Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Holder gamle Mitchell stadig?

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten Bo Henriksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
CBA

Tilmeldt:: 13 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CBA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Holder gamle Mitchell stadig?
    Sendt: 16 Maj 2012 kl. 23:24
Hey
 
Som nogle i flue forummet kan bekræfte, er jeg lidt en nostalgiker Smile Jeg har set på et lækkert spinnehjul fra det gamle hæderkronede Mitchell. Holder disse hjul stadig?
 
Vh
CBA
Til top
Rasmus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus - Baitogbid

Tilmeldt:: 30 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus - Baitogbid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2012 kl. 00:13
Jeg har et Mitchell 310xge, det er jeg super glad for og det virker stadig upåklageligt efter 3-4 års brug Smile


Mvh Rasmus
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2012 kl. 00:44
efter en del års pause fra fiskeriet købte jeg for 5 år siden et mitchell sæt..

dette er det eneste fra den gang som ikke er skiftet ud endnu, og konen bruger det når vi fisker sammen.. Hun har fået stillet langt dyrere grej til rådighed men vil fiske med hendes mitchell og ikke det fine grej der ellers er blevet fundet frem Wink

det jeg har set og prøvet fra mitchell har været i orden, og i samme klasse som andre mærker i samme prisklasse..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2012 kl. 07:22
Hej Carsten.
 
Jo da Michell dur + så mange andre af de gamle mærker såsom ABU - Quick, og ikke mindst deres hjul.
 
De er lavet af noget godt kram, som vi siger, og jeg er da heldigvis igen blevet ejer af både Michell og ABU, og især deres fastspolehjul er på meget højt teknisk plan vis der ellers er passet på dem.
 
Jeg var vildt imponeret, da jeg i foråret efterlyste hjul fra de nævnte mærker, det er nemlig utroligt, hvor godt der er passet på grejet, og noget af det har været arvegods, og aldrig være i praktisk brug.
 
Nu er de gamle Michell jo lidt specielle, da hjulene drejer modsat vej, men det gør nu ikke hjulene mindre atraktive i mine øjne.
 
Nostalgi, jamen så må jeg vel også hører til nostalgi flokken, har investeret i hjul og stænger, som jeg brugte i en meget aktiv periode fra 1965 - 1985, før det hed hed ren kystflue fiskeri, men jeg glæder mig til at sætte et ABU / Michell hjul på mine danske Marlin stænger + de ældre ABU glasrør stænger.
 
Forventer jeg jeg lige så store oplevelser, som da morfar var ung, jo da, nok bare i et andet tempo, men er jo ikke ung længereWink
 
Mvh
P.K.
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2012 kl. 09:30
Hej Per tag dit mitchel hjul med til norge på laksefiskeri så vil du opdage at det IKKE klinker linen som andre fastspolehjul gør Du er ikke den eneste der sværger til de gamle hjul det ringeste fastspole hjul jeg har haft er et stella 1000 af de første det var spild af penge
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down