Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

loop signature series

 Besvar Besvar
Forfatter
Jon i Haraldsstovu Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonh

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: loop signature series
    Sendt: 27 Dec 2010 kl. 21:35

Gøran Andersson 10 fod klasse 7 GASS

Jeg overvejer køb av ovenstående som klinge eller stang men har ikke mulighed for at prøve den, er der nogen der har prøvet Signatures Series? Hvordan er aktion i forhold til loomis native run og Sage 10 fods stænger eller feks Demon 10 fods?
Ville blive meget glad for bemærkninger
Mvh
Jon
 
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 16:07
Jeg har prøvet den omtalte Loop stang, jeg synes at det er en rigtig fed stang til let havørred og lakse fiskeri i å/elv
Til top
Jon i Haraldsstovu Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonh

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 16:45
Tak skal du have Christian. Der står på loops hjemmeside at den har en dyp aktion, dog med et hurtigt stop, derfor er jeg lidt i tvivl om det er en blød stang eller om den også kan klare lidt vind med angivne lineklasse?
Mvh Jon
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 17:48
Den er på ingen måde slasket hvis det er det du er bange for. Desuden underhåndskaster den som en drøm
Til top
Jon i Haraldsstovu Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonh

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 18:28
Hey igen Christian
tak for bemærkningerne, jeg har mulighed for at købe en klinge 10 fod klasse 7, så jeg tror jeg slår til.
Tak skal du have
Mvh Jon
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2010 kl. 19:13
Du vil ikke blive skuffet
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down