Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hakker i fluelinen?

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hakker i fluelinen?
    Sendt: 01 Jun 2011 kl. 21:58
hej.......

jeg har fået en flueline af min nabo:) 

men jeg opdager så her idag at der nogle steder er det plastik gået helt i stykker så det kun er den line inden i der holder kan det holde til en fight? 

altså det er ligesom sådan en lille rids hele vejen rundt så plastikken ikke støtter så det er kun linen inden i der holder? jeg har prøvet har hive rimeligt hårdt uden der skete noget? kan det går eller skal jeg klippe linen af ved det sidste hak? og så have en meget kortere line?

der er ca 3 hak:(

takker for hjælpen......
og underskylder det dumme spørgsmål:(
Mvh Anders 
vi ses ved vandet
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 22:00
Bare rolig linen skal nok holde!
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 22:02
lækkert:)
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 22:07
også til sådan en kæmpe krabat du har fanget dig?
Til top
Peter Falkenberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laksen15

Tilmeldt:: 20 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksen15 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 22:07
Hej
Man kan få reparet flueliner uden at det koster det helt vilde, send mig en P.M.
 
Mvh
Peter
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 22:09
Hej Ander
der er ingen dumme spørgsmål kun dumme svar.
Linen er gammel og sprød i coatingen, dette sker typisk når den ikke bliver renset og vedligehold. Man skal pleje sin line med lineprodukter, og smøre den akkuret som man vedligeholdeer sit hjul og stang.
Hvis krkket sider neden for taperingen er det muligt at lave sig et skydehoved af den men du skal så have en skydeline, et skydehoved er typisk ti til elleve  meter bagud fra spidsen af linen. dette er dog kun muligt ved en wf eller dt line.
Håber dette har hjulpet lidt.
Michael
 
 
 
 
l
 
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 22:13
michael kan du skrive det du lige skrev så jeg også kan forstå det? for jeg forstod virkelig brik?

takker for tilbuddet men nu øver jeg mig bare lidt med denne stang + line og når/hvis det er noget for mig så køber jeg en bedre stang og line men den line jeg har nu virker altså rigtig fin og plastikken er slet ikke sprød ligner mere den er blevet skåret af et eller andet?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down