Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Må jeg se dit fiskeværelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Må jeg se dit fiskeværelse
    Sendt: 02 Dec 2012 kl. 10:29
hej alle sammen
jeg er den heldige ejer af et stort værelse som skal laves til fisker værelse
så jeg håber jeg kan stjæle nogle gode ider hos jer der har et godt fiskeværelse
 
så kom bare med ider fif eller billederWink
 
 
 
mvh henrik
Mvh Henrik Larsen
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2012 kl. 10:51
har tidligere delt denne, men den tåler da fint et gensyn
 
 
Så kan du jo supplere med et skab med glasskabe til hjulene, og noget knage til stængerne..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2012 kl. 13:10
Hej Henrik.
 
Jeg synes det er en god ide' med at vise sin hule, men jeg vil godt komme med en lille remember.
 
I vores lille verden her på 123nu, sker nogle gange nogle indbrud og tyverier, som tilskrives vores ihærdighed med at dele vores viden og gøren, omkring vores hobby.
 
Der har desværre, akkurat ligesom alle typer af medier udviklet sig et specielt "klientel", som ganske nøje har tjek på, hvor der er noget af værdi.
 
Jeg er tidligere blevet opfordret til, at mit forsikringsselskab, at få tingene forsikret, og det er også ok, men hobby ting er sindsyge dyre i præmie, og det er så et tilbud, hver enkelt må vurdere, om man vil løbe risikoen uden forsikringer.
 
Jeg er af den overbevisning, at man skal tænke sig om, før man sætter billed og tekst på, af det man holder aller mest af, ikke kun værdierne er i dag høje på vores grej, men der er jo også meget samler grej i omløb, og for de rigtige mennesker, er der værdier, som slet ikke kan erstattes, men proffessonelle tyve, er den grad lige glad med det, det er en varer, og med en værdi, som for nogle kan være meget høj, men også forholdsvis nemt at afsætte.
 
Man kan så sige, jamen det med at udstille sine hobbye værdier, sker jo også, når der sælges / handles på auktioner og andet, ja, og desværre er der mange, som igennem tiden har fået tømt kældre og andet, som følge af de oplysninger, der er til rådighed på nettet.
 
Hvad ville jeg selv gøre?, ja jeg ville nok holde mig helt væk fra den tråd, hvor man giver til kende, hvad man har liggende.
 
På brugt markedet, er jeg meget på passelig med oplysninger, og jeg mener generelt, at man ikke behøver at invitere til et indbrud i privaten!
 
Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 02 Dec 2012 kl. 13:12
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2012 kl. 13:25
hej p.k.
 
jeg er helt enig med dig
jeg ville heller ikke se hvad folk har liggende med hvad de bruger til derse grej
af hylder skabe osv
der er jo ingen grund til og vise tyven hvad man ejer
 
 
 
mvh henrik 
Mvh Henrik Larsen
Til top
Gio Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jespergio Avatar

Tilmeldt:: 24 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jespergio Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2012 kl. 13:42
Hånden på hjertet, så elsker folk at vise deres ejendele frem. Især på Facebook.
Og kan de samtidig overgå andre i legetøj, så er det endnu bedre.

Hvor ofte har vi ikke set en "Så så man lige mig med den nye iPad/bil/mobiltelefon/sofa/<fortsæt selv>" status-opdatering fra vennekredsen?

Vi lever i en materialistisk verden. Og de fleste har det ikke så godt, hvis de ikke kan vise deres seneste indkøb frem - tyveri-risiko eller ej.

Og nu skal mit indlæg ikke læses som misundelse. Tværtimod. Jeg under kun folk det bedste. Men jeg kan undre mig...ret ofte. (og jeg har da også selv gjort det et par gange, ganske ubevidst Embarrassed)
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2012 kl. 13:50
Du har ret Per Karlsen,men jeg tror at det han gerne vil se er hvordan folk har indrettet deres fiskeværelse,eventuelle stangholdere fluebindings bord osv osv,og det kunne man måske godt gøre uden at vise alt sit grej også....Men det ville selvfølgelig være flottest hvis man kan se grejet.! Mvh
Til top
brian jung Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jung

Tilmeldt:: 25 Jun 2009
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jung Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2012 kl. 19:02
 


Redigeret af jung - 02 Dec 2012 kl. 19:11
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2012 kl. 20:11
Ingen grund til pral - så her er bare et hjørne !
mvh
Unhappy
 
 
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2012 kl. 20:14
Ja desværre er det blevet sådan, at man skal tænke sig godt og grundigt om inden man deler ud af sin glæde ved den sidste nye ting man har købt.

Jeg følger også med på flere andre forum´s på nettet, der omhandler fotoudstyr. Og her er der jævnligt indlæg med folk der har haft besøg. Og nogle har kun fået rippet deres fotogrej.

Nå men her er et link til en gut, som bestemt ikke er bleg for at vise hvad han ligger inde med FISKERUM ?
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2012 kl. 22:48
Citat: tackler

Ingen grund til pral - så her er bare et hjørne !
mvh
Unhappy
 
   hæ hæ!  er det din  kvinde der støver af!!  
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down