Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kan det koste

 Besvar Besvar
Forfatter
claus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skeldal

Tilmeldt:: 19 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 208
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skeldal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvad kan det koste
    Sendt: 10 Mar 2011 kl. 10:39
Hejsa skal ha solt en del af mit fluebinder grej men hvad kan det koste pt hved bare der er for en del penge men det er jo ikke det man skal regne med at få hjem på det.
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 11:06
Hej Claus
Prøv at sætte det på auktion, jeg skyder på 1000 - 1500 Kr.
Men sæt en minste pris som du kan leve med.
Michael


Redigeret af santa - 10 Mar 2011 kl. 11:07
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 11:30
lav en liste over hvad du sælger og tilbyd at sende den til evt interesserede...
og sæt det på auktion... start på¨noget du kan leve med ift hvad du har givet for det, og hvor meget du har brugt...

mik
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 11:37
jeg har sendt dig en besked herind .. kig og svar evt. tilbage!
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 12:30
Hvis du splitter tingen op i mindre portioner og tager nogle tydligere foto samt laver en ordentlig beskrivels... samt brugsstand (ny, taget lidt, taget meget m.v.) så skulle du måske være heldig at kunne få lidt mere end 1500,- fordi der er nogle ting i mellem som bør hæve den samlede pris. Som jeg bedømmer det, men alt efter stand
 
/J
 
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 14:27
Vil nok sige at du kan få lidt mere end de 1500 ...du har jo en Spey-nakke liggende i salmonfarve (pattegris)  ...de går i god kurs .... :p
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 15:14
Citat: santa

Hej Claus
Prøv at sætte det på auktion, jeg skyder på 1000 - 1500 Kr.
Men sæt en minste pris som du kan leve med.
Michael
 
Arr...1500 kr. er godt nok lige i underkanten.
Der ligger noget lækkert materialer der på bordet Wink
Til top
Dennis Hynkemejer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dennis Hynkemejer

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Vejen og omegn
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis Hynkemejer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 15:39
Lige umiddelbart ville jeg mene at du kan få omkring 3000kr for det plus/minus lidt.
Alt efter hvordan du sælger det. Hvis du gør som Jørgen beskriver det, vil jeg mene at man godt kan få omkring 3000kr for det.
Til top
Morten Hvidtfeldt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
morton Avatar

Tilmeldt:: 27 Okt 2006
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 15:40
Split det op. f.eks. nakker for sig, C&F grej for sig osv. Så kan du nok få mere for det..
Til top
Rasmus Mølvadgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rasmus mølvadgaard

Tilmeldt:: 28 Feb 2011
Geografisk: højslev
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmus mølvadgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 15:48
hvad regner du selv med at du skal ha for det
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 16:13
Jeg tør ikke sætte en specifik pris, men jeg tro ihvertfald at 1500 er for lidt.
 
Det er kvalitets mærker og fluestikket er heller ikke dårligt.
Til top
Rasmus Mølvadgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rasmus mølvadgaard

Tilmeldt:: 28 Feb 2011
Geografisk: højslev
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmus mølvadgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 16:44
hej kan du ikke sende mig en liste over hvad der er  er meget intereseret til den rette pris hilsen rasmus
Til top
Torben Skov Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
torben Skov Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér torben Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2011 kl. 17:03
Wow. Der er godt nok meget guf. Alene nakkerne (Keough og Whiting) repræsenterer 2500-3000.
 
Hvad er der dog sket? Er konen blevet strid eller har du arvet tingene.
 
Lad nu ikke gutterne snyde digWink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down