Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Djursland med flue

 Besvar Besvar
Forfatter
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Djursland med flue
    Sendt: 05 Sep 2011 kl. 11:02
Hej fiskere.
 
Jeg er ved at gå lidt kold i at fiske de samme stede, da jeg synes jeg falder meget tilbage til det samme og bruger de samme fluer og er ved, at være træt af de par stedet rundt på kysterne, hvor jeg nu fisker.
 
Derfor vil jeg høre om i har nogle HØ-hotspot på djursland og gerne hvilke fluer i mener der duer, her i efteråret/vinter?? - Gerne PM!
 
 - Frederik Smile
Til top
Bjarne Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
B.N Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2001
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér B.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2011 kl. 11:12
Hej Frederik
Mit fravorit sted er Gjerrild klint og de fluer jeg bruger er: polarmagnus, brenda, en lille grå flue men hvad den hedder ved jeg ikke
Håber du kan bruge dette
 
Mvh Bjarne
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2011 kl. 11:15

Hej Frederik,

jeg vil gerne vise dig såvel hotspots som fluer. Hvor bor du? Vi kunne tage en tur sammen til området en dag, det passer ind i programmet for os begge.

ttfishalot@yahoo.dk
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2011 kl. 11:24
Jeg kan bruge alt! - Jeg har send dig en mail :-)
Til top
sonni lorenzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
sonni l

Tilmeldt:: 06 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sonni l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2011 kl. 12:23
kig på denne side justonemorecast.dk de har rigtig fine plads beskrivelser på djursland.
men esby på helgenæs er en rigtig fin plads både på venstre og højre side af bade broen. jeg foretrækker dog højre side med dybt vand masser af tang og store sten.
mit flue valg på djursland er.
kobberbasse
gul rejeflue
brenda
 
knæk & bræk  
Til top
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2011 kl. 13:11
har kigget lidt der :-) - men ikke så god en beskrivelse synes jeg ;)
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2011 kl. 13:31
Minigrisen er #1 her i efteråret :)

Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down