Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

R.I.P

 Besvar Besvar
Forfatter
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: R.I.P
    Sendt: 15 Okt 2013 kl. 15:57
Tragisk når man er ud for at lave det man elsker så meget !
en tanke til deres familie og venner R.I.P

Fritidsfisker fundt døde !
Til top
Thoke wistoft Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thoke

Tilmeldt:: 06 Apr 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thoke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2013 kl. 17:13
Ja, det er rigtigt tragisk.
Endnu en reminder til alle os andre om at bære redningsvest, flydedragter eller bedst af alt tørdragter.
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2013 kl. 18:12
Ja det er noget skidt noget!

Men jeg forstår ikke helt hvordan det kan gå så galt, da de faktisk havde ordentlig beklædning på... flydedragt på den ene og redningsvest på den anden. Vandet er da ikke så koldt endnu - hvor lang tid skal man ligge i vandet pt for at dø af nedkøling?

Men ja helt sikkert stadig en reminder! 
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2013 kl. 19:39
Det er trist og jeg føler med de efterladte. Nu kender jeg ikke omstændighederne og hvordan deres påklædning var. Men en flydedragt, det er et hjælpemiddel til at holde en person flydende, ikke en redningsdragt. Nu om dage bruger folk oppustelige veste og gerne en på tilbud fra Aldi. Fælles for det vi bruger, er at det ikke kan vende en person om der ligger på maven, hvis personen er bevidstløs. De rigtige redningsmidler ligger langt nede på listen, når der købes ind. Jeg taler af egne erfaringer. Jeg havde 2 nødraketter med, alt for gamle. Men de er jo dyre i indkøb. Bare træls den dag man står i vand til knæene i båden og lortet ikke virker. Vi kan godt gøre det bedre, men godt de blev fundet og kom hjem til de efterladte.
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2013 kl. 19:54
Citat: Twisttmann

Ja det er noget skidt noget!

Men jeg forstår ikke helt hvordan det kan gå så galt, da de faktisk havde ordentlig beklædning på... flydedragt på den ene og redningsvest på den anden. Vandet er da ikke så koldt endnu - hvor lang tid skal man ligge i vandet pt for at dø af nedkøling?

Men ja helt sikkert stadig en reminder! 


Se side 5 i denne folder - http://www.soesport.dk/diverse/documents/brochurer/640425%20kulde-beklaedning_low.pdf

/Lars
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down