Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Løkker på liner

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole Riis Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fiahgt Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiahgt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Løkker på liner
    Sendt: 13 Feb 2012 kl. 14:01
Hej jeg skal bruge noget hjælp til at få lavet en løkke på line jeg har købt. Er der nogen herinde der har tid til opgaven. Jeg er bosiddende i Nibe og kører til Aars jævnligt. Men er der en venlig sjæl der har mod på opgaven så ville det være rart.
Se bloggen
http://trouthunting.blogspot.com/
Til top
Brian Agerbek Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ban

Tilmeldt:: 21 Maj 2006
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ban Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2012 kl. 14:24
Hej Ole
Hvad er det for en line?
MVH Brian
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2012 kl. 14:29
Hej Ole.
Hvis vi snakker splejsede loop's på en flettet kerne og du smider den med posten til Gjøl, ja så påtager jeg mig gladeligt opgaven .
Er det derimod mono kerne eller loop's smeltet med krympefleks du går efter, så er der nok en anden derude der er mand for det.
Mvh. Tony
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2012 kl. 14:39
Fra Nibe til Gjøl, det kan jo i grunden klares med flaskepost, og det er jo som bekendt ganske gratis
Mvh. Tony
Til top
Ole Riis Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fiahgt Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiahgt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2012 kl. 17:48
Det er Scientific Angler Mastery series sinktip WF-5-F/S Tip III.

Men jeg ved ikke noget om det er monofil eller flettet eller hvad den er. De andre gange har jeg fået limet en sok på enden men syntes det er noget makværk og fiske med.
Se bloggen
http://trouthunting.blogspot.com/
Til top
karsten jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
nyegaard

Tilmeldt:: 12 Sep 2008
Geografisk: aalborg ø
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nyegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2012 kl. 20:54
hej ole hvis du lige smider din adresse skal jeg komme og hente den og levere den til tony. jeg kunne også nok lave, men tonys loops er pænere må jeg erkende selv om jeg ikke er meget for detWink og tilbagelevering klare vi ogsåSmile
Til top
Daniel D Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Daniel D Holm

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Geografisk: Djursland med mere
Status: Offline
Beskeder: 149
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Daniel D Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2012 kl. 20:58
Hej Ole.

Det er ellers ganske lige til at lave et par løkker. 

Her lige et link til hvordan du gør det let og smertefrit. Så kan du også lave en næste gang du står med problemet :)

Her linket:

MVH Daniel Holm

justonemorecast.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down