Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger fiske makker

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
j.lerche

Tilmeldt:: 13 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér j.lerche Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Søger fiske makker
    Sendt: 14 Aug 2012 kl. 10:43
Hej alle.
Jeg søger en makker i Københavns området, der er frisk på nogle ture til kysten,  søen og P&T.
Jeg er selv bosat på Frederiksberg.
Jeg er forholdsvis nybegynder i faget, så en makker der har lidt erfaring ville ikke skade, gerne en som er frisk på at lærer mig lidt omkring at fange på flue. Jeg fiske mest med spinnestang, men har købt en fluestang + fluer som jeg har et stort ønske om at fange min først hø på.
Plus en makker gør det så meget lettere at få røven op af sofaen.
Jeg foretrækker at fiske nord for København, men det skal ikke udelukke andre steder. Med min motorcykel, kan jeg næsten komme frem til alle de gode steder, hvis altså vejret er til detSmile
Hvis nogle er interesseret i at bruge en aften i vores herlige sensommer, så smid en pb til mig.
Mvh. Jonas

Til top
gorm andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
gorm andersen Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gorm andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2012 kl. 22:30
har en fiske side inde på facebook hvis du bruger det..den hedder for dem der kan fange og for dem der ikke kan..der inde skriver de forskellige medlemmer når de tager ud og fisker og om der er nogen der skal med osv så kommer man nemmer op af sofaenSmileog siden bliver brugt til at dele oplevelser og fiske tips og fisketurs foto osv osv..du er velkommen.
Til top
gorm andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
gorm andersen Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gorm andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2012 kl. 22:47
vi er 22 medlemmer på fiske siden jeg har lavet og vi fisker meget oppe på nordkysten men tager også ture til stevns, køge, munkholmbroen,og på helsingør siden. vi fiske rigtig meget fjord/kyst og en sjældent gang er det sø eller pt fiskeri den står på..vi er et par der kommer her inde omkring byen af ellers er de fleste fra nordsjælland af..
Til top
Lars Schriver Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lars schriver Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2004
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lars schriver Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2012 kl. 10:40
du gorm kan du ikke linke den side her, jeg har søgt men kan ikke finde den Smile
Til top
Jan Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
The Ghostman

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér The Ghostman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2012 kl. 15:46
Hej j.lerche
 
Vi er også nogle gutter der samles engang imellem til fiskeri og hygge og vi kører over hele sjælland og nogle gange flere i en bil eller 2, det er ikke nogen klub med medlemskab og kontigent men derimod har vi fundet sammen på nettet for at fiske sammen, men tag og kig forbi www.fedtfinnefisker.dk og se om det er noget for dig, vi kan altid bruge en mand mere i fællesskabet og der er både spinfiskere og fluefiskere og de er villige til at lære fra sig. Thumbs Up
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2012 kl. 17:17
Citat: The Ghostman

Hej j.lerche
 
Vi er også nogle gutter der samles engang imellem til fiskeri og hygge og vi kører over hele sjælland og nogle gange flere i en bil eller 2, det er ikke nogen klub med medlemskab og kontigent men derimod har vi fundet sammen på nettet for at fiske sammen, men tag og kig forbi www.fedtfinnefisker.dk og se om det er noget for dig, vi kan altid bruge en mand mere i fællesskabet og der er både spinfiskere og fluefiskere og de er villige til at lære fra sig. Thumbs Up
 
Ja vi hygger derinde, især på fisketuerne
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
j.lerche

Tilmeldt:: 13 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér j.lerche Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2012 kl. 19:37
Tak for jeres svar. Jeg vil prøve at tjekke jers links. Så kan det jo være at det snart står på et fisketur, med nogle nye mennesker. 
Til top
gorm andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
gorm andersen Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gorm andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2012 kl. 15:07
siden på facebook hedder..for dem der kan fange og for dem der ikke kan.
Til top
Thomas P Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laksekejseren

Tilmeldt:: 15 Maj 2010
Geografisk: vordingborg
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksekejseren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2012 kl. 22:17
Du kan også melde dig ind i en fiskeklub, der kan du møde mange nye makkere og er du heldig er der gamle ræve som vil øse ud af erfaringer og vise dig den gyldne sti.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down