Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Redigerings program, hjælp?

 Besvar Besvar
Forfatter
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Redigerings program, hjælp?
    Sendt: 27 Dec 2012 kl. 21:21
Har fået gro pro Hero 3 HD i Juleave, og har været ude og skyde de første par film, men hvilket program er godt til at redgere i? gerne gratis hvis det kan lade sig gøre:-)

Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 21:28
Fik svaret forkert

Redigeret af NicolaiH - 27 Dec 2012 kl. 21:30
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Gio Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jespergio Avatar

Tilmeldt:: 24 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jespergio Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 21:33
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 21:34
Nu er det videoredigering der er tale om
windows moviemaker er gratis
følger der ikke et program med forresten?
ellers må du over i pinnacle, adobe eller sony men de koster

du kan dog nå langt med windows programmet
Til top
Gio Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jespergio Avatar

Tilmeldt:: 24 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jespergio Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 21:39
Citat: lowlevell

Nu er det videoredigering der er tale om
Ja - det er vi ikke uenige om (!?).

Alternativ til ovenstående kunne være Lightworks -> http://www.lwks.com/index.php?option=com_content&view=article&id=45&Itemid=184
Til top
Peter Birk Enggrob Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pbepbe

Tilmeldt:: 09 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pbepbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 21:46
Sony Vegas er et super program. Jeg har brugt det til alverdens småfilm de sidste 3 år, og det funker! Dog koster det en del...
Godt nytår!




Redigeret af pbepbe - 27 Dec 2012 kl. 21:46
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 21:57
Tjaaa - som med alt andet, starter man vel i smult vande, for så at udvide mulighederne hvis interessen stadigvæk er der. Derfor er der ikke grund til, at købe programmer fra starten af, selv om det jo er rart, at vide hvilke programmer der er gode senere hen!
 
Jeg har selv 100 vis af VHS film liggende med gamle familieoptagelser, der skal over på DVD. Der skal så også redigeres en hel del, og jeg håber naturligvis, at der er noget på efter 17 - 22 år. De har ligget tørt og uden magnetisme, så det bliver spændende.
 
Held og lykke med dit projekt
Mvh. - Kim
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 22:29
Hvilket go pro har du fået? white, silver eller black?
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Dec 2012 kl. 22:44
Citat: lowlevell

Nu er det videoredigering der er tale om
windows moviemaker er gratis
følger der ikke et program med forresten?
ellers må du over i pinnacle, adobe eller sony men de koster

du kan dog nå langt med windows programmet


Jeg kan også sige god for Windows Movie Maker, hvis du kører Windows. Forholdsvis overskuelig og visuelt intuitiv brugerflade. - Og så er det gratis.


Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2012 kl. 11:30
Windows Movie Maker kan sagtens bruges hvis du kun skal klippe filmen lidt til.
Men ønsker du at indsætte flotte effekter, så er det lige til skraldespanden.
 
Selv bruger jeg Sony Vegas Pro 12, men det er et mere avanceret program.
Men ønsker du at gå det skridt videre, så kan jeg varmt anbefale det.
Dog koster det en del, som Peter Birk også nævner. Men det er vel også en slags hobby som alt andet Smile


Redigeret af ATH. - 28 Dec 2012 kl. 12:06
Til top
Allan Lindsay Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allanlindsay

Tilmeldt:: 19 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allanlindsay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2012 kl. 14:11
Hej Caspar, hvis du har en mac er "Imovie" et glimrende program som er meget brugervenligt!
 
Lige meget om du bruger windows eller mac kan det måske være en god ide at prøve lidt forskellige programmer før evt. køber. De fleste programmer lader dig prøve programmet i en kort prøve periode gratis. Søger man lidt på google kan man sikkert finde mange alternativer :)
<-- Klik og se min blog!
Se fiskebilleder på min Instagram
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2012 kl. 17:36
Tak for alt jeres input.

Jeg har alm. windows comp. 

@steffan - Det er en silver edition jeg har fået, ved ikke helt hvad forskellen er på de forskellige.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2012 kl. 17:40
Okay silver er en opdatering af den gamle hd hero 2, den er blevet smallere, lettere, har fået en fladlinsehus, til bedre optagelser under vand plus den opfanger lyset bedre ( hvor der er dårlige lysforhold) jeg kiggede også på silver, men synes man for mere for penge i black edition, efter at have sammenlignet dem ordentligt og talt med flere "eksperter", f.eks. er der 30 pics i sek. 2x skarpere linse endnu bedre low ligt funktion, og man kan tage billeder mens man filmer, samt en hel masse andet :) MEN SILVER ER BESTEMT ET FEDT GOPRO :p
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2012 kl. 19:47
Så meget har jeg slet ikke fået sat mig ind i det. Ønskede mig egentlig bare go pro hd 2. men så var svigerfar i usa, og så fik fruen ham til at købe 3érn i julegave til mig. Det tager nogle rigtig fede billeder under vand
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2013 kl. 14:57
Kim Korskær, kommer lige lidt haltende, i forhold til vhs til digi så er det her kanon godt værktøj, direkte fra vhs maskine ind på en eksterm hd.
Havde linket på job og er først mødt i dag, kunne ikke huske hvad det hed :-)
 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2013 kl. 15:13
 
Hej Jesper - helt i orden, at du halter LOL
 
Ja det ser ud til, at være en god løsning. Den har de nyeste "nødvendigheder, behov", så det vil jeg helt sikkert se nærmere på Big smile mange tak for linket.
 
Mvh. - Kim -
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down