Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medens vi venter på det nye grej

 Besvar Besvar
Forfatter
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Medens vi venter på det nye grej
    Sendt: 24 Dec 2010 kl. 15:54

Glædelig jul til alle brugere!

Tak for mange gode debatter gennem det seneste år. 
Vi har været rundt om mange ting gennem året. Enige blev vi ikke allesammen, men det at være en del af et fora hvor folk har holdninger til tingene, betyder mere for mig end det at være enig med alle!
Undskyld hvis nogle gennem året har følt sig stødt over mine svar. Også jeg lader mig rive med "af en stemning" indimellem. Jeg vil kun sige at uanset hvad har det aldrig været min mening at støde nogen!Smile
 
Jeg håber at i får en god jul, samt et godt nytår allesammen. Samt masser af nyt grej i julegave, så der bliver en masse nye grejanmeldelser her efter jul. Smile
 
/fredeWink
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2010 kl. 16:09
Interessant Frederiksen ... at søge om tilgivelse op mod jul er vist en gammel historie  Wink
 
Omkring det med at vente på nyt grej eller endog tro på det i julegave .... så er  mit budskab ... som jeg selv gør .... gå ud og køb (jeg tror desværre mest på bløde pakker fra familien og det er ikke til fisketure)
 
De vise sten i mit liv er "der er grej, som jeg må eje" og det iøvrigt uanset, hvad andre mener in respekt for ytringsfriheden Smile - Grejanmeldelser giver praj, men at prøve selv ... det virker.
 
Anyway Frederiksen så er det at "lade sig rive med" en til dels naturlig ting og derfor lader jeg mig rive med in mente, at jeg just love julen Big smile
 
Og som en af de "ældste" Forumbrugere, så vil jeg da gerne holde fast i mit livssynspunkt:
 
"Der er og bliver mere ost end huller"
 
og især når "man" har til huse i et forkælet danskerland.
 
Med det in mente god jul til dig og alle andre og så må jeg se om der ikke skulle være plads til et par fluehjul og nogle stænger mere oveni alle de andre til næste år.
 
Jeg er klar til julen og det nye fiskeår.
 
Per Jacomo
"Down Under Roskilde Fjord"
 
hvor fluerne i dag er "isfluer"
 
  
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2010 kl. 16:17
Hej Frederiksen
 
Hvad er der lige galt med dig? Har du fået for meget gløgg eller måske bare noget galt i halsen? Du behøver da ikke at undskylde noget. Og så lige det med julegaver. Rigtige mænd har ikke behov for fiskegrej i julegave. Vi køber det bare! Smile
 
Mvh og god jul
 
Karsten
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2010 kl. 16:21
Citat: karsten4

 
Og så lige det med julegaver. Rigtige mænd har ikke behov for fiskegrej i julegave. Vi køber det bare! Smile
 
 
Den er helt gal den der Karsten.
Rigtige mænd har alt det grej de har behov for LOL
 
Mvh og god jul
Frank
Til top
Peter Rødsgaard Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rødsgaard Avatar

Tilmeldt:: 19 Nov 2001
Geografisk: Vejle, Kolding og Fyn
Status: Offline
Beskeder: 342
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rødsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2010 kl. 16:24
Har ikke fået grej til jul eller fødselsdag de sidste 20 år. Det er bare fedt ikke at vide, hvad der er i pakkerneBig smile
 
God jul
 
Peter
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2010 kl. 16:24
Hej Frank
 
Helt rigtigt. Og endda mere end godt er!
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2010 kl. 17:14
Nu er ideen med julegaver jo at glæde dem man holder af, og der er ikke ret meget der glæder mig så meget som nyt grej. Derfor skal familien da selvfølgeligt også have lov at give mig fiskegrej Smile
 
Sidder lige nu og kigger på træet og en pakke på ca. 3,5 fod som har påfaldene meget form som et stangrør. Julen er en dejlig ting.
 
Med ønske om en gældelig jul til jer og jeres kære
//RSM
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
René Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
UL tossen

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Geografisk: Sakskøbing
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér UL tossen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2011 kl. 21:33
Man kan aldrig få for meget grej, uanset om man køber det selv eller får det som gaver
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down