Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NU VED JEG HVORFOR

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: NU VED JEG HVORFOR
    Sendt: 29 Aug 2011 kl. 19:06
Nu ved jeg hvorfor nogle synes at jeg er tyk!! Min shampoo løber jo ned over kroppen når jeg står under bruseren, og på flasken står der " For ekstra volumen og fylde ". Skifter nu til Froggy opvaskemiddel. Der står " Opløser fedt der ellers er svært at fjerne ". Giv gerne dette tip videre
 
OBS: kunne ikke dy mig TongueTongue
Til top
Torben Asfeldt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
asfeldt Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2004
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér asfeldt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 19:18
Når du nu er i gang, vil jeg anbefale skel-shampo efter fisketuren. Ellers tak for tipset ! Hilsen Torben
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 19:23
TongueThumbs Up
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 19:26
Er det dig der er inde i Amin Jensen? 

Tongue
Til top
Bo Visgaard Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bovisgaard

Tilmeldt:: 23 Dec 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bovisgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 19:30
Det er hullet i munden der er større end i den anden ende, detc er derfor det hober sig op.....Wink
Til top
René Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
UL tossen

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Geografisk: Sakskøbing
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér UL tossen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 20:08
Man skal os passe på opvaskemidlet, der stod på min Vel Ultra at det fjerner overflødig fedt og snavs, tog en ordentlig slurk og nu har jeg skidt sæbebobler i to dageBig smile
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 20:11
Rene dog TongueTongueLOLLOL
Til top
Lennart Frederiksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lenfred

Tilmeldt:: 27 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lenfred Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 21:17
Thumbs UpClap
Til top
Jens R Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jens R

Tilmeldt:: 08 Aug 2003
Geografisk: Østjylland - Silkeborg.
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens R Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 21:27
Jeg har i mange år ledt efter shampoo til vådt hår, men jeg kan kun finde shampoo til tørt hår......  Skal man så putte shampoo i håret først, og så tænde for bruseren bagefter?
 
Æd løs og behold dit arbejde......  På de fleste arbejdspladser er det forbudt at fyre en fed Tongue
 
Er en brugshund købt i Brugsen?
 
Bliver en tørflue til en vådflue, når den rammer vandet......
 
Ha' en god aften.  
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 23:46
Hehe Jens den er hylende morsom, men sandheden er jo man rent faktisk i mange tilfælde bruger shampoo i håret, før man bruger vand. Hvis man nu er en teenager der har et overforbrug af voks, så får man det nemmest ud ved denne metode. I vådt hår kan shampoo'en bare ikke opløse voksen ordentlig. Geek
Og så bare lige for at spille klog - Hvis man nu ikke har råd til vand eller i den dur, så kan man også få decideret tørshampoo. LOL
Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 00:29
Ja ja, og nogle siger at man kan få en hund til at sige som en kat...man skal bare smide den 24 timer i dybfryseren og skære den over med en rundsav.
 
Det har ikke så meget med shampoo at gøre...håber snart at det bliver bedre vejr så man kan komme ud at fiske....
 
Mvh
Jim.
Til top
Lars Schriver Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lars schriver Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2004
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lars schriver Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 08:25
JO JO men fordi man er tyk så kan man godt have tynd mave !!!!
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 08:36
Ja og selv om man har orm kan man jo godt fiske med flue. LOL
 
Mvh
Jim.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 08:59
Manden er født imellem kvindens ben, og kæmper en evig kamp for at komme tilbage dertil!
Det kan man sq da kalde seriøs hjemve!
Undskyld den har ikke meget med shampoo at gøre, men hørte den i går aftes.
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 09:15
Jeg har endnu ikke haft held til at finde en shampoo til snavset hårWacko
 
Og så har jeg tit undret mig over, hvorfor lim ikke klæber til indersiden af tuben,.
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 09:51
Ole for faen. LOL


Jim det er da glimrende vejr. Jeg hev da en fisk op fra Stevns i søndags samtidig med at jeg blev lidt solbrændt i ansigtet.
Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 09:54

På et tidspunkt i halvfemserne var det IN at bruge "æggeshampoo", det har jeg inderligt fortrudt, for nu kan man begynde at ane æggeskallen...

Det er ikke kun hunde der kan sige som katte, katte kan også sige som hunde, det kræver blot en liter benzin og en tændstik.....VoooooooF!!!
 
MVH franke 
Til top
søren gustavsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zundapp

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: mariager fjord
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zundapp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 10:12
Jeg tager det nu stille og roligt med lidt facon.
 
Man kan jo ikke både være slank og se godt ud Wink
 
 
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 10:26
Ja og kvinder føder børn, de får kejsersnit, fedtsugninger, brystoperationer, de bliver piercet og tatoveret...og så vil de ikke have den bagi fordi at det gør ondt....
Vor Herre bevares !!!! LOL
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 10:30
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 10:52
Og forleden dag fandt jeg ud af hvad det er for et dyr som har 300 guldtænder og er kødædende.
Der sidder netop sådan en på mine cowboybukser og den hedder lynlås.
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 11:21
Citat: Greg

skrev bl.a.
Det er ikke kun hunde der kan sige som katte, katte kan også sige som hunde, det kræver blot en liter benzin og en tændstik.....VoooooooF!!!
 MVH franke 
 
Køb evt. en hønsehund - den ka' både GØ og GOKKE !
Ouch
H.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 13:05
Jim Holm LOLLOLThumbs Up
Til top
Tobias Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Storfiskeren

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Geografisk: Lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Storfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 16:13
Citat: UL tossen

Man skal os passe på opvaskemidlet, der stod på min Vel Ultra at det fjerner overflødig fedt og snavs, tog en ordentlig slurk og nu har jeg skidt sæbebobler i to dageBig smile
 
Men huset har aldrig duftet bedre.. Embarrassed
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér joly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 18:21
INTET STINKER SÅ MEGET SOM ANDRES BBQ !!!

MÅSKE ER VORES VERDEN HELVEDE FOR EN ANDEN PLANET???

TÅLMODIGHED ER STOR TING MEN DEN VIL IKKE HJÆLPE HANEN TIL AT LÆGGE ÆG!!
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér joly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 18:29
OG EN TIL...
SIDEN JEG HAR LAGT MIT RIGTIGE BILLEDE PÅ FACEBOOK TABER JEG 100 VENNER
OM DAGEN!!!
DER ER IKKE PINLIG AT KOMME HJEM FULD,MEN DET ER PINLIG NÅR DU FINDER UD AF AT DET ER IKKE DIT HJEM!!!
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 19:43


Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2011 kl. 20:23
Hvad mener i om 4 højtbelagte stk smørebrød med 1 øl samt 1 snaps ( 2cl ) for kun 29,50 kr.....så bliver det bare IKKE billigere !!!!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down