hvis i forstår hvad, jeg mener.Wink Ellers spørg fiskepleje konsulenterne, eller videnskaben, de ved, hvad der hentydes til.LOL
Ring eventuelt til Fiskepleje Nyt dk. i kan finde tlf. nr på deres hjemmeside, der sidder altid konsulenter klar til at svare på vanskelige spørgsmål.Wink
mvh Lasse Hagebro


Redigeret af lasse hagebro - 11 Jan 2014 kl. 19:00
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
frank jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
frankjensen

Tilmeldt:: 12 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frankjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2014 kl. 11:33
Hej Lasse
Jeg kan ikke helt gennemskue, hvad meningen med denne tråd er. Kedsomhed?
Vh
Frank
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2014 kl. 13:55
Hej Frank
Der er jo ingen der tvinger dig til at følge denne tråd. Er du den Frank jeg tror du er, vil der være noget nyt på Rugekasse Nyt, som måske interesserer dig mere.Wink
Du skrev engang, at du ikke kunne forstå den eufori, der var om rugekasser, det lader jo til, at der stadig er interesse for dem.Wink
mvh Lasse Hagebro
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down