Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stadig makreller i Helsingør?

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stadig makreller i Helsingør?
    Sendt: 28 Sep 2012 kl. 22:17
Er der nogen der ved, om der stadig er makreller at fange i Helsingør fra Nordhavnen?
Til top
Anders Fjord Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Anders Fjord Avatar

Tilmeldt:: 22 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders Fjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2012 kl. 01:04
Mon ikke ,i sidste uge var der ihvertfald mange fra kronborg og hen forbi nordhavnen i strømskellene et par hundrede mtr ude. Dog er det træls med alle de horn der driller, de er jo også glade for sildestykker. Men hvis strøm og vind ellers passer skulle det ikke være et problem at få dem fra land.
De helt store aborrer er de største fisk i verden....
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2012 kl. 08:12
Ok, det lyder jo fint. Tænker jeg tager en tur der op i morgen, så kan jeg jo godt have en stang med flåd og sildestykker, samtidigt med en på bunden efter de flade.
 
Hornfisk er jo glimrende agn, så dem tager jeg også med...
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2012 kl. 09:17
lad være med at være, så sure på de horn!!  på denne årstid er der langt mere sul på dem!!  kanonfisk!  Smile
Til top
Anders Fjord Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Anders Fjord Avatar

Tilmeldt:: 22 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders Fjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2012 kl. 11:11
Nahhh, sådan et horn der lige laver en zig-zag mellem de 3 andre flåd er et helvede. fletliner og makrelforfang med 3 små trekroge på linie i uskøn forening....Confused Men har du ikke adgang til båd via en forening, det bliver SÅ meget nemmere at fange en flok fine makreller, og de gode år (en del år siden) fik vi faktisk over 2 HØ pr tur i gennemsnit. Så de er også glade for en sildestrimmel.

Redigeret af Anders Fjord - 29 Sep 2012 kl. 11:29
De helt store aborrer er de største fisk i verden....
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2012 kl. 13:52

Jeg har nu ikke tænkt mig, at fiske med mere end et enkelt flåd, som lidt bonus fiskeri ved siden af fladfiskene, som jeg hovedsageligt vil gå efter. Og der plejer at være god plads ude på stenene i Nordhavnen, så det går nok.

Jeg betragter hornfisk som en sjov bifangst, og som sagt som glimrende agn.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down