Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fladfiske tur i det sydfynske øhav - Dato for Begivenhed: 30 Jun 2012

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Kjær Anersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rosman

Tilmeldt:: 25 Apr 2012
Geografisk: Nyborg
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rosman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Kalender Begivenhed: Fladfiske tur i det sydfynske øhav
    Sendt: 16 Jun 2012 kl. 19:57
Hej hej.
 
Jeg har booket en dejlig hyggelig båd Lørdag D 30 Juni med afgang fra Rudkøbing på langeland. hvor vi skal ud og fange en masse fladfisk, jeg mangler dog nogle folk for at fylde båden helt op. vi sejler fra rudkøbing kl 9 og er i havn igen kl 15 fiskepladserne ligger tæt på så der skal ikke sejles hele dagen før man kan fiske. prisen er 350 kr. pr. person. det er først til mølle princip med hensyn til de sidste pladser om bord.
 
Kontakt mig på mail: rosman@sol.dk el. Telefon 22485842
 
Så kom med og få en rigtig god dag..
 
VH.
Søren Kjær AndersenThumbs Up
kænk og bræk derude...
Til top
Søren Kjær Anersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rosman

Tilmeldt:: 25 Apr 2012
Geografisk: Nyborg
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rosman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 19:18
er her virkelig ingen fra Fyn omgen der vil med på denne herlige tur og nyde noget godt fiskeri i det sydfynske øhav, med en dygtig skipper...?
kænk og bræk derude...
Til top
Søren Kjær Anersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rosman

Tilmeldt:: 25 Apr 2012
Geografisk: Nyborg
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rosman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2012 kl. 21:11
mangler stadig at få båden fyldt helt op, så kom ud af busken og kom med på en fed dag i det naturskønne sydfynske
kænk og bræk derude...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down