Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ul kyst lir

 Besvar Besvar
Forfatter
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ul kyst lir
    Sendt: 01 Aug 2010 kl. 19:35
hey efter at være et smut i go-fishing så jeg de gamle blink og wobler er der nogen der har nogen til og ligge der kun tag et billed af dem evt. hvis i vil sælge dem vil jeg da gerne købe dem
hvis i vil tag et billed så må i gerne lig et målebånd ved så man kan se hvor store de er og gerne en vægt på dem
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2010 kl. 16:10
slet ikke nogen der ligger inde med nogle billeder
Til top
Henrik Vraa Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
vraap

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vraap Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2010 kl. 16:49
Hej
Er det de gamle fynske ul-kystblink du er ude efter har jeg måske nogle jeg er villig til at dele med dig LOL
mvh Henrik
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2010 kl. 17:05
lyder godt hvad ligger du inde med
Til top
Henrik Vraa Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
vraap

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vraap Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2010 kl. 17:32
Nu har jeg taget et billede af dem jeg lige kunne finde, men jeg kan ikke sætte det ind på svaret.men jeg kan sende dig det på din email adresse hvis jeg får den Wink
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Aug 2010 kl. 17:33
Til top
René Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
UL tossen

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Geografisk: Sakskøbing
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér UL tossen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2010 kl. 23:04
Hej Henrik. Du må os meget gerne sende mig en mail. Er altid int i nye UL blink til kysten. Min mail er : rene@capriclub.dk
Mvh René
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Aug 2010 kl. 19:08

Hvis i gerne vil undgå at div. spambots opsnapper jeres emailadresser og sender jer tilbud om penisforstørrelser og lign, så er det en fordel at holde adresserne PM´s i eller skrive dem på en måde der ikke kan læses af botterne fx:

Peterpalland [a] hotmail punktum dk
 
Bare et velment råd
 
/René


Redigeret af Rs-madsen - 22 Aug 2010 kl. 19:12
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down