Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

min første HØ

 Besvar Besvar
Forfatter
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: min første HØ
    Sendt: 18 Aug 2011 kl. 14:44
hej.
jeg var en tur i lerkenfeld å idag, og fik denne undermåler, men den var der skam og så ved jeg jo at jeg gør noget rigtigt ;) men efter 20-30 ture synes jeg det er fortjent :D

Mvh.
mathias jensen
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 15:11
tillykke.......
jeg vil råde dig til at holde den i vandet da den jo skal genudsættes:) så er der større chancer for den overlever:)
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 15:52
Citat: Anders almskou

tillykke.......
jeg vil råde dig til at holde den i vandet da den jo skal genudsættes:) så er der større chancer for den overlever:)
ved jeg godt mester ;)
men nu var det jo min første, så skulle der lige tages et billede
Mvh.
mathias jensen
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 16:55
Men eftersom det er en undermåler burde du ikke skulle tage billede af den, enhver kan vel lande noget smolt hvis de vil det, smid du bare et billede op når du næste gang lander en 4kilos bandit :) 

Knæk og bræk.
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 17:01
kan det ikke lade sig gøre at tage billede af den i vandet eller løfte den ud af vandet med våde hænder det skulle ikke være så svært.
så drop undskyldningerne mester og pas på vores allesammens fisk........
du vil gerne fange den fisk om et par år når den vejer en del mere ikke?
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
rasmus bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmusbech

Tilmeldt:: 30 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 112
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmusbech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 17:31
Citat: Anders almskou

kan det ikke lade sig gøre at tage billede af den i vandet eller løfte den ud af vandet med våde hænder det skulle ikke være så svært.
så drop undskyldningerne mester og pas på vores allesammens fisk........
du vil gerne fange den fisk om et par år når den vejer en del mere ikke?


Slap nu af mand !

Knægten viser jo bare sin første ørred... Kan ærligt talt ik se hvorfor Moralens vogtere altid går i selvsving, så snart der er noget som bare er en lille smule etisk forkert,er det bare mig som er ved at brække mig over det(jer)?


Tillykke med fisken, håber den giver blod på tanden til mange flere Tongue

Mvh Rasmus Bech
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 17:47
Citat: rasmusbech

Citat: Anders almskou

kan det ikke lade sig gøre at tage billede af den i vandet eller løfte den ud af vandet med våde hænder det skulle ikke være så svært.
så drop undskyldningerne mester og pas på vores allesammens fisk........
du vil gerne fange den fisk om et par år når den vejer en del mere ikke?


Slap nu af mand !

Knægten viser jo bare sin første ørred... Kan ærligt talt ik se hvorfor Moralens vogtere altid går i selvsving, så snart der er noget som bare er en lille smule etisk forkert,er det bare mig som er ved at brække mig over det(jer)?


Tillykke med fisken, håber den giver blod på tanden til mange flere Tongue

Mvh Rasmus Bech
 
 
 
Sådan skal det åbenbart være herinde...
Drengen har fanget sin første HØ og er sikkert meget glad for sin fangst, man skal nok ikke regne med at han deler flere af sine gode oplevelser med os...
 
Til den lykkelige fanger, tillykke med fisken og håber ikke du lader dig slå ud af de mange sure opstød herinde...
Til top
anonym Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonym

Tilmeldt:: 24 Jan 2010
Geografisk: odense
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 17:55
rolig nu.

del dog glæden ved at fange den første havørred med ham i stedet for at komme med alt det der moralske ævl.
da jeg for en del år siden fangede min første var den da også lige det mindste, men den fik da en på bøtten og jeg var da pave stolt.
tænk hvis det var sket i dag i disse internet tider. sikke en ballade der ville blive.

tillykke med fisken. lad det blive den første af mange og forhåbentlig større fisk.


jan
Til top
Jonas Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jonsebasse123

Tilmeldt:: 08 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonsebasse123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 18:01
Jeg synes heller ikke der er noget galt ved at tage en fisk op og tage et billede af den (dem), så længe der ikke kommer for maget jord og blade i gællerne og skællene.
Håber vi ser flere fangster fra dig herinde. Tillykke med fisken :D
KNÆK & BRÆK
JONAS KRISTENSEN
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 18:08
Citat: Anders almskou

kan det ikke lade sig gøre at tage billede af den i vandet eller løfte den ud af vandet med våde hænder det skulle ikke være så svært.
så drop undskyldningerne mester og pas på vores allesammens fisk........
du vil gerne fange den fisk om et par år når den vejer en del mere ikke?
det har intet med dårlige undskyldninger og gøre... 
fordi jeg bliver lidt glad over at fange min første havørred behøves du ikke komme med den ligegyldige kommentar!.

og jeg landede fisken og havde våde hænder, så ser ikke hvad der er galt i jeg tager et billede af den

så drop din latterlige kommentar, eller hold den for dig selv!


Redigeret af matviborg - 18 Aug 2011 kl. 18:09
Mvh.
mathias jensen
Til top
Jim Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
killerfluffy Avatar

Tilmeldt:: 07 Jul 2003
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér killerfluffy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 18:16
Gider i dog og vise bare lidt respekt for den lille knægt . han er stolt og han er jo ikke grim ved den . og jo den skal nok overleve en tur på land. det burdte i da vide.   jonathan  slap dog af  og lad vær med at skriv at alle kan fange en smolt . hvis det er hans første . så er han stolt og med god ret bare fordi du kan fange mange siden du kan føre den kommentar af  så kan det være andre ikke er lige så heldig som dig. så lad ham ha sit moment og være lidt stolt.
anders det er et barn du skriver til gider du lige omlægge den tone . og ja der er nok af fisk til os alle ...Kæmpe tillykke med din først ørrede den er fin og med så mange ture som du skriver kan jeg godt forstå du er stolt ;), mvh jim Pedersen
 
jim pedersen
Til top
Peter Stoltze Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Stoltze Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2003
Geografisk: Vestsjælland og Himmerland
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stoltze Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 19:05
Hej Mathias

Tillykke med din første havørred!

/Stoltze
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 19:14
det er ikke ment som kritik men mere som et prej om at det er en god ide.
og så får jeg tilbage med et svar jeg følte lidt flabet er ikke sikkert det er skrevet sådan men ikke noget ondt ment fra mig bare et prej og mener da også godt du må tage et billede. det var bare til næste gang:)
og som du selv skriver så har do været afsted mange gange før du fik den første så vi skal passe på det vi har:)
kan ikke se hvorfor at jeg skal gå ind under alle dem der kommer og siger man skal passe på fiskene det var første og nok også sidste gang jeg skriver det.
fortsat god dag til alle:)
og det skal siges jeg nok er på alder med trådstarter:)
hvis jeg har trådt nogle over tæerne vil jeg gerne undskylde.
og så stort tillykke med den første havørred. den på mit profil billede er også min første og eneste:)


Redigeret af Anders almskou - 18 Aug 2011 kl. 19:20
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 19:23

jeps tager popkorn frem og nyder forestillingen ... så starter grilleriet igen :) hærligt ... - så mangler vi bare alle de gamle sure mænd som plejer at sable folk ned herinde - så kører det sgu. 

Tillykke med fisken - idet mindste var du "etisk korrekt" og rent faktisk måle den, og genudsætte den :) ... mange i din alder ville sgu nok bare have slagtet den - for at komme hjem med en fangst, eller taget den med hjem i komplet uvidendhed omkring mindstemål! - godt gået knægt!  

 håber du får en med lidt mere kød på :) 

Til top
Jim Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
killerfluffy Avatar

Tilmeldt:: 07 Jul 2003
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér killerfluffy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 20:16
Henrik arn.. rigtig flot skrevet specialt det ang hjemtagelsen af ørreden. ja næsten en hver knægt vill ebestemt tage den med hjem og vise den frem. og jeg er bestemt ikke ude på at grille nogen her inde. er bare selv så træt af alle de sure opstød  på 123 der er nu engang i mellem. og er træt af folk kloge åge bemærkninger. ang andre måde at betræde naturens gang på.- og jeg vil bestem ikke selv ende som en af de gamle sure mænd her inde ;)
jim pedersen
Til top
Jim Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
killerfluffy Avatar

Tilmeldt:: 07 Jul 2003
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér killerfluffy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 20:20
Anders almskou  må indrømme langt fra ser du ældre ud og da jeg klikker på dit billed ser jeg til stor overraskelse at du også er en ung gut. så syntes da ikke jeg skulle ha været så meget fremme med pegefingeren og undskylder da også - børn er børn og det skal de ha lov til det er noget andet ind ældre de burdte vide bedre og vil da også gerne lige vise min store respekt over for din forståelse for naturen i din alder er der ikke mange der tænker sådan og ps dælme en flot fisk du sider med der  tilykke . der skal nok komme flere fisk på din vej
jim pedersen
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 20:23
Hej Mathias

Tillykke med din første. Det billede vil nok komme frem nogle gange gennem de kommende år. 

P/S - et lille trick! Hold fisken i strakt arm frem mod kameraet, så ser den væsentligt større ud he he. Det er selvfølgelig svært, hvis man er alene på stedet.

Mvh. - Kim -
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 20:24
takker jim..... og hvor meget bedre er alle de folk der skal svine folk til der bare vil det bedste for fiskene?

Redigeret af Anders almskou - 18 Aug 2011 kl. 20:26
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 21:44
Hej Mathias

Stor tillykke med din fine fisk ....

Glæder mig til du viser den store , så kan du måske lukke munden på div her inde  ....

Stor tillykke 

/Steen
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 23:05
Tak til alle :)
jeg er startet på efterskole, hvor der er masser af fiskemuligheder.
og jeg fisker så meget jeg kan.
jeg fisker næsten kun med flue, så den næste fisk i får at se bliver nok en flot fluefanget havørred :D


Mvh.
mathias jensen
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2011 kl. 23:24
Citat: matviborg

Tak til alle :)
jeg er startet på efterskole, hvor der er masser af fiskemuligheder.
og jeg fisker så meget jeg kan.
jeg fisker næsten kun med flue, så den næste fisk i får at se bliver nok en flot fluefanget havørred :D



Tillykke med fisken Mathias ! Smile
Godt at se, at du/i er kommet godt i gang deroppe ! 
Da jeg selv gik der skulle vi helt igennem vinteren, før den første havørred kom på land Wink
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 00:26
Hallo killerfluffy 

Spænd hjelmen og læs mit indlæg EN GANG TIL! ser du de her tegn ;) det er en såkaldt smiley, en såkaldt tegn sætning som man  sætter ind i sætninger skrevet på internettet fordi ord på skrift tit ikke kan vise ironi/sarkasme.

Ro på blod trykket og hav en god aften jesus da.

@Mathias tillykke igen. lad dig ikke slå ud af kolbøtterne der er sgu en del herinde der ville have godt af et år på efterskole.


Morten
Til top
Jim Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
killerfluffy Avatar

Tilmeldt:: 07 Jul 2003
Geografisk: stevns
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér killerfluffy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 01:33
schultz92 jaja det siger du nok men hvorfor så skrive det ??
men anny way mit blood tryk er meget fin tak for bekømringen ;) ja syntes også mange flere skulle gå på efter skole det er godt og sundt har selv være der ;)
måske skulle du bliver lære på sådan en skole så kan du lære alle de unge om Ironi/sarkasme ;) mvh jim pedersen
jim pedersen
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 05:13
@jim jeg bekymre mig ikke det mindste det var bare et godt råd. 

De unge behøver vidst ikke sådan undervisning da de udemærket kan forstå et indlæg som mit. spørg du bare Mathias, jeg er sikker på han smilede da han læste mit indlæg. hvis ikke gir jeg ham gerne en gedde lektion på viborg søerne.


Morten
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 05:14
Citat: matviborg

Tak til alle :)
jeg er startet på efterskole, hvor der er masser af fiskemuligheder.
og jeg fisker så meget jeg kan.
jeg fisker næsten kun med flue, så den næste fisk i får at se bliver nok en flot fluefanget havørred :D




er det Aalestrup naturefterskole???? studsede lige over det, da du skrev Lerkenfeldt å.....
Born to fish, forced to work!!!
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 08:20
Citat: stefanskovbo

Citat: matviborg

Tak til alle :)
jeg er startet på efterskole, hvor der er masser af fiskemuligheder.
og jeg fisker så meget jeg kan.
jeg fisker næsten kun med flue, så den næste fisk i får at se bliver nok en flot fluefanget havørred :D



Tillykke med fisken Mathias ! Smile
Godt at se, at du/i er kommet godt i gang deroppe ! 
Da jeg selv gik der skulle vi helt igennem vinteren, før den første havørred kom på land Wink

tak :)
vi har gået her en uge nu og der er blevet landet 6 fisk over målet og 1 enkel på 5kg :D

Mvh.
mathias jensen
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 08:21
Citat: schultz92

@jim jeg bekymre mig ikke det mindste det var bare et godt råd. 

De unge behøver vidst ikke sådan undervisning da de udemærket kan forstå et indlæg som mit. spørg du bare Mathias, jeg er sikker på han smilede da han læste mit indlæg. hvis ikke gir jeg ham gerne en gedde lektion på viborg søerne.


Morten

den gedde lektion kunne godt bruges :D

Mvh.
mathias jensen
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 08:22
Citat: gaffagunnar

Citat: matviborg

Tak til alle :)
jeg er startet på efterskole, hvor der er masser af fiskemuligheder.
og jeg fisker så meget jeg kan.
jeg fisker næsten kun med flue, så den næste fisk i får at se bliver nok en flot fluefanget havørred :D




er det Aalestrup naturefterskole???? studsede lige over det, da du skrev Lerkenfeldt å.....

ja det er det ;)

Mvh.
mathias jensen
Til top
Lennart Frederiksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lenfred

Tilmeldt:: 27 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lenfred Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 09:31
Tillykke med fangsten, dejligt at se det ikke er de gamle/ældre der kan fange en havørred.

Håber og tro at den store på 10kg + går og venter på dig, så det er bare om at komme ud så meget man kan.

K&B Lennart
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 12:46
Giver dig gerne en lektion i HØ i simested også ;)
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 13:22

Citat: stefanskovbo

Giver dig gerne en lektion i HØ i simested også ;)

det lyder sku godt, så skal du lige vise hvordan man fanger fisk på flue ;)

Mvh.
mathias jensen
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 13:31
Gerne :)!
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 14:55
Citat: rasmusbech

Citat: Anders almskou

kan det ikke lade sig gøre at tage billede af den i vandet eller løfte den ud af vandet med våde hænder det skulle ikke være så svært.
så drop undskyldningerne mester og pas på vores allesammens fisk........
du vil gerne fange den fisk om et par år når den vejer en del mere ikke?


Slap nu af mand !

Knægten viser jo bare sin første ørred... Kan ærligt talt ik se hvorfor Moralens vogtere altid går i selvsving, så snart der er noget som bare er en lille smule etisk forkert,er det bare mig som er ved at brække mig over det(jer)?


Tillykke med fisken, håber den giver blod på tanden til mange flere Tongue

Mvh Rasmus Bech


ClapClapClap
Til top
per birgertoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lerby

Tilmeldt:: 02 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lerby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 15:26
Til Jonathan schultz!
Læs lige teksten på dit profil billede en gang til...det kan godt være at du har de synspunkter, det kan også godt være at det er ment som en joke...i min verden holder det ikke!!!!!
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 16:41
@per jeg er 100% enig med dig. det er en joke ikke alle forstår, derfor har jeg os desperat forsøgt og skifte profil billede en del gange, men der opstår en fejl når det er. har os efterspurgt en kontakt til sites ejer/moderator for og høre om han kan fjerne det for mig. 

Men ro på med udråbstegnen man kan godt komunikere uden og være en sur mand !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 16:48
Når det må blive uden profil billede så. jeg kan åbenbart ikke uploade billeder mere.. sært.

Men til sagen Per så tror jeg man skal passe MEGET på med og gå for meget op i racisme etc, man skal altså godt kunne lave sjov med ting, hvis ikke verden skal gro til i had og frygt.
Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 16:56
@Jonathan Schultz

Jeg er nysgerrig... Hvorfor underskriver du med Morten??? Confused
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 16:58
@Christian jeg er døbt jonathan morten finn liljegren schultz. bruger kun morten schultz, men da jeg oprettede min profil fik jeg skrevet Jonathan ind hvor jeg ikke troede det ville stå som navn i profilen :) 
Til top
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 17:01
Hehe, tak for info.. Over and outWink
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér joly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 17:20
Tillykke knægten....håber der kommer flere og større på programmet?

K&B
Hisen Zdravko
Til top
per birgertoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lerby

Tilmeldt:: 02 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lerby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 17:58

tak for svaret, Morten..er ikke hverken sur eller gammel..har billedet uden teksten hvis det skulle have interesse Smile

 
Per
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 18:19

Og når jeg så lige kikker på den glade fangers profilfoto…jamen så får man sgu da helt lyst til at give den søde lille mand en ordentlig Morfar-krammer.

 

Jeg tror virkelig vi her har en rigtig god lystfisker som i fremtiden vil være en super repræsentant for hans egen generation.

 

Mvh

Jim.

Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IPN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 18:36
Hmmm. At du vil give unge Jensen et kram er fuldt forståeligt, MEN Jim et  Morfarknus;  Kan du klare det rent aldersmæsigt.LOL   Mvh. IPN.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 18:43

Hej Ivan din bandit.

 

Argh…måske lige knapt nok, jeg har jo børnebørn så det er da ret tæt på.Smile

Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IPN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2011 kl. 18:50
Hej Mathias. Gratulerer med fedtfinnen. Og ham Jim er ikke den værste, du kan få et kram af. Pøj Pøj fremover.        Mvh. IPN.Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down