Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scierra Keavler runningline

 Besvar Besvar
Forfatter
claus hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
digeldauer

Tilmeldt:: 23 Apr 2011
Geografisk: glamsbjerg
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér digeldauer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scierra Keavler runningline
    Sendt: 10 Mar 2013 kl. 22:59
Hej Smile

Har sat mine spare penge i mit første skydehovede samt running line 

en Scierra Keavler runningline  , skal den vende på en bestemt måde , den var mærket med label ,(to reeal)  ,men mærket sad inders på spolen , mærkeligt ikk ?
er det meningen at hele klumpen skal være ude ,så loobet ikke skal igemmen øjer ?
Confused

Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2013 kl. 23:05
Tror ikke den skal vende på bestemt måde - men er helt sikker på at ved kast med skydehoved skal loppet være uden for topøjet!Smile
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2013 kl. 07:23
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en ubrugt line liggende og den er også mærket med label, men den sidder dog ved ved start på linen, altså yderst. Jeg mener at have læst noget med at den er lidt tykkere, der hvor slidet er størst. Men jeg er ikke sikker.
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2013 kl. 17:31
Hej

Scierra tactical kevlar runningline er som alle andre runningliner en level line. Det vil sige, at den har samme tykkelse hele vejen og ingen tapering. Derfor kan den vendes både på den ene og den anden måde.

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
www.fluefiskeskolen.dk
Til top
michael ditlev hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hansenvr6 Avatar

Tilmeldt:: 25 Dec 2011
Geografisk: 8410 rønde
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenvr6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2013 kl. 22:06
Tjek lige den running Line inden du tager ud at fiske med den. Prøv at strække den mellem to hænder, jeg prøvede 3 forskellige, og på alle 3 revnede coatningen når jeg strak linen med håndkraft. Fik så en mere og den fejlede ikke noget
Til top
claus hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
digeldauer

Tilmeldt:: 23 Apr 2011
Geografisk: glamsbjerg
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér digeldauer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2013 kl. 23:29
ja det skal jeg da lige checke , takker for div indputThumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down