Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

isen bryder i vejle fjord

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martin 007

Tilmeldt:: 10 Jan 2011
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin 007 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: isen bryder i vejle fjord
    Sendt: 10 Jan 2011 kl. 01:14
De sidst dages tøvejr har igen gjort vejle fjord fiskbar - så nu er der atter chance for en finhval på fluestangenWink

Redigeret af Martin 007 - 10 Jan 2011 kl. 01:14
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2011 kl. 08:06
Lyder godt - vi ses derude ........Smile
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2011 kl. 08:33
kørte over broen igår, det går meget stærkt der nede.. jeg turde ikke gå på isen
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2011 kl. 08:58
Nok den bedste nyhed jeg har hørt længe, det kribler i fingerene for at få lidt flex på klingen igenClap
Er ikke så godt inde i Vejle fjords fredning er det tilladt og fiske ved Sandes Have??
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2011 kl. 09:22
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2011 kl. 09:24
Hej Christian
Har selv fundet fredning for vejle fjord, ved du om den kan fiskes??
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2011 kl. 09:28
nej det gør jeg ikke men overvejer at køre en tur der ned i dag og kig om der er mulighed for at blive våd
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2011 kl. 09:34
Våd det er vel bare og hoppe i men du må da gerne give en melding må nok selv vente til weekenden da jobbet jo desværre skal passes
Til top
Ole Friis Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ole friis Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole friis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2011 kl. 18:32
Jeg var en tur på Ibæk Strandvej i dag, der er helt lukket. Over på nordsiden var der en i en isbåd, der drønede rundt på isen. Så jeg tror det varer lidt, inden man kan svinge fluekæppen endnu Unhappy

Redigeret af ole friis - 10 Jan 2011 kl. 18:44
Til top
sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
eninaej

Tilmeldt:: 15 Mar 2010
Geografisk: odder
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eninaej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2011 kl. 20:18
vejle fjord fiskbar min bare , klaphat........
Til top
Martin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Martin 007

Tilmeldt:: 10 Jan 2011
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin 007 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2011 kl. 23:52
Citat: eninaej

vejle fjord fiskbar min bare , klaphat........

Tak for titlen min venSmile

Hvis du spørger mig høfligt, så skal jeg i en venlig tone fortælle dig, hvor fjorden er isfriWink

Venlig hilsen
Martin 
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2011 kl. 08:37
Hej Martin
 
Ville gerne ud i weekenden, så vil da gerne høre hvor der er isfrit, vi kunne evt. mødes til en tur kender ikke Vejlefjord så godt..
 
Mvh Anders
Til top
Claus Ahler Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ahler

Tilmeldt:: 12 Mar 2010
Geografisk: Tarm
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ahler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2011 kl. 08:43
Jeg var dernede i går, for mig så det ud til at man skulle helt ud til Julesminde eller Treldenæs hvis der skulle være noget der var is frit.
Så jeg vil nu heller ikke sige at Vejlefjord igen atter er isfrit. Det er i hverflad en fortolkning med visse sandheder LOL
Til top
SS Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
winner Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 154
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér winner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2011 kl. 18:32
[QUOTE=eninaej]vejle fjord fiskbar min bare , klaphat........[/Q
Det var da et fantastisk givende 1. indlæg her på Forum.Der er da virkelig noget i vente fra dig.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down