Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ambassadeur 2500 c

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ambassadeur 2500 c
    Sendt: 24 Dec 2012 kl. 15:05
Hej alle

Er der nogen der ved om man stadig kan købe Ambassadeur 2500 c hjul fra nyt af?
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2012 kl. 15:14
Er der nogen der kender en hjul doctor der kan efterse rense en  Ambassadeur 2500c
chr
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2012 kl. 15:38
send det ind til abu  de sender  det til sverige  jeg  gav ca. 300 pr. hjul  for at få lavet service renset og smurt og rep  af mine hjul   bla. mørrum 1600 og 5600 og eon
og det tog vel små 14 dage også var tilbage med hvor de havde lagt delene med der blev skiftet 
k&b
christian t.
Til top
peder Zeuthen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pederzeuthen

Tilmeldt:: 18 Jan 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pederzeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2012 kl. 15:52
Hej Martin
Jeg mener at jagt og fiskerimagasinet på Nørrevoldgade har dem, ville meget gerne selv have et, men et 2501 c, desværre er de umulige at opdrive og helt umulige at betale sig fra ....
Ellers prøv reelman.se

hilsner fra Peder
Til top
Jørgen Riddersholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
riddersholm

Tilmeldt:: 14 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér riddersholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2012 kl. 16:05
Hej Martin
 
For knap 2 år siden skaffede min lokale grejhandler et nyt Amb. 2500C hjem til mig. Gedigent og derfor tungere end det ser ud.  Lidt lavt gearet (ca. 40 cm/omdr.), men mekanikken er helt i top, og det er fremragende helt nede fra 4-5 grams kastevægt.
Med lidt held burde der kunne støves ét op - ellers findes de i skærpede udgaver i Sverige hos dét firma, som UT Reel har overdraget salget til.  Hedder vist reelman.se eller .com
Men 2500C er lidt pebrede i pris og hårde ved muldvarpeskindet.
 
mvh jr
Til top
peder Zeuthen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pederzeuthen

Tilmeldt:: 18 Jan 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pederzeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2012 kl. 16:12
Hej Igen
Singapore hvis du har mod på det.....
http://www.startackle.com/ambassadeur-2501c-black-p-7589.html?st=en

peder
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 848
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2012 kl. 16:17

Jeg købte et sunset orange i 2008 lavet i 999 exemplar,hvorfor ser man dem til salg hele tiden som nye ? er der snydt med oplagene ?

Til top
jens wennecke Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wennecke

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: københavn og møn/falster
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wennecke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2012 kl. 11:58
Rensning/smøring af hjul. Tal m. Morten Edvars (Killerbug) her på forum, han servicerer hjul billigt og godt.
I stedet for 2500C modellen kunne man jo også kigge på denne:
http://grejbiksen-webshop.dk/produkter/96-spinne-fiskeri/501-abu-ambassadeur-morrum-zx-1601/
Det skulle også gå fint til de lette agn.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down