Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluestik der kan rotere 360 grader.

 Besvar Besvar
Forfatter
Benberg eliasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kenneth eliasen

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kenneth eliasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluestik der kan rotere 360 grader.
    Sendt: 28 Aug 2013 kl. 21:03
Søger overståede. Det skal ikke bruges til DM i fluebinding. men et nogle Lunde pris leje, og hvad er det så. Det vudere jeg ud fra hvad det kan. Men kom frisk med hvad i kender til
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2013 kl. 21:18
Danvise. Omkring en plov. God løsning ikke verdens bedste men et godt stik til prisen
Renzetti. Fåes fra omkring en 1500-opefter. I min verden det bedste stik der er lavet.

/Allan.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2013 kl. 21:19
prøv at se på http://www.bluedotmediashop.dk/.... jeg bruger et norvice stik og det er det bedste jeg har prøvet tror ikke jeg kommer til at bruge andre stik . det købte jeg i England til en god pris vedhttp://www.flytyingboutique.com/

Redigeret af tom3011 - 28 Aug 2013 kl. 21:22
Tom

Only Fly
Til top
Kim Greil Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Greil

Tilmeldt:: 09 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Greil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2013 kl. 21:45
Hej.
Har et Norvice stik + automatic trådholder ( bygget op så den centrale måde at binde på er 360g`s rotation.Hvis du ikke kender det, findes der mange videoer på Google. Jeg får det ikke brugt - det er som nyt . Så hvis du er interesseret i det og i at spare en masse penge. Så kontakt mig - 21682148
Ny pris ca 2800. Min pris 1250.
Vh Kim


Redigeret af Kim Greil - 28 Aug 2013 kl. 21:47
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2013 kl. 22:20
Citat: Kim Greil

Hej.
Har et Norvice stik + automatic trådholder ( bygget op så den centrale måde at binde på er 360g`s rotation.Hvis du ikke kender det, findes der mange videoer på Google. Jeg får det ikke brugt - det er som nyt . Så hvis du er interesseret i det og i at spare en masse penge. Så kontakt mig - 21682148
Ny pris ca 2800. Min pris 1250.
Vh Kim

Har det selv, og til den pris er det et fund!


Andre brugere med et Nor-vise som binder rørfluer på det? i givet fald hvilke nåle bruger i?
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2013 kl. 22:31
Citat: Bishop


Citat: Kim Greil


Hej.
Har et Norvice stik + automatic trådholder ( bygget op så den centrale måde at binde på er 360g`s rotation.Hvis du ikke kender det, findes der mange videoer på Google. Jeg får det ikke brugt - det er som nyt . Så hvis du er interesseret i det og i at spare en masse penge. Så kontakt mig - 21682148
Ny pris ca 2800. Min pris 1250.
Vh Kim


Har det selv, og til den pris er det et fund!
Andre brugere med et Nor-vise som binder rørfluer på det? i givet fald hvilke nåle bruger i?


jeg binder selv rør fluer på mit norvice men købte det extra rørbinder hoved med nåle til. men jeg tog os kontakt til Peter Falkenberg ang extra nåle til stikket som han selv kender noget til.
Tom

Only Fly
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2013 kl. 22:35
Citat: tom3011

Citat: Bishop


Citat: Kim Greil


Hej.
Har et Norvice stik + automatic trådholder ( bygget op så den centrale måde at binde på er 360g`s rotation.Hvis du ikke kender det, findes der mange videoer på Google. Jeg får det ikke brugt - det er som nyt . Så hvis du er interesseret i det og i at spare en masse penge. Så kontakt mig - 21682148
Ny pris ca 2800. Min pris 1250.
Vh Kim


Har det selv, og til den pris er det et fund!
Andre brugere med et Nor-vise som binder rørfluer på det? i givet fald hvilke nåle bruger i?


jeg binder selv rør fluer på mit norvice men købte det extra rørbinder hoved med nåle til. men jeg tog os kontakt til Peter Falkenberg ang extra nåle til stikket som han selv kender noget til.

Takker for info, vil helst ikke smide 700,-+ for det orginale rørflue sæt, så var/er på udkig efter noget andet da jeg ikke har bundet rørfluer før og vil ikke invistere i noget jeg ikke ved om jeg kommer til at bruge.

hvem er Peter Falkenberg
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Jørn Fischer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Fischer

Tilmeldt:: 16 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Fischer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2013 kl. 09:12
Hej Kenneth

Jeg bruger også NorVise fluestikket, og også til rørfluer.

Der findes et bredt udvalg af nåle hvor nogle passer bedre til basisstikket end andre. Jeg bruger dog oftest et HMH Tube Kit, men sammen med Fine Point Jaws Kit. Det er let at centrere, og virker fint for mig. Da jeg købte mit oprindelige NorVise stik var rørfluestikket under udvikling, og Norm Norlander skrev, at jeg burde vente. Nu har jeg jo så i mellemtiden vænnet mig til den anden løsning.

Og - ja, det er en rigtig fin pris på sættet.

Hvem er Peter Falkenberg. Jo, han er en meget innovativ bornholmer, som lukker mange af de huller, som andre efterlader. Jeg tror, rigtig mange af os lige runder hans sider, når vi mangler en løsning.

Peter Falkenberg

Mvh
Jørn
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down