Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Woblere

 Besvar Besvar
Forfatter
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Woblere
    Sendt: 15 Okt 2013 kl. 18:45
Hej
Disse her er væsentligt billigere end alle andre. http://shop.janogbo.dk/sandart-woblere/1181-esocidae-27.html
Nogen der har noget erfaring, med dem? Holdbarhed, gang i vandet, er opgivet arbejdsdybte realistisk. På forhånd tak.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2013 kl. 23:49
Ingen som har købt nogen dem?
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2013 kl. 12:51
Jeg har været igennem mange billige woblere gennem årene, og er idag kommet til den konklusion at jeg hellere vil bruge pengene på få men kvalitets (læs dyre!) woblere frem for mange billige og ofte ringe woblere. Min fisketid er for kostbar til at ligge og rode med woblere man ikke kan få til at gå ordentligt i vandet. 

Når det er sagt, så har jeg faktisk været heldig med enkelte billige woblere og har fundet et par storfangere som efter justering og tuning stadig ligger i min boks.

Lige dem du linker til kender jeg ikke, men flere af dem ligner nogen der har været på markedet længe (som kopi woblere) og hvis du er frisk på at bruge tid på at tune dem inden fiskeri skal det nok lykkes at få dem til at gå ordentligt i vandet.
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down