Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

knækket spids

 Besvar Besvar
Forfatter
Rene Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ReneLarzen

Tilmeldt:: 28 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ReneLarzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: knækket spids
    Sendt: 15 Jan 2011 kl. 10:33
Ohøj
Jeg gav mig afsted her til morgen for at lære mig selv at kaste, og efter lidt kludder på linen gik det faktisk ok nogle gange, det lykkedes mig at skyde 7-8 meter ud og faktisk holde det i luften. men 5 gang jeg kaster fremad i kast, knækker spidsen på stangen 3 øjer nede, et næsten clean cut. Og nu kommer spørsmålene.
Skal jeg reklamere og få den byttet ?
Kan jeg lave det med et rimeligt resultat ?
Kan man købe en ny spids ?
 Mvh René
Til top
Rene Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ReneLarzen

Tilmeldt:: 28 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ReneLarzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2011 kl. 10:35
Jeg bør vel nævne det er en Ron Thomson Travel force ll .
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2011 kl. 10:43
det skal da byttes, hvis du stadig har garenti på den.
 
Husk kvitteringen, Ron Thomson forhandlere kan ikke længere få byttet hos grossisten uden kvittering/bon.
 
En knækket kul stang KAN IKKE REPARERES !!
 
Uden garenti kan du muligvis købe en ny del til noget billigere end en ny stang
 
Tongue
Til top
Rene Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ReneLarzen

Tilmeldt:: 28 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ReneLarzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2011 kl. 10:56
takker
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2011 kl. 11:11
vis du ikke finder kvitteringen koster en ny travelforce + okuma slv hjul ialt 500kr
Til top
Carsten Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lai Avatar

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2011 kl. 11:54
Hej
Jeg har en Fenwick # 7/8 med hjul og line du kan få for 600,00
og den er meget lidt brugt.

MVH: Carsten Lai
Carsten Lai
Til top
Rene Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ReneLarzen

Tilmeldt:: 28 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ReneLarzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jan 2011 kl. 15:46
Jeg har både kvitt og der garanti, (fik den i julegave ).Så jeg prøver da at få den byttet. Jeg spurgte bare i håbet på at få svaret " den skal da byttes"  og ikke " Øv, det var træls, det er din egen skyld"
Tak for tilbuddet Carsten, men ellers tak. Når jeg bliver mere erfaren, tror jeg nok det bliver en kortere stang og i en lavere vægtklasse.
Tak for svar til alle.


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down