Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mustad Sea Beak 92553 S

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mustad Sea Beak 92553 S
    Sendt: 04 Sep 2013 kl. 14:17
Mustad Sea Beak Hook 92553 S str. 2/0, er der nogen, der har en ide' om, hvor i Danmark, jeg kunne erhverve, en æskefuld af dem?

Er der evt. nogen der ligger inde med str. 2/0 så er er jeg interesseret i et køb evt. bytte, skal i første omgang bruge ca. 20 stk.

På forhånd tak.

Mvh
P.K.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 671
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2013 kl. 17:18
Hej  PK

Har selv bundet en del sort tang-lopper fra Sport Centrums Nymfemønstre på denne krog, hvis du kan husk den folder med alle de gode gamle nymfemønstre ? ,   dog  i str 6 som jeg har nogle stykker tilbage i.

Har fundet en krog som er meget lig med denne Mustad krog som du efterlyser og det er en Owner 5111 : http://shop.go-fishing.dk/product/owner-ssw-5111-530/#


De har den dog ikke i str 2/0 men i 3/0 men den findes også i 2/0 så snakke evt med jens  og han skaffer den hjem hvis du finder den brugbar..

Den bruger jeg selv i dag Wink
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2013 kl. 19:37
Hej Carsten.

Den krog var en løsning, men generelt køber jeg ikke Owner, det er simpelthen for dyrt, men det er så min sag.

Jeg håber på den omtalte Mudstad Beak Hook, da den har den egenskab at wiren er ren rustfast stål, som kan varmes og, det har jeg brug for, for et kunne rette øjet, til blinkmontage.

Til fluer, er den jo perfekt, og over en lang periode, blev der bundet tusindvis af P.K. Rejer på Mudstad Beak Hook, så den har været i vælden i rigtig mange år.

Jeg bruger ikke 3 krog på mine blink og woblere, og har normalt en str. 2/0 til de store woblere, og gennemløbere, medens str. 1 er standard til å og sø.

En anden ting ved Mudstad Beak Hook er, at de kan slibes uhyggelig skarpe, og slibes helt op til modhageren, og så holder sådan en krog meget længe.

Mvh
P.K.

Redigeret af PK - 04 Sep 2013 kl. 19:40
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2013 kl. 21:47
hvis man hopper på ebay.co.uk og skriver mustad 92553 så kommer der kroge frem, jeg ved så ikke om det er dem du skal bruge (men nummeret bør jo henvise til en helt bestemt type)
prøv det, mvh hcg
Til top
Lars B 9000 Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
labfisken

Tilmeldt:: 21 Apr 2007
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 90
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér labfisken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2013 kl. 23:48
Ved ikke om han lige har den model, men søger man Mustad kroge, så er denne side et besøg værd, da priserne også er i orden.

http://www.kenhook.se/
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 11:07
Citat: PK

Mustad Sea Beak Hook 92553 S str. 2/0, er der nogen, der har en ide' om, hvor i Danmark, jeg kunne erhverve, en æskefuld af dem?

Er der evt. nogen der ligger inde med str. 2/0 så er er jeg interesseret i et køb evt. bytte, skal i første omgang bruge ca. 20 stk.

På forhånd tak.

Mvh
P.K.
Mon ikke den er udgået i S-udgaven i den størrelse... Så enten skal du have fat i en størrelse 3/0 fra USA eller købe VMC´s udgave fra Frankrig.

Redigeret af Steen Kehler - 05 Sep 2013 kl. 11:08
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 12:36
Hej Steen.

Jeg tror du har ret, der er ikke så mange steder, at S udgaven kan fås, dog er USA og England steder, hvor storvildt jages på havet, og her bruges flere typer Beak Hooks, så her er chansen, og de handles normalt i 50 styks pakninger.

Jeg må nok bide i de sure æble, og afprøve en Owner i S-61 typen, det blev i hvert fald mit valg, da jeg tidsmæssig ikke kan vente.

Tak for henvisningerne, som altid rart med saglig / faglig hjælp, som jeg værdsætter højt

Mvh
P.K.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down