Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trustpilot

 Besvar Besvar
Forfatter
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Trustpilot
    Sendt: 13 Dec 2012 kl. 00:07

Blandt nyhederne ser man pludselig, at Trustpilot bruges til at reklamere for et par hjemmesider - som om at Trustpilot skulle være garant for noget som helst, når man lige tager noget som dette med i betragtning:

 
 
 
 
OuchOuchOuch
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 00:23
Jeg vil gerne reklamere lidt for http://www.profisk.dk
når de af en eller anden mærkelig grund ikke ligger nr. 1!

ALTID super god service, stort udvalg og rigtig gode priser! 
Og så levere de dagen efter man har bestilt og tager altid deres telefon Thumbs Up

Og NEJ jeg er hverken medejer eller for gratis grej og har ej heller 50 falske facebook profilerLOL
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 07:27
Citat: Steen Kehler

Blandt nyhederne ser man pludselig, at Trustpilot bruges til at reklamere for et par hjemmesider - som om at Trustpilot skulle være garant for noget som helst, når man lige tager noget som dette med i betragtning:

 
 
 
 
OuchOuchOuch

Og Søren, som skulle have lagt nyheden viser sig, hvis man klikker på hans navn, - at hedde Lars!

"Trust"-værdigheden er bestemt til at overse. Shocked
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 11:32
Ja, og indehaveren af fluer.dk (den på 1. pladsen) indehaves af en Lars Kristensen som er navnebror til samme Lars (Søren?) som har lagt nyheden op.
 
Tilfældigheder? Det tror jeg ikke...
Til top
Jens Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jens fisker

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 12:19
Nu har jeg tilfældigvis kørt den lange tur til deres butik i Vejle og da Lars og Søren er de to der er i butikken kan jeg da ikke se noget underligt i det.

Hvis jeg havden en shop uanset hvad den handlede med så ville jeg da reklamere med at jeg var nr. 1

Synes mange tråde handler om at hakke ned på de indlæg der kommer. Hvorfor ikke noget positivt.

Jeg vil da gerne vide hvor det er sikkert at handle.
Til top
Lars Kristensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fluer.dk

Tilmeldt:: 02 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluer.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 12:31
Halløj kære lystfiskere

Der er intet hemmeligt i at vi har indlagt denne nyhed.

Søren er ansat i butikken og har indtastet nyheden fra vores butiks bruger (fluer.dk)
Lars Aagaard har lavet et felt under indtastning af nyheder der hedder (indtastet af) og her falder det naturligt at skrive sit navn når man taster en nyhed.

Der er ikke noget som er hemmeligt eller fusket.

Vi er stolte af at være nr 1 og Trustpilot er ikke kun falske anmeldelser.
Der er billeder på dem som anmelder, og du kan se om en anmeldelse er lavet sammen med en ordre.

Håber det løser lidt op på denne tråd.

Rigtig glædelig jul til alle.

Mvh Lars
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 12:46
Hej Lars Kristensen
 
Jeg har været kunde hos dig i et par år og er skide godt tilfreds. Du har godt grej til gode priser og god service i brutikken. Jeg kommer der gerne. Selvfølgelig skal I reklamere med at I ligger nr. 1 på Trustpilot, det er naturligt.
 
Jeg er også en af dem der "synes godt om" på fjæsbogen.
 
Men jeg synes det er lidt usmageligt at bede sine kunder om at lave en anmeldelse på trustpilot og lokke med 2 gavekort blandt de næste 50. En anmeldelse skal være "uvildig" og ikke for at være med i kampen om gavekort, for så er den ikke 2 potter... værd. For hvis man nu laver en lidt negativ anmeldelse, er man så stadigt med i kampen om de 2 gavekort?.... for at være sikker så giver man lige fuld skrue på "smige barometeret" når man indtaster sin anmeldelse og så er den jo ikke særlig troværdig.
 
Nå, men jeg boykotter nu ikke fluer.dk selvom jeg synes den lille gemick er usmagelig, jeg vil fortsat komme og handle i butikken og gøre en god handel ;0)
 
mvh Frank Timm Gregersen
Til top
Lars Kristensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fluer.dk

Tilmeldt:: 02 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluer.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2012 kl. 13:54
Hej Frank

For at lokke kunderne til at bruge de 10 minutter, som det kræver at lave en anmeldelse skal der jo være en lille gulerod.

Vi har altid trukket gavekort blandt anmeldelserne og vi valgte derfor at give et par ekstra. Vi opfordre jo ikke nogen som ikke er kunder til at lave en anmeldelse.

Desuden kan jeg oplyse at vi ikke ser på karakteren når vi giver gavekort.

Mvh Lars
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down