Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kystfluer ?!

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: kystfluer ?!
    Sendt: 23 Mar 2012 kl. 20:21
hey drenge (og piger)
 
sidder her fredag aften og er igang med at binde fluer, trænger til lidt ny-inspiration .. er der ikke nogle af jer der nogle gode mønstre .. gerne med photo's til ?!
 
på forhånd tak
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2012 kl. 21:21
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2012 kl. 23:13
har været igennem en del af dem derinde, og har prøvet at binde de fleste .. trængte blot til lidt nyt .. lidt ny inspiration :-)
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2012 kl. 23:55
Hej Ørde...
 
Synes du skulle prøve dine bindekræfter af med denne her... Jeg er ret sikker på, at du ikke har en i boksen... Meld gerne tilbage, hvis den kaster noget af sig!
 
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Martin Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nejjegvilej

Tilmeldt:: 23 Mar 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nejjegvilej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 07:49
hehe en tom waits-flue... genialt :D
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2012 kl. 12:00
Hehe... Ja, jeg grinte også lidt første gang jeg hørte, hvad fluen hed... Den går super lækkert i vandet...
Har bundet mig et mindre arsenal af denne type flue, nu mangler jeg bare at finde et hul i kalenderen, så jeg også kan komme ud og fiske med dem!
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down