Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Siemsted å

 Besvar Besvar
Forfatter
JESPER WITT SØRENSEN Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JESPER2602 Avatar

Tilmeldt:: 21 Nov 2005
Geografisk: NORDSJÆLLAND
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JESPER2602 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Siemsted å
    Sendt: 06 Sep 2010 kl. 16:28
Hejsa!
 
Har spurgt lidt til det tidligere, men kunne godt tænke mig lidt mere viden.
Jeg tager til siemsted å i slutningen af september og jagter både hav og bækørred, og hvad der derefter må komme.
Så er spørgsmålet:
 
Hvilke fluer skal jeg anvende. Måske tør eller nymfe eller andet?
 
Hvilke indtagnings måde?
 
Okay det var 2 spørgsmål.
Håber på lidt hjælp da det er min å debut.
 
Jesper Sørensen.
Til top
Ole Riis Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fiahgt Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiahgt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2010 kl. 17:27
Jamen det er en blandning af udvalg der skal med derud. Men det hele kommer jo an på vejret var selv på binderup å og havde kontakt med 2 bækker og mistede en regnbue på et par kilo. Men det var på en streamer jeg mistede den. Der var ikke så meget gang i tørfluerne da jeg var afsted. Men den nemmeste måde er altså at have et udvalg af fluer med og se på naturen når du kommer derud. Du skal jo bare efterligne naturen så bider de på.
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2010 kl. 15:23
Foe tiden er der mange undslupne regnbueørreder på de øverste stykker. De er ikke store, men en del i portionsstørrelse. De bider på alt, men jeg synes at tørfluen er det sjoveste. Prøv nogle hjortehårs i caddis og døgnflue udgaver. De er mere hårdføre end cdc, og du kommer til at tage mange af krogen. Om aftenen kan du så skifte til store vadfluer og se om du kan overliste en af de mange havørreder.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down