Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trysil

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dr. V

Tilmeldt:: 23 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Trysil
    Sendt: 06 Jan 2013 kl. 13:13
Hej jeg vil høre om der er nogle der kender til trysil området.
Her tænker jeg nogle af de små side vandløb?
Primært tørflue til sommer?

Hvis ikke du vil yd med noget i forum må du gerne skrive en pm.
Dry fly or die..
Til top
Thomas Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
tln

Tilmeldt:: 03 Maj 2009
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tln Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2013 kl. 18:41
Ring ned til Hvidovre sport og snak med Ove. De laver os en tur til trysil hvert år. Til sommer er det 10 gang de skal afsted. 
Mvh Thomas 
Til top
jens overgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
uebergaard

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Geografisk: århus
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér uebergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2013 kl. 08:45
Kontakt Espen Call of the Wild ,mail espen@callofthewild.no telf. + 4740415677
Espen ved alt om fiske i og omkring Trysilelven.
Jeg fisker selv tørflue i Trysil hver sommer, og har fanget rigtig mange ( harr) stalling, mv.
Mvh. Jens Overgaard
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2013 kl. 09:19
Har været med på Hvidovre sports tur til Trysil sidste år og håber da jeg kommer med igen i år.... Men det kan anbefales hvis man tager med at bestille en guidet tur med driftbåd,,, man lærer utroligt meget...

Hvis du vil til Trysil så overvej denne tur, mener vi gav 4700 for mad hele ugen, fiskeri og bus fra hvidovre til Trysil og hjem med både til fri benyttelse,,,, og så er selskabet man er med helt i top,, nok den bedste fiske"rejse" jeg har været på

Men Kontakt Ove fra Hvidovre sport er sikker på han kan hjælpe
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2013 kl. 11:31
Jeg var også med Hvidovre sport sidste år og jeg vil da også gerne lige give min anbefaling med her. Du får mulighed for at fiske i flere forskellige dele af de 2 nærliggende elve og der er nogle arrangementer med driftbåd i elven og flydering i nogle søer. Der er dog primært stalling i elvene og nogle mindre bækørreder. Stalling på tørflue er til dato min sjoveste fiskeoplevelse. Smile Ellers er der også voldsomt mange gedder, som jeg personligt også havde det meget sjovt med.
Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dr. V

Tilmeldt:: 23 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2013 kl. 22:54
Tak for jeres svar.
Er der andet vand end trysil elven inde for en okay afstand?
Dry fly or die..
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 08:11
Du kommer ud til et sted der hedder Ljørret, nok det jeg glæder mig mest til på turen, næst efter Driftbåden som er en helt unik måde at fiske stallinger/ørrede på..








Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dr. V

Tilmeldt:: 23 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 10:37
Hej Mikkel.
Hvorlangt væk er det fra campen.
Dry fly or die..
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 10:38
Mener vi kørte i bus ca 2 timer
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dr. V

Tilmeldt:: 23 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2013 kl. 13:02
Okay kedeligt :-) ligger der nogle klar vandet åer i nærheden?
Dry fly or die..
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2013 kl. 00:03
Jeg ved det faktisk ikke for foruden flyderings- og driftbåds turen, turen til Ljørret og turen til "Alaska" ja så var resten af tiden brugt i Trysil elven eller ved hytterne med en kold øl eller andet
Til top
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2013 kl. 09:36
Du kunne prøve at finde: Sennsjøen på Google.
Der er et forrygende fiskeri efter Stalling og ørred, og en massiv klækning af Danica,
den store døgnflue, sidst i Juni og først i Juli.
Ellers er der også en lille å som hedder Eltra.
Vi boede i Jordet, og den løb forbi omkring 500 meter fra hytten. Der er mest små Bækørreder i åen.
Men skal jeg komme med en anbefaling så er det: SENNSJØEN der rykker.
Husk både nymfer og tørfluer.
Mvh Ib.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dr. V

Tilmeldt:: 23 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2013 kl. 08:43
Okay lyder spændene.
Jeg tager med Hvidovre der op i første omgang.
Dry fly or die..
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dr. V

Tilmeldt:: 23 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2013 kl. 07:27
Andre input??
Dry fly or die..
Til top
Ole Sohus Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sohus

Tilmeldt:: 13 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2013 kl. 08:04
Hej.Det lyder meget spændende.
Så nu mangler vi kun nogle gode overnatnings muligheder, der er til at betale.Tongue
Dem der har været der ,kom venligst med input.
MvH OleEmbarrassed
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2013 kl. 09:29
Hvad er dit budget?

Turen med Hvidovre sport koster ca 5000 med alt inc, mad, licens, bus tur/retur hytter og fragt rundt til de forskellige destinationer...
Det er kun driftbåden og flydering der er ved siden af, men man bestemmer jo selv om man vil eller ej...

Men kender også kun Trysil fra turen med Hvidovre sport... Skal desværre ikke med i år alligevel Broken Heart Cry

Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2013 kl. 12:58
Lige et sidespring.

Mikkel er det egentlig ikke mig der står til venstre på dit nederste billede?

Kunne være jeg skulle få hentet den cd med billeder fra turen, som Ove plejer at lave.
Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2013 kl. 14:51
Joo det er det vist egentligt : )

Så ved jeg hvem du er Wink

Cd'en er en rar en lille ting de har lavet,, så den lige forleden,,, gode stemnings billeder.. Generelt tror jeg bare at Trysil er et godt sted at begynde hvis man vil fiske Tørflue...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down