Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskesteder i Karrebæksminde omegn ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Jim Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
killerfluffy Avatar

Tilmeldt:: 07 Jul 2003
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér killerfluffy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskesteder i Karrebæksminde omegn ??
    Sendt: 13 Jul 2012 kl. 21:20
Hej bilen er pakked og fammilien skal afsted til karrebæksminde imorgen.
Jeg har jo pakked min fiske stang også og minne 2 små drenge stænger også.
Så var det lige jeg tænkte på om nogen her kender nogen gode steder i det her område.
alså 15 til 20 omkreds er ok..
Jeg vil jo gerne  fiske med mine 2 drenge fra kyst eller mole havnebasing eller put and take, Å eller hvad der nu er ...
 
Jeg har alt slags grej med både til kyst og til orm med prop. osv osv .. men kender i området og gerne vil dele ud af det. ville det være skønt og ligger der en lokal grej forhandler i denne by også ?? da jeg måske skulde bruge lidt grej måske lidt orme eller hvad mulighederne byder på
God wekkend til alle og ferie til alle og til alle dem der skal begynde på arb God arbejdslyst Mvh Jim pedersen
jim pedersen
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2012 kl. 22:13
Hej Jim
 
Molerne i karrebæksminde, kanalen kan bruges til fiskeri efter aborre. Strømmen er dog meget kraftig, så du skal nok finde de tidspunkter hvor strømmen vender.
Det er muligt at wadefiske fra Enø kysten, på ydersiden ud imod smålandshavet.
 
God ferie og Knæk og bræk
 
Alternativ kan du leje en kano i Susåen, masser af fiskesjov på de kanter.
 
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
Til top
Jim Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
killerfluffy Avatar

Tilmeldt:: 07 Jul 2003
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér killerfluffy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2012 kl. 22:51
Tusind mange takker ;)  vil da prøve det steder da jeg self har vaders med ;)
jim pedersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down