Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Laks - dropper

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Bech Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ALLAN BECH

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ALLAN BECH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Laks - dropper
    Sendt: 06 Jul 2010 kl. 15:19
Hej,

Er der nogen af jer der har fisket efter laks - sommerfiskeri med flydeline, og brugt en dropper/´´ophænger´´ før endefluen? Har set og kan høre det bliver brugt noget i det britiske, måske stammer det fra ørredfiskeri på søerne...?

Held/uheld med det, erfaringer søges...

Allan
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2010 kl. 15:37
hey Allan
det kan gå på kysten eller i de åer hvor der er ´´små´´ fisk!
jeg ville ikke bruge det!
prøv at tænk på hvis der er en stor fisk som tager din ophænger! det ville nok højst sandsynligt ende med din line springer!
brug en flue.;-)

Rasmus Ottesen
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2010 kl. 15:37
hey Allan
det kan gå på kysten eller i de åer hvor der er ´´små´´ fisk!
jeg ville ikke bruge det!
prøv at tænk på hvis der er en stor fisk som tager din ophænger! det ville nok højst sandsynligt ende med din line springer!
brug en flue.;-)

Rasmus Ottesen
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2010 kl. 17:10
Hej Allan

Før i tiden så man ofte de gamle gubber langs Skjern å gå med 2 fluer på forfanget, så jeg kan ikke se der skulle være nogle problemer i det, bare man tilpasser forfangs tykkelsen.
Og syntes jeg kan se ud fra din anden tråd her inde at turen går til Island så det er vel ikke 15-20 kg laks du render ind i så mon ikke det nok skal gå.

Mvh Mads
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down