Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Penn slammer 260

 Besvar Besvar
Forfatter
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Penn slammer 260
    Sendt: 29 Jul 2011 kl. 13:54
Hej med jer
 
Ville ovenstående hjul være for lille til kysten??? skal monteres på en berkley series one 10 fod
 
Mvh Daniel
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2011 kl. 16:19
Nej den ville være fin nok til kysten, det er jo noget af en sej trækkker de penn slammer... Men skal du bruge fletline kunne der godt opstå problemer grundet lineoplægget
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2011 kl. 16:57
Jeg bruger Penn International Braid 0.12 på et str. 360 uden problemer overhovedet. Super fede hjul.
Til top
Niels Mouritsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Mouritsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Mouritsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2011 kl. 17:01
Jeg har et Pen slammer 560.
Fletline og et rigtigt godt hjul, tror også jeg vil købe det der er til salg på 123.
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2011 kl. 17:27
jeg har også selv et 360 med spiderwire som fungere fantastisk og helt uden problemer med fletline
 
Hvis i mener at et 260 ikke er for småt bliver det sådan et, jeg køber også en stradic Ci4 3000, håber det er lige så godt som de skriver:0)
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2011 kl. 20:44
Jeg har det sæt du beskriver,og det er fedt, dog bruger jeg det kun med monofil, i åer med store fisk. På kysten bruger jeg et Technium 4000 med flet line. Slammer 260 er et fedt hjul til kysten, hvis du kan få flet line til at fungere 
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2011 kl. 10:29
Hej Daniel.
Jeg har lige købt et Penn Battle 4000 til bla. fladfiskeri, det er et super fedt hjul.
Det fåes også i str. 2000 hvor bagspærren kan slåes fra, det ville jeg helt klart vælge til kystspin, det er lettere end Slammer, men med samme gode bremse.
Se og læs om det, evt. på lystfisk.dk 
 
Mvh.  IJ
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2011 kl. 12:49
for sent, jeg har bestilt og betalt for et Penn slammer 260 og et Shimano Stradic 3000 Ci4Tongue
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2011 kl. 13:21
Det bliver du garanteret også glad for, jeg har selv et Slammer 560 til kastefiskeri på havet, og det er jeg rigtig godt tilfreds med. Håber du kommer til at opleve superbremsen på arbejdeSmile
K&B  IJ
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2011 kl. 13:26
he he jo tak, jeg har oplevet det et par gange på mit slammer 360 som jeg bruger til alien eel og de helt grove mega spinner når jeg fisker gedder- så der har jeg oplevet Penns styrke:0)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down