Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger fiske makker

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
j.lerche

Tilmeldt:: 13 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér j.lerche Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Søger fiske makker
    Sendt: 14 Aug 2012 kl. 10:43
Hej alle.
Jeg søger en makker i Københavns området, der er frisk på nogle ture til kysten,  søen og P&T.
Jeg er selv bosat på Frederiksberg.
Jeg er forholdsvis nybegynder i faget, så en makker der har lidt erfaring ville ikke skade, gerne en som er frisk på at lærer mig lidt omkring at fange på flue. Jeg fiske mest med spinnestang, men har købt en fluestang + fluer som jeg har et stort ønske om at fange min først hø på.
Plus en makker gør det så meget lettere at få røven op af sofaen.
Jeg foretrækker at fiske nord for København, men det skal ikke udelukke andre steder. Med min motorcykel, kan jeg næsten komme frem til alle de gode steder, hvis altså vejret er til detSmile
Hvis nogle er interesseret i at bruge en aften i vores herlige sensommer, så smid en pb til mig.
Mvh. Jonas

Til top
gorm andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
gorm andersen Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gorm andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2012 kl. 22:30