Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til fluehjul.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp til fluehjul.
    Sendt: 28 Jan 2012 kl. 19:23
Hej.

Jeg skal til at have et nyt fluehjul. Jeg vil nok aldrig komme til at bruge 3000kr på et fluehjul.
Jeg fisker mest i saltvand, så det skal det naturligvis kunne holde til.
For mig er det vanvittigt at skulle bruge mere end 500kr på ekstra spoler, så det skal hjulet jo også afspejle (at ekstra spoler ikke koster en halv bondegård) og samtidig have en god bremse.
Bruger nok mest #6 stang, men en #7 kan nok godt komme på tale på et tidspunkt.
Håber i har nogle gode forslag.
Hilsen Kim.
Til top
Lars Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars_k Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars_k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 19:43
Hvis det skal være billigt, kan et Vision Deep måske være interessant. Omkring +/-500 kr.  og det funker OK.
Til top
Rene Bach Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Renebach83 Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Renebach83 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 19:49
Jeg fisker selv med Vision, og som Kim siger så omkring de 500+/-. Og ved Vision synes jeg du får meget for pengene.
Mvh René
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 19:55
Hej.

Jeg har selv overvejet om Vision Deep kunne bruges, men var ikke sikker. Hvad med det at det ikke er et Large arbor hjul? Vil det krølle linen meget mere?
Hilsen Kim.
Til top
Arne Nørreskov Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ANK

Tilmeldt:: 02 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ANK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 19:56

Som andre har skrevet Vision Deep har sel en 7/8som jeg har brugt hele siste seson uden problemer virklig stabil bremse .

Til top
Lars Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars_k Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars_k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 20:06
Jeg synes ikke linen krøller specielt meget. Har et #7-8 med en Loop Multi WF 8 uden problemer, men der skal godt med backing på.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 20:39
Men altså, jeg har ikke noget imod at give mere for et hjul, men selve ekstra spoler ved siden af synes jeg ikke skal koste mere end 500kr. Håber ikke i tror jeg maks vil give 500kr for et hjul? Det er spolerne jeg ikke vil give mere end 500 for. Det begrænser selvfølgelig hvilke hjul det kan blive til. Vil bare lige være sikker på at i ikke havde misforstået mig Smile
Hilsen Kim.
Til top
vladimir maric Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
vladimir

Tilmeldt:: 19 Feb 2008
Geografisk: vestsjællend
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vladimir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 20:47
Køb en Vision Koma, de koster omkring 900-1000 inkl. extra spole. Har fisket med en i #7 i to år og den virker stadigvæk som ny. Rigtig god bremse og den vejer ikke meget.
Til top
Preben Jessen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Plaj Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Plaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 21:08
Scierra kommer med et nyt hjul, det hedder TX1 og er kærnefri, ser meget spændende ud, kommer i 2 størrelser 5/6 og 7/9, mener det kommer til at koste 1199,- og skulle komme her i februar. Jeg har bestilt et Thumbs Up Det lille vejer 105 gr og det store 115 gr.

Redigeret af Plaj - 28 Jan 2012 kl. 21:09
Til top
Flyfisher@Denmark Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flyder Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 21:14
Prøv et Okuma airframe - et billigt hjul, der nok dækker, den knap så aktive fluefisker, i rimelig grad + at det kan tumle endda meget gode fisk, uden at gå i "smadder"
 
Jeg ved godt at der er "nogle" der vil se skævt til dem der bruger netop dette hjul, men det skal du blæse på, og vær glad for dit hjul.
 
A real angler never dies, he just smells like that
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 21:39
Scierra er selvfølgelig en mulighed.

Okuma Airframe har jeg haft før. Jeg er ikke så glad for bremse hjulet. Designet falder ikke rigtig i min smag. Men dem der bruger det, skal have lov til at bruge det. Smile
Vision Deep i den grå farve ser rigtig lækker ud. Måske den hvide kunne se godt ud på min stang Smile
Hilsen Kim.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 23:30
Jeg  har selv haft fat i vision deep, og tænker at købe et par stykker i sort... de virker gedigne og til prisen er de nok svære at slå...

ellers er der loop CLW, lav vagt, lav pris...

mik
Til top
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 23:43
Hej Kim.

Du kan få et Vision Koma # 7/8 inkl 2 ekstra spole hos almas.dk til 499,-

Rigtig fint hjul til en fed pris....

Mvh

Mads
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jan 2012 kl. 23:48
Citat: Plaj

Scierra kommer med et nyt hjul, det hedder TX1 og er kærnefri, ser meget spændende ud, kommer i 2 størrelser 5/6 og 7/9, mener det kommer til at koste 1199,- og skulle komme her i februar. Jeg har bestilt et Thumbs Up Det lille vejer 105 gr og det store 115 gr.
sea trout skulle have fået dem i butikken Clap
 
Men det at der ingen bremse er ved jeg ikke om jeg helt vil kunne bruge.. Mine hjul bliver brugt i åer med hø op i kategorien 8+ kg..
 
Jeg købte i foråret et vision deep i hvidt, og efter 6 mdr's hårdt brug valgte jeg at sælge mine airframe..
 
Gik på jagt efter nogle deep og slog mig sammen med to andre så vi i alt skulle have 4 stk.. Resultatet blev vi fik dem til 300 kr stykket..
 
De kostede sidste år 399 men i slutningen af året steg de til de 499 kr.. Vi købte de 4 efter pris stigningen..
 
Men til de 400-500 kr får man et super hjul, god bremse og kvalitet.. Og ekstra spoler koster omkring 250 kr.. Dog vil jeg hellere købe et ekstra hjul til den pris..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Mik Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mik Andersen

Tilmeldt:: 24 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mik Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 08:15
http://www.lionfish.dk/fluehjul.htm
http://www.stefs-lystfiskergrej.dk/Shop/liste.htm?catid=151
Scierra Sweep og Okuma SLV er samme hjul. -Jeg kan i hvert fald ikke se andre forskelle end farven.
Begge hjul er under alle omstændigheder et superkøb til pengene. Rigtig godt korrosionsbeskyttet aluhjul, med en stærk og solid bremse.
 
Fedt hjul til fornuftige penge!
-Det anbefaler jeg gerne!
 
Mvh Mik :-)
Til top
peter ø nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
peter ø

Tilmeldt:: 05 Mar 2011
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter ø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 08:25
Hej.
 
Hvis du leder efter et godt hjul så snup et Danielson det holder resten af livetWink
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 08:30
http://grejbiksen-webshop.dk/produkter/18-flue-fiskeri/659-danielsson-f3w-4seven/
Du får et kanon hjul med en jævn og konstant bremse. Ekstra spolen får du nok ikke til 500 kr. Jeg har selv 3 stk og de bliver brugt på kysten, kommer en tur under en kold vandhane efter brug og en dråbe olie i håndtaget en gang i mellem. Det funger.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 12:10
Citat: Plaj

Scierra kommer med et nyt hjul, det hedder TX1 og er kærnefri, ser meget spændende ud, kommer i 2 størrelser 5/6 og 7/9, mener det kommer til at koste 1199,- og skulle komme her i februar. Jeg har bestilt et Thumbs Up Det lille vejer 105 gr og det store 115 gr.
 
Har du erfaring med hjul kun med overløbsbremse og større fisk Confused
 
Synes hjulet er ret spændende, men fisker næsten kun i åen, og ville gerne høre om at håndtere 5+ fisk med kun overløbsbremse.. For må indrømme jeg mangler lige et hjul mere i tasken, og vil gerne ofre lidt mere denne gang..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Preben Jessen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Plaj Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Plaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 12:21
Nej har ingen erfaring med det, men lader det komme an på en prøve.
Har bestilt hjulet hos en forhandler i Tyskland.


Redigeret af Plaj - 29 Jan 2012 kl. 16:41
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 12:41
Citat: Plaj

Nej har ingen erfaring med det, men lader det komme an på en prøve.
Har bestilt hjulet hos en forhandler i Tyskland og skal kun give 700 kr for det.
er de 700 kr en speciel pris, eller standard pris ved forhandleren??
 
For er billigt i forhold til de 1200 kr i Danmark..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
klaus gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
klgre Avatar

Tilmeldt:: 22 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér klgre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 14:20
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 15:53
Har også overvejet Loop Evotec CLW hjulene. Men ved ikke helt. Har også set at der er tilbud på Loop Multi hjulet.
Men stadig, prislejet skal altså ikke højere op end at spolerne ved siden af ikke må komme over 500kr. 600kr er absolut maks hvad jeg vil give for reserve spoler.
Jeg vil også sige at jeg har ikke tænkt mig at skille hjulet ad for at skylle hver enkelt millimeter af hjulet og rense med en tandbørste efter jeg har været ude Smile Jeg tager gerne linen af hjulet, men ikke backing og så skyller jeg hjulet og lader det tørre med linen ved siden af. Det skal det kunne holde til uden at det krasser af.
Hilsen Kim.
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 16:40
Hej Kim.

LOOP CLW hjulene hedder i dag XACT og er yderlig forbedret i forhold til CLW og har nu et rigtigt fint og helt lukket bremsystem med indmad som også sidder i vore dyre hjul, som MULTI og EVOTEC.

Et XACT 5/8 Hjul koster kr. 742 og ekstra spole dertil Kr. 350,-

Du kan se mere om produktet her: www.looptackle.se

Best

Michael
www.fluefiskerikursus.dk


Redigeret af Michael Ladefoged - 13 Mar 2019 kl. 14:31
Med venlig hilsen
Michael Ladefoged
FluefiskeriKursus.dk
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 12:47
Hej.

Jeg var afsted i dag og se på fluehjul. Scierra havde nogle interessante hjul. Den store bremse justerings hjul var fantastisk (kan ikke lige huske hvilken model det var)
Jeg fik også kigget på både Loop Multi og CLW. Multi hjulet var KÆMPE stort i forhold til de andre hjul.
Mit valg faldt på Vision Deep 7/8. Er glad for hjulet og glæder mig til at få backing og line på og så skal frosten bare smutte, så jeg kan komme ud og svinge stangen Smile
Mange tak for jeres hjælp til at finde et godt fluehjul.Thumbs Up
Hilsen Kim.
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 12:55
Citat: Michael Ladefoged

Hej Kim.

Et XACT 5/8 Hjul koster kr. 742 og ekstra spole dertil Kr. 350,-


Best

Michael
www.fluefiskerikursus.dk

Hvordan kan du vide det? Jeg troede det var forhandlerne der satte prisen og ikke producenten.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 13:02
Citat: Kim Krikau Jensen

Hej.

Jeg var afsted i dag og se på fluehjul. Scierra havde nogle interessante hjul. Den store bremse justerings hjul var fantastisk (kan ikke lige huske hvilken model det var)
Jeg fik også kigget på både Loop Multi og CLW. Multi hjulet var KÆMPE stort i forhold til de andre hjul.
Mit valg faldt på Vision Deep 7/8. Er glad for hjulet og glæder mig til at få backing og line på og så skal frosten bare smutte, så jeg kan komme ud og svinge stangen Smile
Mange tak for jeres hjælp til at finde et godt fluehjul.Thumbs Up

Hej Kim

tillykke med deep hjulet..

er et super fedt hjul, og kan sagtens klare mosten ved vandet..

jeg har overvejet 2 ekstra deep, så der er 5 deep hjul i tasken.. 3 monteret med liner og et hvidt i reserve.. det hvide var jeg super hooked på i starten men efter 6 mdr's intenst fiskeri er det ikke flot hvidt mere og det passer ikke til ret mange stænger..

og så har jeg et 56 som er til salg med en sage stang, fordi jeg aldrig fisker med lettere end klasse 7 alligevel..


Redigeret af René H.N. - 30 Jan 2012 kl. 15:46
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 14:37
TakSmile

Normalt er jeg ikke til fluehjul hvor der er knarre lyd begge veje, men denne knarre er så stille og blød i lyden at den ikke generede mig da jeg havde det i hånden. Smile
Det kan næsten ikke betale sig at købe spoler til dette hjul da det er så billigt at købe et helt nyt. Tror altså at jeg skal have fat i den grå udgave også Smile
Hilsen Kim.
Til top
Mads Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MadsFlueFisker

Tilmeldt:: 14 Nov 2011
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsFlueFisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 14:42
Jeg vil gerne anbefale Scierra D-Lite, et dejligt hjul som kan fås til omkring 700 kroner. Smile
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 15:44
Citat: Kim Krikau Jensen

TakSmile

Normalt er jeg ikke til fluehjul hvor der er knarre lyd begge veje, men denne knarre er så stille og blød i lyden at den ikke generede mig da jeg havde det i hånden. Smile
Det kan næsten ikke betale sig at købe spoler til dette hjul da det er så billigt at købe et helt nyt. Tror altså at jeg skal have fat i den grå udgave også Smile


ja lyden begge veje er der da, men den er ikke ret høj og jeg tager kun line ud når jeg starter mit fiskeri og det er så det..

du kan evt fjerne den, men så fjerner du lyden begge veje.. så vidt jeg husker det lyder mine ikke ens efter det ene er benyttet igennem 6 mdr Wink


Redigeret af René H.N. - 30 Jan 2012 kl. 15:53
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 17:39
Lyden genrer mig ikke.
Fik lige fyldt backing på idag, 150m + en Vision Vibe 85. Så kan fiskene bare kommeLOL
Hilsen Kim.
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 21:39
http://dk.jsbfishing.com/default.aspx?load=main&data=productlistpaging&Paging=1&Curpage=1&Key=Fly%20reel%20group&group=Fly%20reel%20group

Det var ellers også en billig løsning. Jeg er glad for mine i hvert fald. Men kunne se at du havde købt.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2012 kl. 00:42
Citat: Jabber

Citat: Michael Ladefoged


Hvordan kan du vide det? Jeg troede det var forhandlerne der satte prisen og ikke producenten.
 
Der tager du helt fejl, Jakob! Da en lokal Loopdealer for nogle år siden selv satte prisen på Loopgrej (minus 60% på et hurtigt lille udsalg - som jeg husker detClap), så mistede de øjeblikkeligt videre levering fra firmaetWink. De har dog senere fået Loopgrejet tilbage igen. Heldigvis er prissætningen på andre mærkevarer ikke lige så enslydende i alle butikker. 
Mvh JB
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2012 kl. 02:15
Citat: JB

Citat: Jabber

Citat: Michael Ladefoged


Hvordan kan du vide det? Jeg troede det var forhandlerne der satte prisen og ikke producenten.
 
Der tager du helt fejl, Jakob! Da en lokal Loopdealer for nogle år siden selv satte prisen på Loopgrej (minus 60% på et hurtigt lille udsalg - som jeg husker detClap), så mistede de øjeblikkeligt videre levering fra firmaetWink. De har dog senere fået Loopgrejet tilbage igen. Heldigvis er prissætningen på andre mærkevarer ikke lige så enslydende i alle butikker. 
 
muligvis der kommer ny pris/forhandler politik ved loop med den nye ejer? det ved michael vel noget om??
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down